• Lightsick BTS jest nudny i niczym się nie wyróżnia.
• Loona 1/3 deserves better. BBC chyba nie wie, że 1/3 nie składa się tylko z Heejin. Haseul to jedna z najlepszych wokalistek w grupie, a sami widzicie ile w piosenkach Loony ma. Podobnie jak z Vivi, Hyunjin i Yeojin - dziewczyny potrafią śpiewać ponieważ mają swoje solówki, ale mają bardzo mało tekstu i mało widzę ich stanerów. Sonatine to bardzo niedoceniana piosenka, a jest przepiękna, do tego nie ma ŻADNYCH angielskich słów. Sama nie jestem wielką fanką muzyki 1/3, ale staram się je doceniać jak inne unity
• To, że nie lubisz jakiegoś idola nie znaczy, że możesz go wyzywać. Przykładowo spotykam mnóstwo osób, które nie lubią Jennie z Blackpink (moje serce krwawi :')) i często wyzywają ją mówiąc "WRRR JENNIE TO WREDNA I LENIWA SUKA, KSIĘŻNICZKA YG, NIENAWIDZĘ JEJ NIECH ZGINIE SZMATA". Nie miałabym problemu gdyby ktoś powiedziałby kulturalnie „nie lubię Jennie, ale nie zamierzam jej obrażać, po prostu za nią nie przepadam", ale wyzywanie jej (czy kogokolwiek innego) jest po prostu nie na miejscu.
• Tak samo jak mówienie, że nienawidzi się jakiegoś idola. Nienawiść to zbyt mocne słowo, a nie znamy tej osoby w rzeczywistości. A to, że ten idol cię denerwuje itp. nie jest powodem do nienawiści. Rozumiem gdyby ta osoba była mordercą, przestępcą itd. ale nic ci nie zrobiła i nie masz prawa mówić, że jej nienawidzisz.
• TXT nie wybijają się na BTS. Zgadzam się że duża część Moa to Army, ale sukces osiągnęli też ciężką pracą, która jest najważniejsza. Mówienie tak jest krzywdzące. Poza tym BTS i TXT mają zupełnie inne koncepty. Idąc tym tokiem myślenia Blackpink wybija się na Big Bang. Dużo Army zainteresowało się TXT, ale gdyby nie mieli dobrych do słuchania piosenek i talentu to nie osiągnęliby wcale popularności. Nikt nie chciałby słuchać zespołu ze słabym wokalem i rapem który się źle prezentuje i się nie stara czy z nieprofesjonalną, niesłuchalną muzyką, słabymi teledyskami itd.
• Ting Ting Ting >>>> Wannabe (Wannabe było spoko przez jakiś miesiąc, potem mi się strasznie przejadło xDD)
• Everglow mają słabe teledyski
• Nie lubię nazywania zespołów dziwnymi nazwami z jakimiś dodatkowymi znakami innymi niż litery, np. (g)i-dle. Takie nazwy są trudne do zapamiętania, wiele osób ma problem z zapisaniem ich, czy wymówieniem. Spotkałam kiedyś osobę, która (g)i-dle wymawiała gidyl xD. Nie lepsze byłoby po prostu same idle jako nazwa?
• EXO-SC po rozpadzie EXO zostanie osobnym zespołem
CZYTASZ
KPOP OPINIONS
AléatoireMoje popularne i niepopularne kpopowe opinie. Zapraszam do czytania!