I love me enough for both of us

287 20 5
                                    

Boş derste kulaklıklarımı takarak uyumaya çalışıyordum. Sun ile aynı sınıfta değildik ve sınıftaki kişileri sevmiyordum. Bu sebeple uyumasam da kafamı kaldırmamakta kararlıydım.

Cuma günü olduğundan eskiden beri arkadaşım olan bir grup parti veriyordu ve davetliydim. Şuan uyursam akşam için enerji depolayabilirdim. Kendimi uyumaya zorluyordum.

Sıra arkadaşımın yanımdan kalktığını hissetim. Bir kaç dakika sonra biri yanıma oturup hafifçe omzumu tuttu.

Kafamı kaldırıp baktığımda Lee Jeno olduğunu gördüm. Gülümsedim. En son ki sohbetimizden bu yana onu daha çok fark etmeye başlamıştım. Yakından bakınca gerçekten düzgün bir suratı vardı.

Bir anda elimi tutarak kendi okul sweatinin cebine sokunca şaşırıp tedirgince elimi geriye çekmeye çalıştım ama o bırakmayarak elime bir şey koydu.

Elimi çıkaracağım sırada saklamak istiyor gibi masada önümü kapladı ve 'Yavaşça' dedi.

Yavaş yavaş elimi kendi cebime götürürken sigara olduğunu fark ettim.

- Niye bana veriyorsun? Arama mı var?

Kıkırdadı.

- Tadı böğürtlenli. Seversin belki diye.

Çoğu aromada sigara olduğunu biliyordum ama hiç tatlarına bakmamıştım. O yüzden şaşkınca kaşlarımı kaldırarak teşekkür ettim.

Omuz silkti. Cebindeki paketi gösterdi.

- Lucas'ın çantasında buldum. Hala fark etmedi.

Aynı anda arka sıralarda oturan Lucas'a döndüğümüzde önündekilerle yüksek sesle tartıştığını gördük. Gülerek önümüze döndük.

——————————————————

Partide çok eğlenemedim. Yorgundum. Sadece ortama uyum sağlamaya çabalıyordum.

Çoğu kişi sarhoştu. Bir kısım dans ediyordu. Ben ise plastik bardağa biraz viski koyup üstünü kolayla tamamlamıştım. Çok içmek istemiyordum. Oturduğum koltuktan kalktım.

Balkona çıktım. Kızın biri balkondan aşağı kusuyordu.
En azından evi kirletmiyor diye düşündüm. Balkonda bir tık müzik sesi azaldığından Sun'ı görüntülü aradım ve konuşmaya başladık.

Bugün Jeno'nun verdiği sigara aklıma geldiğinde cebimden çıkararak ağzıma koydum. Sun'a sanki tadım testi yapıyormuş gibi fikirlerimi söylüyordum ve gülüşüyorduk.

Yukarıdan gelen bildirime tıkladım.

Jeno
Tadını sevdin mi?
23.17

17

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
| Let her go| Lee JenoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin