1. Bölüm-ı: Andesin, Apatit, Aragonit

141 9 0
                                    

Andesin

Kökeni: Andesin, plajiyoklaz feldispat katı çözelti serisinin bir üyesi olan bir silikat mineralidir. Beyaz, gri, yeşil, sarı, kırmızı renklere sahiptir. Sertliği 6-6.5 arasındadır. Andezin, Diyorit ve Siyenit gibi ara magmatik kayaçlarda bulunur. Karakteristik olarak, Granülitin Metamorfik kayaçlarında, genellikle Antipertit dokusu sergileyen Amfibolit fasiyeslerinde görülür. Aynı zamanda tortul kayaçlarda detrital taneler olarak da görülür. Adını ilk çıktığı yer olan Andesine Dağları'ndan alır. Toprak elementi ile ilişkilendirilir. Boğa ve Başak burçlarının kristalidir.

Tarihi: Andesin ilk olarak 1841'de Marmato madeni, Marmato, Cauca, Chocó Bölümü, Kolombiya'da bir olay için tanımlanmıştır. Dağlardaki Andezit bolluğu nedeniyle bu adı almıştır. 2000'li yılların başında, kırmızı ve yeşil taşlar Andesin adı altında pazarlanmaya başladı. Bazı tartışmalardan sonra, bu değerli taşların yapay olarak renklendirildiği keşfedildi. Piyasada nadir ve pahalı bir kristaldir bu yüzden gerçek bir Andesin bulmak zordur.

Kullanım Alanları

Sağlık Alanı Kullanımı: Göz ve beyin hastalıklarına iyi geldiği ve metabolizmayı dengelediği düşünülüyor.

Büyülerde Kullanımı: Aşk büyülerinde bağları güçlendirmek için kullanılabilir. Stresi azaltmak için büyü yapan birisi iseniz diğer stres kristallerinin yanında destekleyici olarak kullanabilirsiniz. Bedenin kuvvetli kalması için tılsım olarak kullanabilirsiniz.

Kişisel Gelişim Kullanımı: Stresi azaltır ve kişiyi rahatlatır. Enerjinizi tazeleyerek negatif enerjiyi uzaklaştırır. Kişinin aklı başında biri olmasını, mantıklı kararlar almasını sağlar. Dikkatsiz olduğunuzda veya kötü alışkanlıklardan kurtulmak istiyorsanız kullanabileceğiniz bir kristaldir. Kişisel analiz yeteneğini ve hayal gücünü artırır. Yeni fikirlere ihtiyaç duyduğunuzda kullanabileceğiniz bir kristal. Başarısız olmaktan korkuyorsanız bu yönünüzü değiştirecek ve pozitif olmanızı sağlayacak. Andesin Kalp Çakrası ile ilişkilidir ve kişinin düşüncelerine açıklık getirirken olumsuz enerjiyi gidermek için kullanılır. Kendinize ve çevrenize güvenmenize yardımcı olur. Çok koruyucu feminen ve Tanrıça enerjisi yayar. Kristale bakmak, geleceğe erişmenizi ve hayallerinizin sizi nereye götürebileceğini görmenizi sağlar.

 Kristale bakmak, geleceğe erişmenizi ve hayallerinizin sizi nereye götürebileceğini görmenizi sağlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Apatit

Kökeni: Apatit, kristalde sırasıyla yüksek konsantrasyonlarda OH−, F− ve Cl− iyonlarına sahip, genellikle hidroksiapatit, fluorapatit ve klorapatit birleşimi bir fosfat mineral grubudur. Şeffaftan yarı saydama kadar değişiklik gösterir. Genellikle yeşil, sarı, mavi, menekşe, pembe, kahverengi renklerine sahiptir. Sertliği 5'dir. Apatit tortul, metamorfik, magmatik ve volkanik kayaçlarda bulunur. Renk değiştirenleri Kedi Gözü Apatit olarak bilinir, şeffaf yeşil olanları Kuşkonmaz Apatit veya Yeşil Apatit olarak bilinir ve mavi olanları Moroksit Apatit veya Mavi Apatit olarak adlandırılır. Apatit'inin başlıca madenleri Brezilya, Myanmar ve Meksika'dadır. Diğer madenler Kanada, Çek Cumhuriyeti, Almanya, Hindistan, Madagaskar, Mozambik, Norveç, Güney Afrika, İspanya, Sri Lanka ve Amerika Birleşik Devletleri'dir. Hava elementi ile ilişkilidir. Normalde Apatit bir burç ile ilişkili değildir ancak bazıları İkizler burcu ile ilişkili olduğunu söylüyor.

Kristal Ve Şifalı Bitkiler AnsiklopedisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin