-2 hafta sonra Jungkook'tan'Jungkook ben artık yürümek istiyorum. Okula gitmek istiyorum lütfen.'
'Israr etme jimin.'
'Lütfen ama.'
'Okula gidince ne yapıcaksın ki bütün gün sıranda mı oturacaksın tuvaletin gelse kim götürecek seni.'
'Sen götürürsün.'
'Herkesin içinde kucağıma alamam seni.'
'Neden?'
'Işte kimse bizim sevgili olduğumuzu bilmiyor hem öğrenmemeleri daha iyi.'
'O zaman Taehyung götürür beni.'
'Sana dokunamaz bile!'
'Of of.'
Eskiden olsa bana böyle karşı gelmesine asla izin vermezdim. Lafımı ikiletmeye de.
Ama her şeyi unutmuşken beni kotu bilsin istemiyorum. Yinede zorlayarak ona bağırmamı mı istiyor!
'Kalk hadi kahvaltı hazır aşağıya kadar taşıyayım seni.'
'Yemicem. Sen gelene kadar burda oturucam işte.'
'Iki hafta sonra yılbaşı Jimin ve okullar tatile giricek. Ne güzel evde oturmak varken sen okul diye tutturuyorsun.'
Jiminle uğraşmak tam bir bela. En azında eskiden bu kadar saygısızlık yapamıyordu.
Şimdi ise! Kendimi kaybetmekten korkuyorum. Yine zarar verirsem bu sefer sonsuza dek benden nefret eder. Kendine hakim ol jungkook!
Kucağıma aldım onu ve odadan çıktım. 'Yah jeon jungkook yemicem demiştim.' Kucağımda tepişirken en sonunda
kollarımı daha sıkı sardım bedenine ve gözlerime bakmasını sağladım.Bir saniye bu biraz fazla yakın oldu. Dudaklarımızın arasında milimler kala durdum. 'Yiyeceksin.'
Dudaklarını yaladı ve gözlerini gözlerime çıkardı dudaklarımdan.
Şu iki hafta içinde birşey farkettim Jimin sanırım benden hoşlanmaya başlamıştı. Çünkü her defasında beni öpmeye çalışıyordu.
Ben ne kadar geri çekilsemde zor durumdayım. Dudaklarına yapışmamak ve sertçe öpmemek için zor duruyorum.
Daha önce kimseyi bu kadar arzulamadım ben. Kimseyi bu kadar izlemedim ya da kimseye bu denli yakın olup yardım etmedim.
Yinede kendimi serbest bırakamıyorum olacaklardan korkuyorum. Korkuyorum evet. Sevmeyi bırakmış bir adam için zor şeyler bunlar.
Bazen gülümseyince eski günler geliyor aklıma. Küçükken geçirdiğimiz anlar. Ne kadar da masum ve eğlenceli zamanlardı.
Şimdi ne masumun m'si ne de eğlencenin e'si kaldı hayatımda. Bir zerresi dahi yok.
Jimin yine hafif tebessümle gözlerini kocaman açarak bana bakarken yanağına yaklaştım ve dudaklarımı değdirdim.
Sağlam koluyla boynuma sarıldı ardından kulağıma fısıldadı. 'Jungkookssi....' Yutkundum. 'Benide okula götür lütfen.' 'Okul?' 'Hm hm okul.' 'Ama kolun bacağın.'
'Sağ elimle yazıyorum ayrıca sıramdan kalkmayacağım bir sorun olursa seni arayacağıma emin olabilirsin.'
Sanırım başka şansım yok. 'Bir şartla. Sevgili olduğumuzu kimse bilmemeli.' 'Tamam.' 'Tamam ama önce yemek.' 'Yaa ama~'
Söylene söylene yemeğini yedi Jimin sonrada üstünü giydirdim ve arabaya binip okula geldik.
Unuttuğum bir şey vardı Jimini sınıfa nasıl götürücem. Mecburen kucağıma alacaktım. Yoksa biz yukarı çıkana kadar birinci ders biterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ˢᵉˣ ᵖᵃʳᵗⁿᵉʳ ˉ ʲⁱᵏᵒᵒᵏ❅᭄
Randomᴊɪᴍɪɴ ᴢᴏʀʟᴀ ᴊᴜɴɢᴏᴏᴋ'ᴜɴ ꜱᴇx ᴩᴀʀᴛɴᴇʀɪ ᴏʟᴍᴜşᴛᴜ +18 ᴇʟ ᴀᴍᴏʀ ᴇꜱ ᴄᴏᴍᴏ ᴇʟ ᴠɪᴇɴᴛᴏ. ɴᴏ ᴩᴜᴇᴅᴇꜱ ᴠᴇʀʟᴏ, ᴩᴇʀᴏ ᴩᴜᴇᴅᴇꜱ ꜱᴇɴᴛɪʀʟᴏ ➱ᴀşᴋ ʀüᴢɢᴀʀ ɢɪʙɪᴅɪʀ. ɢöʀᴇᴍᴇᴢꜱɪɴɪᴢ, ᴀᴍᴀ ʜɪꜱꜱᴇᴅᴇʙɪʟɪʀꜱɪɴɪᴢ [ᴄɪɴꜱᴇʟ ɪçᴇʀɪᴋ,şɪᴅᴅᴇᴛ ᴠᴇ ᴋüꜰüʀ ɪçᴇʀɪʀ ʙᴜɴᴜ ʙɪʟᴇʀᴇᴋ ᴏᴋᴜyᴜɴᴜᴢ ʟüᴛꜰᴇɴ!] Başlangıç...