kłótnia

91 4 0
                                    

POV Shindou :
Ibuki nie obronił ŻADNEJ bramki! Przed meczem zapewniał mnie że da radę jednak mocno się przeliczył.

Nasz zespół to fikcja, prawda jest taka że na boisku gram tylko ja Temma i Tsurugi! Najbardziej z drużyny denerwuje mnie Ibuki Zdążyłem dokładniej przyjrzeć się jego przeszłości w drużynie koszykarskiej. Był prawdziwą gwiazdą, indywidualistą. Dzięki niemu zespół wygrywał KAŻDE męcze. Z czasem jego postawa i skupianie się tylko na sobie doprowadziło do tego że drużyna odsujnęła się od niego i przestała mu podawać piłkę.
A że bez Ibukiego drużyna była bardzo słaba to, praktycznie przestała istnieć.

  Cały skład inazumy Japan został w pewnym rodzaju ,,przekupiony,, Tłumacząc: osoby z poza świata piłki (czyli wszyscy członkowię inazumy oprócz mnie Tsurugiego i Temmy)  zostali zaproszeni do drużyny w zamian za spełnienie indywidualnych zachcianek danej osoby. Nikt oprócz samej drużyny i osób z góry o tym nie wie.  W taki sposób na przykład Nozaki  Sakura która jest atletyczną tancerką  dołączyła do zespołu w zamian za załatwienie nauki w prestiżowej uczelni tańca w której są sami najlepsi tancerze na świecie. W przypadku Ibukiego było bardzo podobnie. Dołączył do krajowej reprezentacji z zamian za należenie do popularnego zespołu koszykarskiego. Mimo że mam do mnich o to wielki żal ponieważ grają w piłkę nie z pasji tylko w pewnym rodzaju przymusu to chce im pomóc nauczyć się różnych technik hissatsu tip., a w szczególności Ibukiemu. Mam pomysł jak to rozegrać. Muszę  go nauczyć że praca bramkarza nie skupia się na indywidualniźmie.

Po meczu poszedłem z nim nad rzekę. Zacząłem mu wytykać błędy i pod wpływem emocji krzyczałem.

POV Ibuki:
Shindou zabrał mnie nad rzekę. W drodze widziałem że był mną bardzo rozczarowany. Był dla mnie oschły. Bardzo chciałem mu zaimponować, przynajmniej zbliżyć się do jego wysokiego poziomu gry. W pewnym sensie jest moim mentorem w tym sporcie.

Dotarliśmy na miejsce. Zaczął mnie gnoić o wszystkie nie udane próby złapania piłki. Kóciłiśmy się jak głupi.
Nagle przerwała nam nieznajoma dziewczyna.

Zakochana w Szmacie Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz