♤Epizoda 4♤

210 29 64
                                    

Y/N:ÖNCELİKLE MEDYADA HİKAYENİN TANITIM VİDEOSU VAR KUZULAR.İZLEYİN DERİM.

Cemalcan Erman'ın yanından koşar adımlarla ayrılmış, okul koridoruna girdiği gibi sınıfa yetiştirmişti kendisini. Erman'dan kurtulmuş olsa bile daha kötü olanı sınıfta en ön sırada bacağını bacak üstüne atmış onu izliyordu. Emirdi bu.(Y/N: Medyada Emir var. Evet, tanıdığınız Emir :D)
Cemalcan'ın gördüğü zaman tüylerinin ürpermesine sebep olan kişi. Yaşadığı mobbinglerin çoğusuna onun yüzünden mağruz kalmıştı dersek yalan olmazdı. Herkesi kışkırtıyor ve Cemalcan'ın üstüne salıyordu. En komik olanı da Cemalcan'ın bu acımasız ve kalpsiz kişiye eskiden platonik olmasıydı. Ne yapabilirdi? Kalbi zaten ne zaman onu dinlemişti ki?

Emir Cemalcan sınıfa dahil olduğu gibi ayağa kalkmış ve onun önünde durmuştu.

-Hayret ediyorum doğrusu. Hala hangi yüzle okula geliyorsun sen?

Cemalcan vücudunun gerildiğini hissetti. Hiçbir zaman Emir'e karşı dik bir duruş sergileyemiyordu. Eskiden ona beslediği saf duygulardan dolayı olsa gerek.

-Emir, lütfen.

Ağlamaklı bir ses tonuyla cevap vermiş ve gözlerini onunkilerle birleştirmemeye özen göstermişti.

-Off, canımı sıkıyorsun.

Emir saçını karıştırıp Cemalcan'ın omzuna vurarak sınıftan çıktı.

-Nereye acaba Emir?

Emir öğretmeni bile umursamadan oradan hızlı bir şekilde ayrıldı. Öğretmenin geldiğini gören Cemalcan hemen sırasına geçti ve defterini çantasından çıkararak önüne koydu.

-Merhaba çocuklar.

♤♤♤

'Sikeyim böyle işi. Niye onu her gördüğümde vücudumun çekildiğini hissediyorum? Tiksiniyorum artık. Sürekli görmek zorunda mıyım ben onun ağlak yüzünü? Bu kadar zorbalığa rağmen hala geliyor okula. Farkında değil mi acaba yeniden aynı şeyleri yaşayacak olmasının?'

-Oo Emir bey, nereye böyle? Derse girmen gerekmiyor mu senin?

-Sana sormalı Erman. Sen niye siktiğim sınıfında değilsin?

-Ben birilerinin dersten çıkmasını bekliyorum.

İkisinin de tek derdi Cemalcan'dı.

-Şimdi hangi bahaneyle saldıracaksın?

Erman'ın yüzü her zamankinden farklıydı. Kendini rahat göstermeye çalışsa bile, yüzündeki sinir dışarıya fışkırıyordu.

-Lan, senin o küçük velet bana kafa tutmaya çalıştı.

'Benim küçük velet mi?' diye geçirdi içinden Emir. Tamam, buna takılmayacaktı.

-Ne yapmış?

İkisinin de rahatsız olduğu şey Cemalcan'ın varlığıydı. Tabii Emir için biraz durumlar daha farklıydı.

-Biraz uğraşayım dedim, bana küfür etti. İnanabiliyor musun? Siktir git ne demek abi?

Erman'ın tepkileri Emir'in kahkaha atmasına neden olmuştu. Ama şaşırmıştı da. Cemalcan küfür edebiliyor muydu?

-Eee, ne yapmayı düşünüyorsun?

Bu soruyu sormasını beklediğine adı gibi emindi. Emir'den yardım isteyecekti bu konuda.

-Sen söyle Emir, sence ne yapalım?

Emir Cemalcan'ın vazgeçip okulu terketmesi için daha ne yapmalıydı, bilmiyordu. Bu kez gerçekten nokta vuruşu yapmalıydı.

-O işi bana bırak sen.

Anđeo Mira | cembar (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin