(Tak tady máte ostřejší kapitolu tak si to úží té a psala jsme to poprvé o sexu takže nevím jestli se vám to bude líbí nebo ne 😅😅)
Přijela police a zatkla Erwina za pokus o znásilnění a ještě něco. Když se vše řekl,tak odešli. Po chvíli přišel Eren a sedl si vedle mě.
,,Pořádku Levi?"
,,C-co jo jsem."
,,Moc mi to nepřipadat?"
,,Neboj jsme a teď jsi udělat jednu věc?"
,,A to je co?!
Sedl jsme si na měj a začal jsme ho dravě líbat Eren se hned zapojil. Ale museli jsme se otrnou pro nedostatek vzduchu.
,,Chci tě Erene."
,,Chceš si jistí Levi, pře chvíli si byl male znásilněnej?"
,,Erene kdyby jsme to nechtěl tak by jsme ti to nenabízel."
,,Tak dobře."
A začal jsme ho znovu líbat. Eren si mě chytil za stehna a já jsme mu dál nohy okolo pasu. Eren mě odnesl do ložnice a opatrně mě položil.
,,Pořádku Levi?"
,,Jo, dobry."
A dál mě začal líbat,pomalu a jistě jsme začali svlékat.Byli jsme úplně oba dva nazí že jsme cítili své rostoucí erekce. Eren chtěl jít pomalu dolu ale já jsme si ho přetočil takže byl podemnou.
,,L-levi?"
,,Neboj." mrknul jsem na měj.
Pomalu jsme mu začal líbat jeho hruď a jel jsme pomalu a dělal mokrou cestičku k jeho naběhle chloubě. Pohladil jsme ho po cele délce a Eren vzdychnul a to byla hudba pro moje uši. Naklonil jsme se políbil jsme špičku a olíznul jsme ho po celé délce. Eren vzdychal o sto šest a to bylo pro mě znamení že se mu to líbí.
,,Leví ahhhh,prosím."
,,Když tak hezky prosíš."
Vzal jsme si jeho chloubu celého do pusy,a hlavou jsme dělal dolu a nahoru.Po chvíli se Eren udělal a to všechno spolykal.
,,A teď je řada na mě."
Eren si mě přetočil a já byl se pod ním. Eren se nenadal vzal si gel namazal si prsty a strčil jeden stup do mého otvoru,nejdřív to za bolelo ale pak to bylo příjemné. Eren tam strčil ještě dva prsty a roztahoval pak je vytanul gelem si namazal svojí chloubu.
,,Mužů Levi?"
,,Jasně."
Eren se naklonil a ne jeden příraz do mě stoupil, zabolelo to par slz my vyteklo,Eren mi všechny ustřel a čekal až si na to zvyknu.
,,Erene můžeš."
Eren kývnul a pomalu se pohyboval, ale pak začal zrychloval až na narazil na moje citlivě místečko.
,,Erene, j-já už brzy budu."
,,Já taky Levi."
Oba dva jsme se udělali, já Erenovi na břicho, a Eren do mě.
,,Tak co lásko pohodě."
,,Jo jsem."
Po naší aktivitě jsme se šli vysprchovat a oba dva jsme šly do postele. Já jsme si lehl a Eren si mě přitahnul k sobě a řekl.
,,Stískalo se mi."
,,To mě taky."
,,Miluji tě Levi,"
,,Já tebe taky Erene."
A tím to jsme oba usnuli.
(Tak tady je další kapitol a chci vám říct že se blížíme do finále, jen doufám že se vám tahle ta kapitola bude líbit, omlouvám se za chyby a zatím se mějte jdu se chladit 😂😆💖💖🙏🙏).
Attack
ČTEŠ
Chybíš mi? {Ereri/Riren} ✔
Random,,Nechme Erwine a vypadni!" ,,Ale no tak Levi,vím že mě chceš." ,,Říkám vypadni!" Snažil jsme se ho odstrčit.