🍷 Második csepp 🍷

271 22 3
                                    


𝘓𝘦𝘩𝘦𝘵𝘯𝘦𝘬 𝘣𝘦𝘯𝘯𝘦 𝘩𝘪𝘣á𝘬!!
𝘌𝘭ő𝘳𝘦 𝘪𝘴 𝘣𝘰𝘤𝘴á𝘯𝘢𝘵𝘰𝘵 𝘬é𝘳𝘦𝘬, 𝘩𝘰𝘨𝘺 𝘦𝘨𝘺 𝘪𝘭𝘺𝘦𝘯 𝘬𝘪𝘴 𝘳é𝘴𝘴𝘻𝘦𝘭 𝘫ö𝘷ö𝘬 𝘷𝘪𝘴𝘴𝘻𝘢 👉👈

𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣 𝙨𝙯𝙚𝙢𝙨𝙯ö𝙜𝙚:

Éjfekete szeme az enyémbe vésődött. Engem nézett egész idő alatt, nekem ez eddig fel sem tűnt,  csak akkor amikor magam körül körbe néztem. Viszont olyan kisugárzása volt, hogy az már engem megijesztett. Viszont inkább gyors elkaptam a tekintettem mielőtt még jobban belefeledkeznék szemeibe, meg úgy amúgy is, Tae épp hozzám beszélt.

- Jiminie mi van veled? - lökdöste meg a vállam.
- Semmi, semmi csak egy kicsit elbambúltam.

-----------------------------------

Kicsengettek. Végre kaphattunk egy kis levegőt, hisz a nagy tömeg elment tőlünk.
Viszont azt észre vettem hogy a lányok most pontosan arról a személyről sugdolóznak akivel az előbb én szemeztem egy jót. Folyamatosan rá pillantgattak, így könnyű volt nem kitalálni a személyt akiről jól elbeszélgethettek.

- Gyere már Jimin venni valamit, majd éhen halok. - Állt meg az ajtóban Tae, miközben rám várt.
- Megyek már. - Siettem utána.

- Tae... - lépkedtem mellette miközben a kérdésemet próbáltam magamban megfogalmazni úgy, hogy ne értse félre a dolgot az emberkével kapcsolatosan, akiről kérdezni szeretnék.
- Igen? - kérdezte, miközben hajával volt elfoglalva.
- Te is láttad azt a fiút akinek olyan különös kisugárzása volt? - kérdeztem rá végül.
- Arról a srácról beszélsz akivel szemeztél és aki úgy nézett rád mintha menten felfalna ha csak ketten letettek volna a teremben?
- Várj mi.. - Álltam meg ahogy visszhangzott a fejemben a kérdése. Tae végig látta hogy kivel szemeztem, de még szóvá se tette? Egy perverz megjegyzése se volt? Ezen kívül mit takar az a szó nála, hogy fel fal? Nem értem mire gondolhat barna hajú barátom és ez eléggé zavar is.
- Ahjs, Jimin figyelj. Nem tetszik nekem az a pasas. Az aurája olyan vészjósló. Lehet te ezt nem láttad mert el varázsoltak a "szemei" és a "külselye". - Mutatott a levegőbe idézőjeleket.

- De kérlek, ne menj a közelébe. Nem szeretném hogy bajod essen... - Szedte ki kajáját az automata gépből majd halkult el a mondat végére, mert két lány valamilyen  ,,Jungkookot" hajtogatva ment el mellettünk, miközben össze akartak esni. Ezután megláttam azt a személyt akitől Tae távol szeretne látni, egy asztalnál, sok lánnyal körül véve.

Mit ne mondjak nem volt valami idilli egy összkép. Viszont egyszer csak fel kapta a fejét, majd bele szagolt a levegőbe és felém fordult. Ezután gondolom észre vette magát, hogy mit csinált és inkább vissza fordult a lányok felé. Na jó, ez már eléggé bizarr egy látvány volt. Úgy viselkedett mint egy kutya, ami elég fura. Mármint maga a látvány már fura volt. Főleg hogy volt köztünk jó tíz méter.
Nem kezdtem el azon gondolkozni egyből, hogy esetleg valamilyen módon vámpír lehet. Bíztam az iskola rendszerében vagy legalábbis próbáltam hitegetni magam, hogy  Jungkook akiért az egész iskola oda és vissza van, nem vámpír, de mégis milyen 𝙧𝙤𝙨𝙨𝙯𝙪𝙡 tettem, hogy 𝙗í𝙯𝙩𝙖𝙢 ebben az iskolában.

-----------------------------------------

- Végre. - nyújtotta el az "e" betűt Taehyung.
- Azt hittem sose lesz már vége ennek a napnak. Pedig ez az első napunk ebben a suliban.
- nyújtózkodott Tae előttem, miközben a suli közelében voltunk még.
- Ne is mond, nem hiszem el, hogy ez az irodalom tanár ennyire komoly. Pedig lehet max harminc, erre úgy viselkedik mint valami öregasszony. Mennyi házit adott már fel? - sóhajtottam fel. Tudni illik, hogy utálok leckét csinálni/írni ki hogy akarja, az a lényeg hogy sose szerettem vagy élveztem. Valahogy nem köt le úgy mint a rajzolás vagy a táncolás, de hát kinek mi.

- Jungkookie gyere már ide~
- Ordibált lányos hangra elváltoztatva a hangját, valaki. A közelünkbe lévő fa tövéből.
Jungkookie.....milyen ismerős ez a név, na várjunk csak. Az a Jungkook? De miért hívná egy vérszívó  oda? Valahogy nem függ össze a kettő, kell a vére neki? Nem, nem hinném ,hisz akkor már rég mellette lenne és mindenki előtt kiszívta volna az életet belőle. Vagy pedig haverok?...

- Kussolj már, megyek. - Azzal nevetve ott hagyta a lányokat.
De a lányok miért nem szóltak érte, hogy egy vámpírhoz megy oda? Ezen kívül észre vették egyáltalán, hogy egy vámpírhoz közeledett?

Egyre több kérdés jutott az eszembe viszont erre se én, se barátom nem tudott válaszolni. Hisz mikor felé fordultam, hogy megkérdezzem mégis mi a fene volt ez, láttam hogy neki is ugyan úgy kattognak fogas kerekei mint nekem. Csak hogy erre se én, se ő nem kapott válaszokat.


𝙎𝙯𝙞𝙖𝙨𝙯𝙩𝙤𝙠! 𝙏𝙪𝙙𝙤𝙢, 𝙚𝙡é𝙜𝙜é 𝙚𝙡𝙩ü𝙣𝙩𝙚𝙢 é𝙨 𝙖𝙯𝙩 𝙢𝙤𝙣𝙙𝙩𝙖𝙢, 𝙝𝙤𝙜𝙮 𝙣𝙚𝙢 𝙨𝙤𝙠á𝙧𝙖 𝙝𝙤𝙯𝙤𝙢 𝙖 𝙠ö𝙫𝙚𝙩𝙠𝙚𝙯ő 𝙧é𝙨𝙯𝙩. 𝙉𝙚𝙢 𝙨𝙯𝙚𝙧𝙚𝙩𝙣é𝙠 𝙠𝙞𝙛𝙤𝙜á𝙨𝙤𝙠𝙖𝙩 𝙠𝙚𝙧𝙚𝙨𝙣𝙞, 𝙞𝙜𝙚𝙣 𝙚𝙡𝙩ü𝙣𝙩𝙚𝙢 𝙢𝙚𝙧𝙩 𝙚𝙡é𝙜 𝙨𝙤𝙠 𝙢𝙞𝙣𝙙𝙚𝙣 𝙟ö𝙩𝙩 ö𝙨𝙨𝙯𝙚. 𝘿𝙚 𝙫é𝙜𝙧𝙚 𝙞𝙩𝙩 𝙚𝙯 𝙖 𝙧é𝙨𝙯 𝙞𝙨. 𝙍𝙚𝙢é𝙡𝙚𝙢 𝙢é𝙜 𝙢𝙞𝙣𝙙𝙞𝙜 𝙫á𝙧𝙟á𝙩𝙤𝙠 𝙖 𝙧é𝙨𝙯𝙚𝙠𝙚𝙩 𝙢é𝙜 𝙝𝙖 𝙠é𝙨𝙫𝙚 𝙞𝙨 𝙝𝙤𝙯𝙤𝙢 ő𝙠𝙚𝙩 🥺❤

∆ Bódító illatod ∆ { jikook ff. }Where stories live. Discover now