,,Podívej...se..na...mě..." zašeptal.
Zelené oči našly černé,ale po chvilce se zdálo,že něco z hlubiny černých očí zmizelo a zůstaly prázdné. Ruka svírající Harryho dopadla na zem a Snape už se nikdy nepohnul.
_______________________,,Podívej se na mě..." zopakoval Harry slova,která jeho přítel vyslovil jako poslední....Jeho poslední slova patřily jemu...Harrymu Potterovi. Chlapec,co přežil si toho vážil. Vážil si Severuse a všeho,co kdy jeho bývalý milenec udělal...kdyby jste se ho zeptali,jak podle něj vypadá dokonalý muž a hrdina,popsal by vám právě Severuse Snapea.
_______________________
,,Harry!" Už přímo zakřičela na Harryho Hermiona. ,,Vnímáš mě vůbec?"
,,Zlato,nekřič tak,nezapomeň na to,že jsi těhotná.." protáhl se za ní Malfoyův hlas a pohladil její značně kulaté bříško. ,,Koneckonců...Potter byl vždycky mimo,takže si nedělej starosti."
,,Drž hubu Malfoyi!" Promluvil konečně Harry.
,,To jsi zas myslel na bývalého učitele lektvarů? Ano,všem nám Snape chybí. Ale už je to rok,sakra! Najdi si někoho a zapomeneš na něj,neboj." -utěšení od Malfoye,nikdy není vlastně utěšení...Harry o tom ví své..
,,Já na něj nechci zapomenout!" Zakřičel a jedna neposedná slza si našla cestu ven. Přešel ke dveřím a oblékl si kabát. ,,Jdu do jeho domu...v tom ve kterém bydlel,než....." polkl. I po roce si to prostě nedokázal připustit. Nemohl být mrtvý,jeho Sev prostě nemohl umřít.
_____________________
Když Harry vešel do domu,rozplakal se naplno. Cítil v něm Snapovu vůni.
,,Ty si nedokážeš představit,jak moc mi chybíš." Zašeptal,skrývajíc hlavu do hlaní.Když se po půl hodině uklidnil,vydal se dům prozkoumat. První si prohlédl obývací pokoj,kde by mohli společně trávit čas. Vlevo byla kuchyň,kde by mu mohl Severus chystat každý den snídani. Vedle byla koupelnička s vanou,ve které by se mohli koupat...a ještě vedle ložnice,ve které se spolu mohli milovat...jejich první sex byl přímo tam. Na chvíli si lehl do té postele. ,,Kéž by šel vrátit čas." zamumlal do ticha.
Vstal a vydal se po schodech nahoru. Nikdy tam nebyl,tak proč se tam nepodívat...pomalu spustil kliku dolů a otevřel dveře. Byla to prostorná půda.
Vlevo byly krabice,když je Harry otevřel,bylo tam plno obrázků Severuse...Byl mezi nimi i celkem ohořený kus složeného papíru...
Harry ho s rozklepanými prsty vzal do rukou. Bylo poznat,že už tu je déle,ale ne až tak moc...jakoby ho sem dal Severus -nebo snad někdo jiný?- těsně před jeho smrtí.
Otevřel ho.
,,Jeho rukopis." Zašeptal téměř neslyšně a pohladil inkoust,kterým byl dopis napsán.
Odkašlal si a začal nahlas číst...nikdo ho stejně neslyšel...tak proč to číst v duchu?
,,Milý Harry.." mladík se nekontrolovaně pousmál,když zjistil,že dopis je určený mu. ,,Vím,že se teď určitě trápíš mojí smrtí...ovšem,jak už jsi asi zjistil ze vzpomínek v myslánce,tak jsem o své smrti věděl,takže se tím nějak netrap. Vím,že jsem pro tebe hodně znamenal...ty pro mě celý život..moc tě miluju a prosím slib mi,že si najdeš jiného partnera a užiješ si život. Usmívej se,miluj,ale někoho jiného..ale pokud by jsi po mně opravdu toužil,tak vzpomeň si na kámen vzkříšení,který zůstal tehdy v lese. Nevím,jestli jsi našel tento dopis,ale pokud ano,miloval jsem tě víc,než kohokoliv. Severus <3." Harrymu stékaly slzy proudem...
—————————————————-
Následující den se Harry opravdu vydal do lesa,kde kámen upustil...byl tam. Vzal ho do dlaně a třikrát jim otočil.,,Přeci jen jsi přišel." Ozval se ledový hlas a Harry k němu pohlédl.
,,Severusi...." odpověděl sípavě. ,,Po takové době?"
,,Navždy." Severus Snape se vytratil. Bylo to oficiálně poslední,co kdy kdo slyšel z jeho úst.
————————————-
O 2 roky později si Harry skutečně našel přítele,se kterým dožil svůj zbytek života. Luciuse Malfoy. I když byl úžasný,nikdy se nevyrovnal Severusovi....
————————————
Ahooj! Jsem tu s dalším příběhem...tentokrát Snarry a trochu Harrylu😂 upřímně,nejsem s ním nějak extra spokojená...ale za každý názor nebo ⭐️ budu mooc ráda❤️Lucy🖤
ČTEŠ
𝐋𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐟𝐨𝐫 𝐇𝐚𝐫𝐫𝐲|Snarry,(Harrylu)
FanfictionJe rok po válce a Harry se rozhodne navštívit dům svého bývalého přítele,Severuse Snapea. Ptáte se proč bývalého? Severus ve 2. kouzelnické válce přišel o život. Harrymu to zlomilo srdce... ------------- Kouzelnický svět a postavy patří J.K.Rowlingo...