-Nerdeyim ben?
Diye seslendi etrafına bakarken Cemalcan. Gözlerini açtığında kendini bembeyaz, boş bir odada bulmuştu. Sesinin yankılarını çok net duyabiliyordu. Odaya iyice baktıktan sonra bir boy aynasının olduğunu farketti. Ayakları onu aynaya doğru götürüyordu. Tam aynanın karşısına geldiğinde kendisini dikkatle izlemeye başladı. Üzerinde beyaz, bol bir gömlek ve aynı renkte bir pantolon vardı. Ayakları çıplaktı ve soğuk zemin vücudunun titremesine sebep olmuştu. Saf bir güzellik vardı aynada. İlk kez kendisine böyle gözükmüştü.
Beyninde bir şarkı çalıyordu. Gözlerini kapattı ve her şeyi unutarak şarkıyı söylemeye başladı.
"Aklımı kaybetmeden önce,yalanlarda kaybolmadan önce.
Herkesten korkuyorum, onlara yakınlaşamam.
Nereye gitmem gerektiğini söyle, vücudumu hareket ettireceğim.
Nereye gitmem gerektiğini söyle, yok olmaya devam ediyorum.
Ne kadar bağırırsam bağırayım, göremiyorum.
Ne kadar bağırırsam bağırayım, hiçbir cevap alamıyorum.
Hakikat nerede?
Bulmaya çalışıyorum, bulmaya çalışıyorum yolumu."
Şarkıyı bitirip gözlerini açtıktan sonra aynanın çatlaklarla dolduğunu ve çatlaklardan siyah sıvıların aktığını farketti. Sanki kendisi o siyah sıvıyla kirlenmiş gibiydi. Az önce izlediği o güzel görüntüden eser kalmamıştı. Çatlaklardan zar zor arkasından gelen siyah silüetin yansımasını gördüğü an vücudunu korku kapladı. Arkasına dönmek istiyordu ama silüet o kadar ürkütücü gözüküyordu ki, cesaret edemedi buna. Siyah, uzun tırnaklı elleri omzunda hissettiğinde gözlerini sıkıca kapattı.
♤♤♤
-Cemal, uyan!
Cemalcan'ın kaşları çatılmış, terden dolayı giydiği t-shirt üzerine yapışmıştı. Barış Cemalcan'ın kabus gördüğünü anladığı gibi onu sarsarak uyandırmaya çalıştı. Cemalcan gözlerini açarak etrafına bakmaya başladı. Odasında olduğunu gördüğünde rahat bir nefes verdi. Barış onun terden dolayı yüzüne yapışan saçlarını eliyle geriye taradı ve sulu gözlerini zarif bir şekilde sildi.
-İyi misin yavrum?
Cemalcan ürkek bakışlarla Barış'ın gözlerine baktı ve ona yaklaşarak kollarını iri vücuda sardı.
-Barış, çok korktum.
Barış da minik vücudu kolları arasına alarak çenesini onun kafasına dayadı.
-Sadece kabustu Can.
Cemalcan başını Barış'ın göğsüne daha da bastırdı.
-Yanımdan asla ayrılma.
Barış burnunu Cemalcan'ın saçlarında gezdirdi ve ona bir söz verdi.
-Söz veriyorum. Asla ayrılmayacağım.
Daha sonra dudaklarını saçlarına bastırarak minik bir öpücük bıraktı.
♤♤♤
-Emir, gözün üstünde olsun.
Erman pis bir sırıtış atarak vücudunu duvara yasladı.
-Asıl sen işini düzgün yap gerizekalı.
Emir gözlerini devirerek Erman'ın yanından ayrıldı.
-Eğlence başlasın.
Erman sınıfa gitmeden önce kantinden 2 şişe gazoz aldı ve etrafına baktıktan sonra cebini eşeleyip ona gerekli olan şeyi çıkardı ve şişelerden birinin içine attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anđeo Mira | cembar (ASKIDA)
FanfictionKaderimizi kendimiz mi belirleriz, yoksa tanrı zaten çoktan bizim için şekillendirmiş midir? Ben hayatındaki tek mutluluğu kendi elleriyle yok eden bir aptaldım. O mutluluğu yok ettiğim gün anladım ki, her kişi yaptığı şeylerden kendisi sorumludur v...