- TAE - Kiabáltam legjobb barátomnak, hisz az interneten olyat találtam, amitől még ő is eldobná az agyát.
- Találtál valamit azzal a "gyerekkel" kapcsolatosan? - Kérdezte, az ágyamról, miközben a saját laptopját bújta.Nos Igen, mióta az az eset megtörtént jobban elkezdtünk kutakodni az interneten. Ezen kívül azon is elkezdtünk mostanában gondolkozni, hogy egyes emberek lehet hipnózis alatt állnak, hisz elég fura volt, hogy körülbelül az a négy lány le se szarta, hogy Jungkook kihez vagy mihez ment oda.
- Na, találtál valami értelmeset is? Azon kívül, hogy ha egy "vámpír" a napra megy elkezd csillogni a bőre meg a faszom se tudja mije. - Hagyta abba mondatát, miután az asztalomhozért.
- Ne bántsd már Edward-ot - Szóltam rá, mert eléggé nagy Twilight fan vagyok és csak azokat a "vámpírokat" tudom elviselni vagy legalábbis szeretni.
- Jó, jó. Na muta már. - Próbálta maga felé fordítani a laptopom, csak hogy én még olvastam.
- Várj má-..... - Hagytam abba a mondatom, mert egyszerűen annyira lesokkolódtam, hogy az valami hihetetlen.
- Jimin, engedj már oda. -
Azzal ő is elkezdte olvasni a cikket és a hasonló eseteket. Lényegében ez állt a cikkben :,, Vámpír áldozat lett egy nőből"
,, A hölgy egy elhagyatottabb környéken sétált este. Kevés lámpa fény mellett. Szöül egyik elhagyatottabb részén lakott, ezért kellett arra felé mennie. Viszont egyszer csak valaki be rántotta egy sikátorba majd át harapta a nő torkát.
A hölgy meghalt, kiszívták az összes vérét, senki se vette észre sajnos a súlyos esetet. Így a mentősök se tehettek semmit érte. Egyes emberek állítása szerint a hírhedt Blood and Hearth középiskolából való egyik vampír származású diák lehetett. De ez még korántsem biztos. Az elkövető elég óvatosan járt el a bűncselekményben hisz nem hagyott maga után nyomokat. Ezen a képen jól látható a harapá.. - Hagyta abba Tae az olvasást.
- Na várjunk csak, de hisz az a mi iskolánk. Csak nálunk vannak "piócák" - Sokkolódott le még jobban.
Na igen, én is ez miatt akadtam ki. Viszont az még jobb, hogy még egyetlen egy vámpír "társunkkal" se találkoztunk, azon az egyen kívül, akihez Jungkook oda ment. Annyira zavaros ez az egész. Ott van Jungkook akiért az összes lány oda és vissza van; A furcsa szokásai; Az a vámpír fiú aki magához hívta Jungkook-ot. Ahhhjs......nem tudom össze rakni. Pedig biztos vagyok benne, hogy az orrom/orrunk előtt van a megfejtés.
-----------------------------------------------------
- Akkor szia Jiminie - Ölelt meg Tae szorosan, miután ki jöttünk az ajtón.
- Ja és ne maradj fent sokáig! Tudom, hogy nagyon bele fogod ásni magad ebbe az egész helyzetbe/témába önmagad, de kérlek ne. Te is és én is megfogjuk szívni... Ha az érzéseim persze nem csalnak. - Mondta, miközben arra várt, hogy megnyugtassam azzal, hogy nem fogok sokáig fent maradni és nem megyek bele ebbe az egészbe. Viszont szerintem valahol ő is érezte, én pedig tudtam,hogy ennek az ellentéte fog megtörténni és igen is bele fogom a témába ásni magam. Elég makacs egy egyén vagyok, szóval ez csak természetes dolog volt.
- Persze, persze nem fogok ebbe az egészbe bele menni nagyon, blá blá blá és stb. - Lóbáltam a kezem össze vissza, majd aztán megint megszólaltam, komolyabb hangsúllyal.- Tae - Sóhajtottam.
- Nem ígérek semmit. Gondolom eléggé ismerjük már egymást ahhoz, hogy tudd hazudok és bele fogok ebbe az egészbe menni.....- Tudom Jimin, tudom. De tudod, jó érzés abban a hitben élni, hogy nem fogsz hülyeséget csinálni - Nézett a szemembe majd halványan elmosolyodott.
----------------------------------------------
Reggel konkrétan úgy keltem fel, hogy semmi tusolás, vacsora vagy bármi egyéb olyan dolog ami a szervezetemnek vagy testemnek kedvezett volna.
Lassan fel emeltem az asztalomról és a nyáltócsámba benne lévő fejem, majd próbáltam valahogy fel ébredni.-Mh mh az ébresztőm előtt keltem fel - pusmogtam magamban, miközben hangosan gondolkoztam.
Ideje letusolni, felöltözni, meg valamit enni mielőtt éhen halok.Őszintén szólva nem sok mindent találtam, csak azt, hogy hófehér a bőrük és hogy a szívük nem ver, mozdulatlan. Ezen kívül, mindegyik vámpír más, más erővel bír és a testük hőmérséklete elég alacsony. A napon érdekes módon se nem csillognak, se nem égnek el. Ezek szerint sajnos ez nem egy Alkonyat film vagy valami hasonló.
Miken is gondolkozom, ha benne is lennék egy ilyen filmben vagy esetleg egy könyvben, biztos hogy a mellékszerepből kapnám pont azt a szereplőt aki elsőnek halna meg.- Na de, mit is kéne fel vennem? - Álltam a gardobom ajtaja elé és nyitottam azt ki.
YOU ARE READING
∆ Bódító illatod ∆ { jikook ff. }
Vampire-A vámpírok ide nem jöhetnének be, igaz? - Kérdeztem sokkoltan ahogy össze állt előttem a kép a fiúval kapcsolatosan. - Igaz - Suttogta halkan a fülemhez közel hajolva. - Akkor te mégis mi a francot keresel itt?! - Halkult el a hangom hirtelen, mive...