Laguna Akik: Grup çalışan kişilerde grubu birbirine bağlar, eğitimcilere, rehberlere ve profosyonel koordinatörlere yararlı etkileri vardır. Yazarların ve sanatçıların hayal gücünü, ilhamını destekler ve kamçılar. Laguna Akik yeni matematiksel çalışmalar için mükemmeldir, hassasiyeti, kesinliği artırır, yenilikçi girişimleri teşvikler. Laguna Akik çinkonun, vitamın A'nın, vitamin D'nin özümsenmesinde destekleyicidir ve bağırsak duvarlarının esnekliğini artırır. Derin depresyonu iyileştirmede güçlüdür ve gerçeği kabullenip, zihninizi açar. Laguna Akik azmi ve gücü teşvikler, bireyin kişisel yeteneklerini geliştirir ve iç huzuru sağlar. Laguna Akik hareketliliği artırır, önemli karar almayı harekete geçirir. Üzerindeki baskın kırmızı şeritler, Kök Çakra için iyi bir arkadaş olmasına nedendir. Kök Çakradaki engelleri açar, travmayı iyileştirir.
Mavi Akik: Mavi Akik tatlı, hoş bir zarafete sahip, gökyüzünü andıran yumuşak mavi tonları olan bir kristaldir. Zarif ve yumuşak görüntüsü duygular ve tavırlar üzerinde olumlu etkilere sahiptir. Mavi Akik iletişimin taşıdır, başkalarıyla konuşmada zorlananlara yardım eder ya da doğruları söylemekte rahatlık sağlar. Bakıcılar için destekleyicidir, stresi azaltır, iletişim zorluklarının üstesinden gelir. Duygularınızı ifade etmekte zorlanıyorsanız bu taşı taşımak bu durumu ortadan kaldıracaktır. Geçmiş korkulardan, yargılamalardan, reddedilmelerden dolayı ortaya çıkmış duyguların etkilerini yok eder. Eskimiş şüpheleri, tıkanıklıkları çözer ve kendini ifade edebilmeye, gelişmeye yol verir. Mavi Akik özellikle insanın duygularını kabullenmesinde faydalıdır. Destekleyici bir kristal olarak, Mavi Akik toplum içinde konuşmakta zorlananlara ve yabancılarla fikir paylaşamayanlara destek verir. Mavi Akiğin boğaz ağrılarına iyi geldiği düşünülür ve belki tiroid sorunlarını iyileştirebilir. İskelet yapısını güçlendirir, kalıtsal kemik deformesini iyileştirmede ve kireçlenmeyi iyileştirmede kullanılabilir. Aynı zamanda kırıklar ve çatlak içinde kullanılabilir. Yüksek tansiyonun neden olduğu baş ağrılarını yatıştırır. Mavi kristal enerjisi ile birlikte Boğaz Çakrasını açar ve temizler. Eğer bu çakra kapalıysa, sağlığa ve diğer çakralara olumsuz etkisi olabilir. Eğer açıksa, ne düşündüğümüzü ve ne hissettiğimizi olduğu gibi yansıtmamıza izin verir. Boğaz Çakrası açık olduğunda bize kendi doğrularımızı getirir, ruhumuzun ve vücudumuzun enerjisi kolayca akar. Mavi Akik ayrıca Üçüncü Göz Çakrasını yumuşatmak ve harekete geçirmek için de kullanılabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kristal Ve Şifalı Bitkiler Ansiklopedisi
Документальная прозаBu kitabımda cadılar için gerekli tüm bitkilerin ve kristallerin bilgisini sunuyorum. Umarım yardımcı olurum. Yazım Tarihi: 21 Mayıs 2020