➱ 𝒀𝒊𝒓𝒎𝒊 𝑰𝒌𝒊𝒏𝒄𝒊 𝑩𝒐𝒍𝒖𝒎

9.6K 470 190
                                    


-Yazardan

Min sung düzeneği hazırlamıştı. Jimini bir odaya sandalyeye bağlamış ağzına bant çekmişti.

Bilerek yüzünü kapıya döndürmüştü ki jeonun ölümünü güzel görebilsin. Evet jungkook kapıyı acarsa göğsüne bir kurşun yiyecekti.

Kapı ne kadar açılsa düzenekteki silah tetiği o kadar çekiyordu. Tam kalbine hizalamıştı.

Jimin gördüğü düzenekle neler olacağını anladığında yerinde tepinmeye başladı. Jungkook'u öldürecekti hemde bilerek gözünün önünde.

Buna izin veremezdi. Ölemezdi jungkook. Ne kadar tepinsede her defasında amcasından tokat yiyip susturulmuş. Sonrasında dayanamayarak bayılmıştı.

Şimdi yeni yeni kendine geliyordu. Gözlerini açtığında odada kimse yoktu havada kararmak üzereydi.

Gözlerinden yaşlar akarken jungkook'u düşündü. Buraya gelmemeliydi.

Ama tam tersi jungkook verilen adrese son hızla geliyordu. Seoul dışına yakın orman yoluna girmişti. Sisli havada gözüne görünen küçük bir kulübeyi fark edince yavaşladı.

'Taehyung bu sanırım.'

'Ne?'

'Sen ne yapıyorsun?'

'Hic telefonda bir şeye baktım. Konum burası mıydı?'

'Evet. Ben gireceğim içeriye sen burda bekle.'

'Hayır be-'

'Sen bekle dedim. O adamla kapanmamış bir anlaşmamız var.

Jungkook torpido gözünden çıkardığı silaha kurşun yerleştirdi. Tek bir kurşunla işini bitirecekti o pisliğin.

'Gidiyorum.' dedi ve indi arabadan. Min sung jungkook'un geldiğini görünce camdan gülümseyerek yerine geçti. Odadaki kamerada izleyecekti her şeyi.

Ne zaman keyfi yerine gelse bunu açıp izleyecek ve bir kez daha önünde kimsenin duramayacağını gücüne karşılık vermeyeceğini analayacak.

Jungkook dikkatli adımlarla kulübeye yaklaştı. Herhangi bir ses duyamıyordu. Bir an geri gitmeyi düşündü. Burası yanlış yer olabilirdi. O sırada telefonu çaldı. Jimin arıyordu.

-Alo

-Jeon gelmişsin bu ne hız.

- Jimin nerde onu bana ver

-Hmm şey Jimin içeride sesizce ağlayarak senin gelmeni bekliyor bu arada yüzündeki tokat izlerine takma yakında geçer haha

-Seni adi. Ona zarar verdiğin için senin canına okuyacağım!

-Lutfen içeri gel ve canıma oku hahaha!

-Bekle! Pislik herif!

-Ah telefonu kapatma bebeğim

-Bana böyle seslenemezsin

-Ben istediğim kişiye istediğim şekilde hitap ederim BEBEĞİM.

Jungkook onunla uğraşmak yerine eve adım adım yaklaşıyordu. Açık kapıyı ayağıyla ittirip içeri girdi. Silâhı her daim elindeydi.

-Oh yo böyle olmaz silahla olmaz jeon silahı indirmezsen jimini göremezsin

-Tamam allah'ın cezası

-Ha şöyle yere bırak silahını. Aferin Jeon.

Jungkook ilk gördüğü odaya girdi. bomboştu içerisi.

ˢᵉˣ ᵖᵃʳᵗⁿᵉʳ ˉ ʲⁱᵏᵒᵒᵏ❅᭄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin