"Din Nou"

228 9 7
                                    

JIMIN pov's
"Eram în drum spre casă, mă gândeam la ce a spus Y/N. Oare ce îmi pregătește. Ma gândeam la soția mea când telefonul sa început să îmi sune iar."
Jimin: alo? Acum? Okei, ajung imediat!
"Fratele meu m-a sunat, trebuie să mă întorc înapoi. Ar trebui să o sun pe Y/N și să o anunt că voi mai întârzia"
Jimin: cred că doarme deja este destul de tarziu!
"Când am ajuns la fratele meu acesta părea foarte stresat"
JiHyung: stai jos!
Jimin: ce s-a întâmplat?
JiHyung: este vorba de Jungkook!
Jimin: Jungkook?
JiHyung: da, Jungkook trăiește!
"Când am auzit ceea ce a spus fratele meu am rămas șocat"
Jimin: cum îi posibil asta?
JiHyung: inca nu am aflat, dar voi încerca să aflu. Am un om în firma lui care îl spionează pentru mine!
Jimin: Y/N stie ?
JiHyung: cei care stim suntem noi 2 și părinții lui!
Jimin: stiam ca ceva nu este în regulă!
JiHyung: adică?
Jimin: mama lui Jungkook! O deranjează foarte tare că David îmi spune mie tata!
JiHyung: omul pe care îl am acolo a reușit să pună camere de supraveghere peste tot, deci îl putem monitoriza 24/24, atat video cât și audio!
"Atunci fratele meu a deschis un laptop unde erau mai mult imagini, iar într-una de mică ceva"
Jimin: se misca ceva aici!
JiHyung: este Jungkook. A fost plecat !
Jimin: oare? Soția mea stie ceva?
JiHyung: nu prea cred! Stiu locul acesta, a fost mai de mult o fabrică, iar acum cativa ani a fost cumpărată de familia Jeon!
Jimin: se pare ca au renovat!
JiHyung: aici îl ascund pe Jungkook, merge sus.
Jimin: ce face?
JiHyung: s-a dezbrăcat și s-a pus în pat.
Jimin: eu ar trebuie să plec. Ma ți...
JiHyung: stai, este cu cineva!
"Atunci m-am intors repede spre laptop unde am văzut pe ecran"
Jimin: David! Nu pot sa cred. David este cu el! Trebuie sa plec. Te rog, tine-ma la curent!
JiHyung: sigur!
ACASÄ‚ LA Y/N
"Când am ajuns acasă soția mea era în pat dormea, am mers lângă ea să o văd puțin după care m-am ridicat și am mers la baie pentru un duș, când am observat un lucru. Y/N era îmbrăcată foarte sexi! Ohh vai! Cred ca asta a fost surpriza, iar eu ca prostul am ratat-o! Am intrat în baie unde am dat drumul la dus, apă a început să curgă pe pielea mea. Nu îi pot spune soției mele de Jungkook! Stiu ca inca ține la el, nu este asa de usor sa uiti pe cineva le care l-ai iubit cu toata inima, dar acum este a mea. Jungkook și-a pierdut șansa. Eram atât de îngândurat când dintr-o dată am simțit 2 mâini pe spatele meu, atunci m-am intors unde am gastit-o pe Y/N! Am vrut să îmi cer scuze că nu am ajuns la timp, dar nu am mai apucat fiindca Y/N și-a lipit buzele de ale mele începând să mă sărute pasional! Atunci am prins-o de talie și am trăit-o de perete ușor! În timp ce ne sărutam mâna ei a început să coboare până a ajuns la organul meu! Oh, era atât de placut! A vrut să coboare la el, dar eu am oprit-o, am ridicat-o în brațe la mine după care am mers în dormitor unde am trântit-o pe pat. Nu am mai stat pe gânduri și am intrat in ea!"
Y/N: ahh Jimin!
"Atunci ea a schimbat poziția, după care a inceput să accelereze ritmul"

Single Mommy 🤍Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum