"Copilul nostru"

233 10 11
                                    

DUPA CATEVA ZILE 
Y/N pov's 
"Dupa câteva zile în care a fost liniște azi nu simțeam bine deloc. M-am trezit foarte rau, simțeam îmi vine vomit asa ca am fugit repede la baie!. Nu sunt însărcinată, fiindca eu și Jimin încă nu am făcut dragoste! După moartea lui Jungkook mi-a fost frică îl las sa se apropie de mine, știu Jimin vrea ajute trec peste Jungkook, dar nu stiu daca eu chiar îmi doresc asta. Nu stiu ce sa fac? Cum comport."
Jimin: ești bine?
"Spune Jimin venind în spatele meu, sarutându-mă pe umărul gol!"
Y/N: te-am trezit?
Jimin: nu, m-au sunat ai mei. Trebuie plec până mâine!
Y/N: cât timp cei fi plecat? 
Jimin: o încerc vin diseară înapoi!
Y/N: ți-e foame?
Jimin: pregătești tu ceva?
Y/N: da!
"După care am mers în bucătărie și am început gătesc, între timp David s-a trezit și a venit împreună cu Jimin în bucătărie!"
Y/N: uite cine s-a trezit!
Jimin: a sunat Carla, va veni după el.
Y/N: te-a sunat pe tine?
Jimin: da!
"Ciudat, la ziua lui David am putut văd cu câtă invidie îl privea pe Jimin!"
Y/N: haide, mâncarea este gata! David mănânci cu mama sau dada?
David: cu dada!
Jimin: haide la dada!
Y/N: băieții mei!
UNDEVA ÎN BUSAN
???: de ce a trebuit aflu asta de la altcineva? De ce nu mi-ați spus voi?
JiHoo:  ne pare rau! Doar ca nu am stiut cum sa o facem!
???: unde este mama ?
JiHoo: este pe drum. Vrea sa cunosti pe cineva!
???: buni, unde mergem?
Carla: sa vezi pe cineva!
"Eram cu fața către fereastră cand vocea de copil s-a apropiat tot mai tare de mine, când m-am întors..

 Vrea sa cunosti pe cineva! ???: buni, unde mergem? Carla: sa vezi pe cineva! "Eram cu fața către fereastră cand vocea de copil s-a apropiat tot mai tare de mine, când m-am întors

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Single Mommy 🤍Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum