[18+] 14DNI

25 5 31
                                    

Don't lie to me,

Oh baby i've been thinking about it.

You know that, i've been dreamin' about it.

You know the deal, don't make any promises,

Any promises.

.
.
.
.

"Ada apa budak tu jumpa kau lee?" Lya memandang lee yang baru masuk semula ke dorm

"Oh dia tanya aku kelas apa.." Tipu lee kemudian matanya bertentang dengan yaya.

Yaya hanya memandang malas dan membaringkan dirinya di atas katil.

.
.
.
.

"Cepatlah turun! Prep kan! Baru lah masa ni nak pakai pin la itu la ini la" kun membebel sambil berdiri di tepi suis lampu dan kipas dorm

Memang selalunya setiap kali sebelum turun, kun akan pastikan dormnya itu kosong dahulu, baru dia akan turun.

Ahli dorm melur turun ke bilik prep dan memulakan waktu prep mereka.

Walaupun itu waktu prep, mereka tetap bising. Bising bising pun tangan dorang gerak eh buat homework! Haaa bukan kaleng kaleng

Tepat jam 9, lee sudah mau keluar dari dorm itu tapi ditahan aqish.

"Kau nak pergi mana?"

"A-aku ada hal kejap.."

.
.
.
.

Kaki dilangkah ke bilik prep lama. Bilik itu sedikit jauh dari bilik prep yang mereka gunakan sekarang. Jadi suasana agak sunyi dan sepi memandangkan satu aspuri sedang prep.

"A-aku dah sampai.. Mana kau?" Lee bercakap seorang diri di dalam bilik prep lama itu..

Tiba tiba tubuhnya dipeluk dari belakang, lehernya dicium rakus, butang baju kurung dibuka.

"Are you lost babygirl?" Suara itu. Lee sangat kenal suara itu. Dia hanya menelan air liur pahit.

Tangan 'dia' melingkar ke pinggang lee, memusingkan lee supaya memandang ke arah dia.

"K-kau?"

'Dia' hanya mengangguk dan tersenyum nakal.

"Dah lama aku tahan.. Tapi sebelum semuanya musnah, aku takkan tahan. Malam ni penentu hubungan kita."

Ayat itu menjadi ayat terakhir yang diucapkan si 'dia' sebelum lee pula yang bertindak mencium mulutnya rakus sehingga mereka berdua kehilangan nafas.

Baju kurung ditanggalkan, tubuh lee dibaringkan di atas meja yang tersusun di situ.

Tangan si 'dia' mula meliar ke dalam kain lee.

Desahan desahan kecil keluar dari mulut lee sebelum dia menekup mulutnya supaya tiada bunyi yang keluar

Desahannya semakin kuat bila 'dia' menggosok bahagian yang tak sepatutnya, membuatkan lee terangsang.

"F-fuck me" bisik lee ditelinga si 'dia'.

"Oh i will." Kata si 'dia' sebelum memasukkan jarinya ke dalam lee.












TBC HAHAHAHAHAHA

AMBOI KUSYUK EH BACA AMBOIIII

AKU RASA KORANG TAU SIAPA 'DIA' TU MUAHHAAHHAHA

SILA LAMPIRKAN THEORY DI WASAP ATAU MB WP MUAH

[OG] LEGEND OF MINAH SQUADWhere stories live. Discover now