jeden.

12.5K 846 1.3K
                                    

|1|

⚪ cakeysng • 0 takipçi

⚪ cakeysng • 0 takipçi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhaba.

Uh, daha önce doğru düzgün sosyal medya kullanmadım çünkü gösterecek ne güzel bir yüzüm, ne de bir cesaretim vardı.

Bunu yapmak, yani sosyal medya hesabı açmak uzun zamandır aklımdaydı ve eğlenceli olacağını düşündüm.

Şimdi şöyle ki, size birisini tanıtmak istiyorum.

Okulların tatilde olmasını tamamen bir fırsat olarak gördüm ve ondan rahatça bahsedebilirim.

Asıl konumuza gelirsek;
Size zorbamı tanıtmak istiyorum.

Lee Minho.

Tanrım, o bir yunan heykeli gibi ama kötü huylu birisi. Bana neden zorbalık yaptığını bile bir türlü anlayamadım.

İstese benden daha güzel ve yakışıklı insanlara zorbalık yapabilir, ben bu kadar çirkinken benimle böyle birisinin uğraşması çok değişik geliyor.

Üniversite de herkes köpek gibi etrafında dolaşıyor ve o, değerli bir cevher gibi parlıyor.

Ondan cidden nefret ediyorum; farklı koşullarda tanışsaydık kesinlikle iyi arkadaşlar olurduk. Onunla bir sürü ortak yönümüz var ama o bunları bile bilmiyor.

Onu cidden ne kadar kıskandığımı, överek belli ettiğime inanamıyorum ama onu aşağılayamam. Sadece övebilirim ve bu cidden kötü hissettiriyor.

Umarım bir gün farklı koşullarda iyi arkadaşlar olmayı başarabiliriz Minho.

Benim kim olduğuma gelirsek.. bu gönderiyi göreceğini bile düşünmüyorum o yüzden benim kim olduğumu bilmene gerek olduğunu düşünmüyorum.

Ayrıca lütfen, beni bulmaya kalkma.

Zorbalık yaptığın çoğu kişinin içinden beni bulamayacağını düşünüyorum.

Üzgünüm, benimle uğraşmak zorunda kalacak kadar "acınası" bir insan olduğum için.

Neyse, onun hesabını şuraya bırakıyorum stalk falan yaparsınız artık.

+minlee

Herkese iyi geceler dilerim, benim gecelerim ne kadar güzel geçmiyor olsa da.

yorumlar:

+seobinnie: dostum sen bu adama aşık gibi konuşmuşsun.

+minseung: "bu postu göreceğini sanmıyorum" 39k kişi beğenmiş nasıl göremez? galiba cidden çok ünlü..

+user1: mINHO ZORBA DEGIL!

+user2: minho'm cok haşmetli🥵

+llamasarea: +minlee dostum bu post çok acınası duruyor buna bakmalısın JOSPWKWOWJSIWJWJ

+babybreadin: umarım tahmin ettiğim kişi değilsindir..

user3: ben etiketlediğin kişi olsam çoktan götüm kalkmıştı

user4: "üzgünüm, benimle uğraşmak zorunda kalacak kadar 'acınası' birisi olduğum için" bu cidden çok acıttı..

user5: sana sarılmak istiyorum

user6: minho seninle uğraştığı için mutlu olman lazım :D

+leelix: +minlee bakman gerek OWKSOWKWIWJSJWJWOWNEKWJEH

+christopherbang: bunu yapmış olduğuna inanamıyorum🙄

+minlee: uh, bu ne sikim böyle?

yorumların devamını gör..

Bully | Minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin