1. Bölüm-n: Fuksit, Güneş Taşı, Hakmanit

109 3 0
                                    

Fuksit

Kökeni: Krom Mika olarak da bilinen Fuksit, fillosilikat minerallerinin mika grubuna ait, mineral muskovitin krom bakımından zengin bir çeşididir. Fuksit monoklinik kristal sisteminde kristalleşir. Mineralin rengi krom miktarına bağlı olarak soluk yeşilden zümrüt yeşili kadardır. Sertliği 2-2.5 arasındadır. Toprak elementi ile ilişkilendirilir. Kova burcunun kristalidir.

Tarihi: 1800'lerde keşfedildi ve adını Alman minerolog Johann Nepomuk von Fuchs'tan alır. Fuksit tüm dünyada bulunabilir ancak Brezilya, Güney Amerika ve Hindistan gibi birkaç ülkenin en güzel parçalardan bazılarına sahip olduğu bilinmektedir. Diğer önemli yerler arasında Rusya, Amerika Birleşik Devletleri, Almanya, Madagaskar ve İsviçre bulunmaktadır.

Kullanım Alanları

Sağlık Alanı Kullanımı: Fuksit bazı durumlarda doğal bir ağrı kesici olarak kullanılabilir. Bağışıklık sistemini güçlendirecek, migren, baş ağrısı ve baş dönmesi için yararlı olacaktır. Uykusuzluk tedavisinde yardımcı olabilir ve iltihabı yatıştırır. Zararlı ve toksik maddeleri vücuttan çıkarabilir ve güneş yanığı, döküntü, kaşıntı ve diğer alerji formlarının tedavisinde oldukça etkilidir. Fuksit vücudun daha fazla esneklik kazanmasına yardımcı olabilir. Vücudunuzun şeker seviyelerini dengeleyebilir. Boğaz, gırtlak ve arteriyel problemler için faydalıdır. Metabolizmanızı düzenlemenize ve kilo vermenize yardımcı olabilir. Ayrıca, fiziksel ve zihinsel olarak yorucu bir günün ardından vücudun gücünü ve enerjisini geri kazanmasına yardımcı olabilir.

Büyülerde Kullanımı: İyi şans tılsımı olarak kullanılabilir. Meleklerle iletişim için kullanılabilir. Mutluluğa yönelik büyülerde kullanılabilir.

Kişisel Gelişim Kullanımı: Fuksit kristalinin ışıltılı enerjisi, olumlu düşünceleri teşvik eden iyileştirici titreşimlerle doludur. Fuksit kristal özelliklerinin büyülü titreşimleri, hayatınızın her anının her zaman en akıllıca seçim olan mutluluğu seçmek için bir fırsat olduğunu hatırlatır. Fuksit ile ne kadar derine inerseniz, küçük şeylerde o kadar fazla neşe bulacaksınız. Diğer kristallerin enerjisini büyütme kabiliyeti nedeniyle şifa için mükemmel bir taştır. Fuksit ile meditasyon yaptığınızda, ruhunuzu yaşamın kendisi için gerekli olan titreşim ritimleriyle birleştirerek, Dünya'nın şifa enerjisi hakkındaki farkındalığınızı genişletmek için çalışır. Bulunduğunuz yerde sıkışıp kaldığınızı ve hayatınızda önemli bir şey olmadığını hissettiğinizde, Fuksit sizinle birlikte olacaktır. Size hayata yeni bir bakış açısı kazandıracak ve sizin için yaptığınız tüm iyi şeyleri takdir etmenizi sağlayacaktır. Bu kristal gençliğin enerjilerini ve canlılığını taşır ve hayatınızı neşe, kahkaha ve oyunculukla dolduracaktır. Heyecan duygusu verecek ve ileriye bakmak için umut verecektir. Küçük şeylerden bile nasıl neşe ve memnuniyet elde edebileceğinizi gösterecektir. Bu, mutluluğun sokakta rastladığınız bir şey olmadığını anlamanızı sağlayacaktır. Fuksit ayrıca hayatınızı huzur ve sükunetle dolduracaktır. Bu sizi diğer insanlara karşı daha şefkatli ve anlayışlı hale getirecektir. Enerjileri, her türlü durumda doğru tutuma sahip olmanıza yardımcı olacaktır. Başkalarıyla olan etkileşiminizi ve temel ihtiyaçlarınızın nasıl karşılanabileceğini anlamanıza yardımcı olur. Fuksit, içinizdeki çocuğunuzun sevincini teşvik eder. Genç canlılığın kalbinizde ve zihninizde olumlu bir tutumdan kaynaklandığını hatırlatır. Fuksit yaratıcılık, sezgi ve ilham enerjileri getirecektir. Bu, günlük yaşamınızda sahip olduğunuz sorunları anlamanıza ve sizin için işleri kolaylaştırmanıza yardımcı olacaktır. Aynı zamanda büyümenin, yeni başlangıçların ve gelişmenin bir sembolüdür. İşyeri ortamında, çatışmaları diplomatik bir şekilde çözmede yardımcı olabilir. Aynı zamanda gergin durumları etkili bir şekilde dağıtabilen özelliğe sahiptir. Takım çalışması, verimlilik artışı ve yaratıcılığınızı ortaya çıkarmayı teşvik edecektir. Organizasyon ve zaman yönetimi konusunda size yardımcı olacaktır. Her zaman programlarını bozan yoğun birisiyseniz bu kristale sahip olmak organize kalmanıza, güncel kalmanıza ve bunalmış hissetmeden etrafınızda neler olup bittiğinin farkında olmanıza yardımcı olacaktır. Dilek taşı olarak da bilinen Fuksit, kalbinizdeki umudu uzun ve parlak tutmak için çalışan iyi şans tılsımı olarak da çalışır. Dilek ve rüya, özellikle ruhunuzun gerçek arzularını keşfetmek söz konusu olduğunda, nefes almak kadar önemlidir. Fuksit kristalinin iyileştirici özellikleri, en çılgın hayallerinizi takip etmek için ihtiyacınız olan gücü ve ilhamı vermenize yardımcı olur. Fuksit şifa ve temizlik sağlayacaktır. Artık sizin için sağlıklı olmayan düşünceler ve duygulardan kurtulmanızı sağlar. Bu kristal duygusal, zihinsel ve ruhsal dengeye ulaşmanıza yardımcı olacaktır. Her şeyin parçalandığını hissettiğinizde, bu kristal size her şeyin yoluna gireceğine dair güvence verecektir. Bu, fiziksel veya duygusal zorluklardan kurtulmanıza yardımcı olacaktır. Bu sizi beden, kalp ve zihinde tekrar güçlendirecektir. İyileştirici özelliklerinin tüm potansiyelini kullanmak için, adaçayı ile tütsüleyin ve Fuksit'i temiz tutun. Fuksit ilişkinize samimiyet ve merhamet getirecektir. İlişkinizin sorunlar ve olumsuzluklarla ağırlaştığını düşünüyorsanız, Fuksit toksisiteyi ortadan kaldırabilecek mükemmel bir kristaldir. İlişkiniz bir ilham kaynağı olmalı, endişelerinizin, korkularınızın veya stresinizin bir nedeni olmamalıdır. Eğer farkında olmadan bu seviyeye ulaştıysa, panik yapmayın. Fuksit ayrıca sevdiğiniz kişi için sorumluluk duygunuzu güçlendirecektir. Bu, neden birbirinizin hayatında olduğunuzu ve neden birlikte bir ilişki içinde olduğunuzu anlamanızı sağlayacaktır.

Kristal Ve Şifalı Bitkiler AnsiklopedisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin