Okul için hazırlanıp taksiye bindim. Topallıyorum. Bu evdeki ilk gecem ölüm gibiydi. Sabah jungkook'u görmedim. Hizmetli kadın kahvaltıyı hazırlamış bırakmıştı.Bir kaç dakikalık yolculuğun ardından okula geldik. Parayı ödeyip zorlada olsa indim arabadan.
Toparlayarak okul bahçesine girdim. Bazı kişiler bana bakıyordu. Yürümeme. Sanırım çoktan fesat anladılar aralarında gülüyorlardı.
Şanslıyım ki sınıfım birinci katta. Girişin hemen üstü. Başkaları gibi dört kat çıkmama gerek yoktu. Sınıfa girdiğimde zil çaldı. Hemen öndeki sırama geçip oturdum. Taehyungla oturuyorum ama o ortalıklarda görünmüyor.
Çantası burada ama kendisi yok. Olsa ne yazar. Onunla konuşmam yasak jungkook bir görse elleriyle öldürür beni. Hoca ıçeri girdi hemen ardından kapı çalınmıştı. 'Gel.'
'Hocam yerime geçebilir miyim?'
'Geç bu son olsun.' Taehyung her zamanki gec kalmaları. Beni görünce önce bir şaşırmasa sonra sıraya oturup sarıldı.
'N-ne yapıyorsun.'
'Çok merak ettim seni.'
Cevap vermedim ve önüme döndüm. O da daha konuşmadı zaten. Ders boyu yerimde zor durdum. Çok rahatsızdım. Oturamıyorum çünkü! 'Jimin neyin var çocuğum.'
'Önemli değil hocam.'
'Kesin öyledir ahahaha.' Tüm sınıf anlamadığım nedenden dolayı gülmeye başladı. 'Susun hemen. Kapının onune koyarim yoksa!'
Hâlâ bazı kisiler aralarında konuşurken birinin bir şey dediğini duydum. İBNE! Ne kadar haddini bildirmek istesem de yapamadım. Benim öyle bir gücüm yoktu.
Yumruk atmayı dahi bilmiyorum. Bu yüzden hepsi benimle dalga geçiyorlar. Sessizliğimden yararlanıyorlar. Ezik düşürüyorlar.
Zil çaldığında sırayı itip topallayarak çıktım sınıftan ve lavaboya gittim. Gözlerim dolmuştu yine. Ama bu halimi kimseye göstermek istemiyorum.
Kapıyı açıp ıçeri attım kendimi. Arkalarımdan böyle gülmeleri rahatsız ediyordu. Gözlerimden yaşlar firar ediyorken kabinlerden birine girdim ve kilozetin kapağını kapatıp üzerine oturdum.
Sessizce ağlamaya devam ederken biri geldi iceri. 'Jimin neler oluyor?' 'Git burdan.'
'Arkandaki kan izi de neyin nesi.' Neyden bahsediyor bu! Yoksa... yok artık. Herkes bunu gördü mü yani. Yara kanamış. Tüm okula rezil oldum.
Kabinden çıktım ve aynadan bakabildigim kadar arkama bakmaya çalıştım. Küçük de değildi baya kan gelmişti. Içimden kusmak geliyordu. Kan beni fena tutuyor.
Üstelik pantalon açık renk. Daha da bir bellli olmuş. 'Ne yapicam ben şimdi?' 'Neler olduğunu anlat bana. Yoksa seni yakaladılar ve vuruldun mu?'
'Seninle konuşamam Taehyung git lütfen.'
'Neden benimle konuşamazsin.'
'Sorma git başımdan. Zaten yeterince zor durumdayım.'
'Hayır gitmicem. Hem gitsem çıkışa kadar burda beklicek misin kanlı halinle.'
'Karışma lütfen git. Lütfen biri bizi görmesin git!'
'Neyden bahsediyosun? Hey ağlama!'
'Dokunma bana!'
'Tamam sadece şu hırkayı beline sar sadece bunu istiyorum sonra gidicem lütfen.' Üzerinden çıkardığı hırkayı bana tuttu. Başka şansım yok burdan çıkıp eve gidicem ve daha gelmicem. Bu yüzden kabul ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ˢᵉˣ ᵖᵃʳᵗⁿᵉʳ ˉ ʲⁱᵏᵒᵒᵏ❅᭄
Randomᴊɪᴍɪɴ ᴢᴏʀʟᴀ ᴊᴜɴɢᴏᴏᴋ'ᴜɴ ꜱᴇx ᴩᴀʀᴛɴᴇʀɪ ᴏʟᴍᴜşᴛᴜ +18 ᴇʟ ᴀᴍᴏʀ ᴇꜱ ᴄᴏᴍᴏ ᴇʟ ᴠɪᴇɴᴛᴏ. ɴᴏ ᴩᴜᴇᴅᴇꜱ ᴠᴇʀʟᴏ, ᴩᴇʀᴏ ᴩᴜᴇᴅᴇꜱ ꜱᴇɴᴛɪʀʟᴏ ➱ᴀşᴋ ʀüᴢɢᴀʀ ɢɪʙɪᴅɪʀ. ɢöʀᴇᴍᴇᴢꜱɪɴɪᴢ, ᴀᴍᴀ ʜɪꜱꜱᴇᴅᴇʙɪʟɪʀꜱɪɴɪᴢ [ᴄɪɴꜱᴇʟ ɪçᴇʀɪᴋ,şɪᴅᴅᴇᴛ ᴠᴇ ᴋüꜰüʀ ɪçᴇʀɪʀ ʙᴜɴᴜ ʙɪʟᴇʀᴇᴋ ᴏᴋᴜyᴜɴᴜᴢ ʟüᴛꜰᴇɴ!] Başlangıç...