Bet visa tai sutrukdė garsus kritimas ant žemės.
Iškart iš išgąsčio pašokom iš vietos.
Iškart patikrinom kur Carolina miega.
Ji gulėjo ant žemės ir nejudėjo.
Meginom ja pajudinti, ji atrodė tarsi negyvas žmogus, mano akyse pradėjo kauptis ašaros, bijojau prarasti savo vienintelė geriausia draugė.Pakėlėm ja ant lovos, patikrinom pulsą, viskas buvo gerai, bet ji ne ramiai miegojo, mes visą naktį prižiūrėjom ja.
Man iš išgąsčio visas kūnas drebėjo.
Jimin visa laiką buvo prie jos, man sakė eiti miegoti ant sofos.
Aš gulėjau ant sofos, bet užmigti niekaip ne ėjo. Atrodė, kad man šalta, bet tuo pačiu ne.
Netrukus visi išėjo namo, likau aš ir Carolina, kiekvienas jos judesys mane gąsdino, nors žinau, kad ji jau ramiai miega ir kad jai viskas gerai, tik tiesiog kažką siaubingo sapnavo, tai kas ją labai išgąsdino ir negalėjo ramiai miegoti.Visa laiką kimarinau prie telefono.
Netrukus parašė man Jimin.Aš palikau telefoną tiesa?
Patikrinau viską ir radau jo telefoną.
Yep palikai :D
Paėmiau jo telefoną, ir padėjau ant stalo.
Pzdc galvojau pamečiau :D dabar iš kompiuterio rašau, kai atvarysiu pasiimsiu.
Gerai, paliksiu pas Carolina.
Ir vėl tik iš reikalo man rašo...
Ar kada nors jis galėtų ne iš reikalo man parašyti?Kaip Caro?
Ramiai jau miega.
Tai eik ir tu miegoti.
Nenoriu miego
Nors velniškai norėjau miego, bet bijojau, kad jei aš miegosiu ir Carolinai bus reikės mano pagalbos.
Parėjus namo išėjau iškart miegoti.
Net nepajutau kaip aš užmigau. Aš eidama namo vos ne užmigau, nors iki namų vos dvi minutes kelio.Šios nakties tikrai ne pamiršiu. Didžiausias košmaras buvo, bet džiaugiuosi, kad viskas baigėsi laimingai ir kad nereikėjo skambinti jos mamai, o kuprinėje vien alkoholinių butelių. Tad ne tik jiems būtų buvę blogai, bet ir man, nes aš esu vyriausia ir esu už visus atsakinga.
Miegodama jaučiau savyje vis vien baimė, o jei man taip dabar nutiks, kas tada bus?
YOU ARE READING
Your eyes tell [BTS] Baigtas
FanfictionAš noriu atsikratyti jausmų tau. Šie jausmai pasidarė tokie sunkus, kai tavo akys išdavė, bet pačioj pradžioj nesupratau, ką tavo akys sako man. Ir viskas tai prasidėjo rudenį, kai mes susipažinome. Šį istorija paremta tikrais faktais. Suprantama, k...