Mesaj

3 1 0
                                    

"Sevgili babacığım,
Hediyelerini Mariah da ben de çok beğendik sana çok teşekkür ederiz.Seni seviyoruz ve seni çok özledik.Sana söylemek istediğim ama çekindiğim bir konu var.Sanırım hediyemin rengi ile ilgili bir takım sorunlar hissediyorum.Maviyi sevdiğimi sende biliyorsun.Acaba dolabımı boyatabilir miyiz?

Sevgiler...Küçük Kızın Sarah...

İşte bunlar babama mesajda yazdıklarımdı.Aradan yıllar geçmesine rağmen bu mesajı hala taslaklarda saklarım.Ve babamdan gelen cevap mesajıysa şuydu;

"Sevgili Kızım,
Hediyeleri beğendiğinize sevindim.senin hediyen için üzgünüm.Maviyi ne kadar sevdiğini biliyorum.Fakat vitrinde gördüğün o dolap pembeydi.Bende renginden etkilendiğini düşündüm.Ve bunu sana aldım.Evet, sanırım boyatabiliriz."

Bu mesajıda sakladım.Çünkü o babamdan gelen son haberdi.O günden sonra babamı bir daha hiç görmedik.Kaybolmuştu.İş arkadaşları onu bir göreve yolladıklarını ama onun geri dönmediğini söylemişti.bu konu üzerinde daha fazla konuşmak istemiyorum.Fazla duygusalım.

Anılara geri dönelim;

Bu mesaj üstüne çok sevinmiştim.Fakat o dolapta beni etkileyen şey rengi değil boyutuydu.Her neyse...Ayrıca babam onu kendisine geri gönderirsem boyatıp yeniden bana ulaştırabileceğini de söylemişti mesajda.O zamanlar adresi belliydi.Sonra aradan zaman geçti.Dolabı çoktan geri göndermiştim.Sonra bir gün o kutu yine aynı özenle süslenmiş,bana tuhaf bir adam tarafından getirilmişti.Tuhaf bir adam derken cidden tuhaf.Siyah giyinimli bir adamdı.Upuzun siyahta bir limuzini vardı.Sanırım siyahı çok seviyordu.Kendini postacı gibi göstermek için yapmış olduğu tek şey sarı bir postacı şapkası takmaktı.Zaten onuda kafasına iyice geçirmişti,yüzü gözükmüyordu.Sonra arabaya bindi.İşte tam o sırada kalbimde bir şey hissettim.Sanki bir güç beni arabanın arkasından koşmaya teşvik ediyordu.Durdum...ve düşündüm.Sonra içeri girdim.Boşverdim...Boşvermiştim...Yapmamalıydım,umursamalıydım...

Bu kez kutuyu açtığımda harika hissettim.Masmavi bir dolap...Çok mutlu oldum...Sonra aklıma geldi...Kutunun üzerine baktım ve adresi aradım ama yoktu.Hiç bir yer belirtilmemişti.O adamda postacı değildi.Bu hediye bana kargoyla falan değil bizzat babam tarafından getirilmişti.O an nasıl da anlamamıştım.Bunun 1 hafta kadar etkisinde kaldım ama sonra o etki de kayboldu....Aynı dolap gibi...

KAYIPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin