,,Miku?"
Mike odhodí co nejdál Erwina o jde mě.
,,Levi jsi pořádku neudělal ti nic?"
,,Ne přišel jsi čas, a vím co musím udělat!"
,,Co?!
,,Končím!"
,,Co?"
,,Končím Miku, už tu nebudu ani minutu!!!"
,,Dobře Levi, tak já ti přichystám ukončení smlouvy jo?"
,,Děkuji."
,,Tak běž domu, my už ti zvládnem bez tebe."
,,Dobře tak zatím."
Řekl jsme ještě Mikovi že si věci vezmu až podepíšu smlouvu, a Mike na kývnu a odešel jsme, kounul jsme se na hodinky kolik je 10:10.
,,Mohl by jsme jí pro dceru,stejně za chvíli končí?"
Tak jsme šel směr ke škole a koukal jsme po okolí jestli by se tu nenašel praznéj obchod nebo něco takové. Ani jsme se nenadal už jsme byl pře školou. Když jsme se podíval,koho jsme to nepotkal.
,,Hanji co tu děláš?"
,,Jeee Levíííí, no přišla jsme pro Miu ty si zapomněl že každé odpoledne pro ní jdu, a já bych jsme se chtěla zeptat co tu děláš ty?"
,,Řeknu ty to až doma je to dlouhé vyprávění."
Je kývla na souhlas že chápe, asi ani 10 minut a už ke mně přeběhla moje dcera.
,,Tatííííí!!!!"
,,Ahoj zlatíčko".....dál jsme jí pusu na čelo.
,,Tak co půjdeme:".....řekla Hanji.
Já jsme na to kývnul, vzal se svojí dceru za ruku a šly jsme domů.
(Ahoj další kapitola je na světě doufám že se vám to líbí, a omluvám se za chyby tak zatím ahoj 💖🙏😞😘😘).
Attack
ČTEŠ
Chybíš mi? {Ereri/Riren} ✔
Random,,Nechme Erwine a vypadni!" ,,Ale no tak Levi,vím že mě chceš." ,,Říkám vypadni!" Snažil jsme se ho odstrčit.