~ Prológus ~

435 24 4
                                    

- HOGY MIVAN? -
Hüledeztem a hallotaktól. Mivel anyámék beírattak egy olyan suliba amibe semmi kedvem sincs menni, de ez még csak a kisebbik része ami miatt nem mennék ebbe a bizonyos "börtönbe".

- Jól hallottad fiam - Mondta apa, miközben az újságját olvasta.
-Figyelj Jimin, ki fogod bírni. Hisz nem bentlakásos iskolába irattunk be.- Nyugtatott, kedves édesanyám, miközben én majdnem elájultam az eddig hallotaktól.
-Az addig rendben is van hogy iskolába fogok járni. De hogy vámpírok között legyek?!

Na pontosan ez a nagyobbik része ami miatt nem szívesen mennék ebbe a bizonyos iskolába.
-Kizárt dolog hogy én oda be tegyem a két szép lábamat. - Mondtam ironikus mosollyal az arcomon.

-Istenem Jimin ne nyavajogj már. Hús vér emberek is lesznek ott. Az 𝙚𝙢𝙗𝙚𝙧𝙚𝙠 és a 𝙫á𝙢𝙥í𝙧𝙤𝙠 külün-külün épületben lesznek elhelyezve.- Hangsúlyozta ki az emberek és a vámpírok szót anyám.
- Jó - nyögtem ki ezt az egyetlen szót ajkaim közül.
Ezután fogtam magam és fellépkedtem a lépcsőn. Mikor a harmadik lépcső fokon voltam, még gyors megkérdeztem egy fontos dolgot a szüleimtől.

- Taehyung is jön? - doboltam a kezemmel a korláton miközben a választ vártam.
- Persze hogy jön. Nélküled nem menne sehova se, tudod jól. - mosolyodott el kedvesen, ahogy rám nézett.
- Rendben. - Ezután felmentem a szobámba.

-----------------------------

Taehyung és én közel állunk egymáshoz. Mármint általános óta legjobb barátok vagyunk. Mindig ott vagyunk egymás mellett, ha kell, ha nem. Ezen kívűl még a szüleit is el rángatta ide Szöulba, Busanból. Csak azért mert mi is költöztünk. Hogy mégis miért költöztünk el?
Elég egyszerű, a suliban folyton piszkáltak a magasságom miatt, hogy is mondjam elég kicsi vagyok, 168cm kb. Ja és azért is mert meleg vagyok.

Aztán végülis Tae elmondott mindent a szüleimnek. Igen azt is hogy meleg vagyok, szóval coming outoltam egy jót. A szüleim egész jól fogadták, azt hiszem. De ezt inkább hagyjuk.

Ledőltem az ágyamra és a holnapi napon kezdtem el gondolkozni.

Egyáltalán nincs kedvem egy olyan suliba menni, ahol attól kell tartanom hogy mikor fog valaki a nyakamra cuppani.
Tudom, hogy anya azt mondta, hogy szét leszünk választva, de nekem van ezzel kapcsolatosan egy rossz előérzetem.










𝘚𝘻𝘪𝘢𝘴𝘻𝘵𝘰𝘬! 𝘎𝘰𝘯𝘥𝘰𝘭𝘵𝘢𝘮 é𝘯 𝘪𝘴 𝘣𝘦𝘭𝘦 𝘬𝘦𝘻𝘥𝘦𝘬 𝘦𝘣𝘣𝘦 𝘢 𝘯𝘢𝘨𝘺 "í𝘳á𝘴𝘰𝘴" 𝘥𝘰𝘭𝘰𝘨𝘣𝘢. 𝘏𝘰𝘨𝘺 𝘪𝘴 𝘮𝘰𝘯𝘥𝘫𝘢𝘮 𝘬𝘦𝘥𝘷𝘦𝘵 𝘬𝘢𝘱𝘵𝘢𝘮 𝘩𝘰𝘻𝘻á ☺.
𝘔𝘪𝘷𝘦𝘭 𝘦𝘻 𝘢𝘻 𝘦𝘭𝘴ő 𝘬ö𝘯𝘺𝘷𝘦𝘮, 𝘯𝘦 𝘷á𝘳𝘫𝘢𝘵𝘰𝘬 𝘵ő𝘭𝘦𝘮 𝘦𝘨𝘺 𝘯𝘢𝘨𝘺 𝘤𝘴𝘰𝘥á𝘵. 𝘋𝘦 𝘦𝘣𝘣ő𝘭 𝘮é𝘨 𝘣á𝘳𝘮𝘪 𝘬𝘪𝘫ö𝘩𝘦𝘵 🤗.





∆ Bódító illatod ∆ { jikook ff. }Where stories live. Discover now