A tím jsme odešli k oltáři.
Byl jsme nervozní a měl jsme spoustu myšlenek. Co třeba uteče co když řekne ne...adt.
,,Levi jsme tu." přerušil mě Mike s mého myšlení.
Jen se klidu nadechnu se a pak vydechnu.
A začala hrát hudba. Stoupli jsme dovnitř a stal tam on, přišel jsme k měnu a kytici jsme dál Hanji aby my jí podržela a chytili jsme se za ruce Erenem.
,,Vážení svatebčané,přišli jsme dne aby jsme spojili ty to dva muže." řekl oddávající.
Všichni byli potichu.
,,Takže Erene Jaegře berete si zde Leviho Ackermana za může že vás ani smrt nerozdělí?"
,,Ano." řekl Eren a já jsme byl šťastní.
,,Levi Ackermane berete si zde Erena Jaegra za může že vás ani smrt nerozdělí?"
,,Ano," odpověděl jsme.
,,Tak tím vás prohlašuji za manželé, můžete políbit ženicha."
Přišel jsme k Erenovi a dál jsme mu polibek který mi rád obětoval,vzal jsme si Erena za ruku a vytanul jsme ho z kostela a všichni začali tleskat a my jsme nastoupili do auta do hotelu kde se konala hostina.
Konec.
Ha já jsme věděla že se koukneš dolu ty jeden perverzáku 😆😈, tak fajn tady to máte ale chci říct jedno. Je to na vlastní nebezpečí 😂😅. Tak jsi to úží té.
(Tak tady to máš ty jeden perverzáku 😆😈)
Přijeli jsme na hotel, a já hned Erena vzal do našeho pokoje.
,,Ale Levi hostina je na druhé straně?" odpověděl Eren.
,,Já vím, ale mi hned jdeme do pokoje." a kouknul jsme se na měj a šibalsky se usmál.
,,Ale tady je někdo netrpělivý."
,,To víš, ale dneska budeš ten dole ty."
,,No, tak to jsme nemůžu dočkat."
Vrhnul jsme se na jeho rty dlouze jsme ho políbil. Eren si mě na zvednul a já jsme mu omotal nohy okolo pasu. Eren nás odnesl o našeho pokoje a hned zavřel. Položil mě na postel a začal mi svlékat oblečení.
,,A kdo tu je pak, nedočkenej co?"
A začal jsme mu taky sundavat oblečení až jsme měli jenom na sobě boxerky. Eren mě položil na postel a začal my pečovat krk a já vdychnul.
,,Líbí se ti to?" zeptal se Eren.
,,Strašně moc."
Eren jel pomalu dolu a dělal mokrou cestičku až mim bradavka které je pořádně pečoval. Až pomalu jel až k mim boxerkám a rychle si sundal,moje chlouba stala pozoru a u tebe to bylo stejně.
,,Tak co Levi připravenej?"
,,Jasně ukaž co umíš!"
Eren se naklonil na moji chloubu a olíznul ho po celé délce a já zdychnul, oliznul jsi mi špičku a pak jsi ho dál do celého do pusy a pohyboval jsi. A ty jsi to úžíval a já se mohl blahem nabažit.
,,Eren-e ahhh prosí-ahhh přidej."
Eren to pochopil a přidal a jsme ani za minutu udělal do jeho pusy a on to všechno spolykal.
,,A teď jsme na řadě já!"
Erena jsme si přetočil a natáhl jsme mu ruku před obličej. Ten hned pochopil a začal my je lízat a žužlat. Když jsi byl hotoví, tak jsem k měnu naklonil políbil na jeho rty a řekl jsme.
,,Teď jsme připrav."
Strčil jsme jedem prst do tvého otvůrku a zasténal jsi,pak jsme přidal druhej a třetí a roztahoval jsme se vše stran. Kdy už jsme byl jistí že jsi připravení tak jsme vydal prsti a namířil jsme svojí chloubu to tvého otvoru.
,,Můžu Erene?"
,,Jasně." a usmál ses.
Na jeden příraz se ho tam zasunul až po kořen a tobě vytekly par slz a já jako správnej manžel si všechny utřel. Počkal jsme až jsi zvykneš, ty se na mě podíval a kyvnul jsi že můžu. Pomalu jsme se začal pohybovat a postupně jsem zrychlovat. Až jsme narazil na tvoje místečko.
,,Lev-ahhh,tam-ahhh."
Jen se kývnul hlavou že chápu a furt jsme přirážel na stejné místečko.
,,L-levi j-já už b-budu."
,,J-já t-taky E-erene?"
A oba jsme se udělali, já do Erenova nitra a Eren na naše břicha. Erena jsme si vzal do náruče a šli jsme si spolu vysprchovat uklidili jsme nepořádek a ulehli jsme se do postele.
,,Bylo to skvělí Levi." řekl Eren.
,,Jo to bylo." odpověděl jsem.
,,Co myslíš hledají nás, a kdo vlastně hlídá Miu." Eren se děsil."
,,Neboj, poprosil jsme Armina aby nám jí pohlídal a bude umě ho na celéj týden, co mezitím mi budeme na líbankách."
,,Uf tak to jsme si odychnul."
,,Miluji tě Erene a jsme tebou šťastní."
,,Já, tě taky miluji Levi."
A tím jsme oba usnuli.
Ale předtím než usnu, myslím na jednu věc.
A to je, že nás čekám krasná budoucnost.
Konec.
(Takže lidi tohle je konec knížky, doufám že se vám to líbilo a sorry za chyby a teď se budu snažit co nejlépe napsat Je to Rebel!, tak zatím ahoj😅😂🙏😉😆🥰🥰 ).
Attack
ČTEŠ
Chybíš mi? {Ereri/Riren} ✔
Random,,Nechme Erwine a vypadni!" ,,Ale no tak Levi,vím že mě chceš." ,,Říkám vypadni!" Snažil jsme se ho odstrčit.