Büyü Ölçümü

251 19 2
                                    

Herkes okula geri döndükten yarım saat kadar sonra yeni dersleri başlamıştı. O hala aynı arka sırada oturuyordu. Derse giren eğitmen bu sefer uzun saçlı, orta boylu genç bir bayandı. Eğitmen listedeki yeni eklenen isme kısa bir süre baktıktan sonra kafasını O'na doğru çevirdi. O'na garip bir şekilde bakmaya devam ederken kendini tanıttı.

"Merhaba Garnel Büyü Okulu öğrencileri. Ben bu yılki büyü kontrol eğitmeniyim. Adım Meredith. Umarım iyi anlaşırız. Daha önce ki büyü derece kayıtları sıfırlandığından tekrar bir sayım yapacağız. Herkes lütfen büyü salonuna gitsin."

Lysi'ler salona gitmek için kapıdan çıkmadan önce Servin'lere bakıp sırıtıyordu. O,ayağa kalkarken Servin'lerden gelen derin çaresizliği ve korkuyu hissetti. Liona'nın kendini daha da çaresiz hissetmesine neden olacak bir bakış atıp sınıftan çıktı.

Salonda çok bir şey yoktu. Sadece kenarda öğrenciler için sandalyeler onların önünde ise büyük büyü ölçme makinesi vardı. Diğer sınıflar da buradaydı. Toplu bir ölçüm olacaktı. Kutsal 5'linin hepsi farklı sınıfların önündeki sandalyeye oturmuştu. Luke da onların önüne oturduktan sonra ölçümler yapıldı. Sonuçlar Lysi'lerde ortalama 280 iken Servin'lerde ise ortalama 100'dü. Her şey Lysi'lerin Servin'lerle dalga geçmesi ve eğitmenlerin bu duruma sessiz kalmasıyla devam ederken sıra Kutsal 5'liye gelmişti.

Alex adlı sarışın kız makineye doğru yürüdü. Elindeki tüm büyü gücünü makinaya gönderdikten sonra sonuç 450'ye çıkmıştır. Luke da aynısını yaptığında ise 600'dü. Kızıl saçlı, sarı gözlere sahip oğlan Carlos garip gülümsemesi ile denediğinde 500, ona çok benzer fakat Carlos'un aksine sevimli gülümsemesi olan kızıl saçlı takım elbiseli kız Carlis denediğinde sonuç 480 olmuştu. En sonunda Hades yavaşça yerinden kalkarak makineye gitti. Gücünü makineye gönderdi.  Büyü ölçer 999'u göstermişti. Son sonuçlar eğitmenleri bile şaşkına uğramıştı. Özellikle Hades'in sonucu. Tüm dünyada bilinen en yüksek rekor 1000'di ve bunu yapan yaşlı bir büyü ustasıydı. Fakat bu sonuç Hades'i rahatsız etmiş gibiydi. Yerine geçmeden önce sessizce sırasının gelmesini bekleyen O'na baktı. Diğer Kutsal 5'li üyeleri de O'na doğru baktıktan sonra yeni bir ölçmeyle önlerine döndüler.

Bu seferki kişi Liona'ydı. Sonucu 99 olduğunda Lysi'lerden bir kahkaha çıktı. Liona utançla yerinde dururken sıradaki kişinin adını duydu. Kahkahalar bir an da kesilmişti. Bir Servin olmasına rağmen böyle bir etkiye sahip olan kişi O'ndan başka birisi değildi. Eğitmen ismini öfkeli bir şekilde tekrar etti.

"Seth Stringer.Buraya gelmeyi düşünüyor musun?!"

O ileri doğru yürürken Liona ise yerine geri dönmüştü. Kutsal 5'li dışarıdan belli etmedikleri bir merakla sonucu bekliyordu. O,makinenin yanına geldikten sonra makineye doğru büyü gücünü gönderdi. Büyü makinesinin gösterdiği sonuç 9'du. Bunun üzerine Servin'lerden bile çıkan kahkahalar önlenemezdi. Hades'in keyfi bu sonuçla yerine gelse bile hala ona şüpheyle bakıyordu. Büyü gücü bu kadar düşükse nasıl insanlarda korkutucu bir etki bırakıyordu? Sıradaki isim kahkahalar yüzünden duyulamayınca genç eğitmen herkesi susturarak tekrar etti.

"Gally Cancer. Acele et ve buraya gel."

Servin'lerden siyah saçlı bir kız ayağa kalkarak eğitmene durumu açıkladı

"Meredith eğitmenim, Gally bugün burada değil. Geçen ayki canavar saldırısında yaralandığı için hastanede. Yarın akşama burada olacak."

Genç eğitmen sinirli bir şekilde tüm öğrencilere duyuru yaptı.

"Gally son kişiydi. Onun işini de yarın akşama hallederim. Bugünkü dersler de bitti. Yurt odalarınıza gidebilirsiniz. Bu arada Seth senin oda numaran 123. Anahtarı yurt yardımcısından alabilirsin. Hepinize iyi günler."

Seth adı geçtiğinde Lysi'ler tekrar gülmeye başlamıştı. O'nun aldığı 9 puanıyla dalga geçerlerken yurda doğru gittiler. O,salonda tek kaldığında makineye doğru bir adım attı. Fakat aniden düşüncesinden vazgeçmiş gibi geri döndü. Yüzünde kurnaz bir ifade vardı. Sanki tüm bunlar O'nun için bir oyunmuş gibi..

Tam bu sırada bir hastanenin önünde beyaz saçlı, kısa boylu bir çocuk çantasıyla durup kendi kendine mırıldanıyordu.

"Sanırım okula biraz erken dönmekten bir şey olmaz."

~~~~~~~~~
3.bölümün altından da bir şekilde kalktım. ^^ Banzai!
Sınavlarım yarın başlayacak o yüzden Salı günü yerine çarşamba yayınlayabilirim. Kusura bakmayın.
Hikayemi okuduğunuz için teşekkürler.

The God of High School (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin