W końcu wybiła 14.40. To właśnie o tej godzinie postanowiłam wyjść z domu. Byłam niepewna czy powinnam iść. Miałam dziwne uczucie że coś jest nie tak. Doszłam przed czasem (dokładnie o 14.55) Mimo to szarowłosy już na mnie czekał. Zestresowana podeszłam do niego.
Hej Dodo! Widzę że przeczytałaś moją wiadomość - odezwał się w moją stronę.
***Moje myśli***
OMG PAMIĘTA JAK MAM NA IMIĘ TO POCZĄTEK NASZEJ LOVE STORY AAAAHej! Naprawdę byłam mocno zdziwiona tym że mnie tu zaprosiłeś
- odpowiedziałam***Od autorki ***
W tym dialogu słowa Shindou będą podkreślone żeby łatwiej było rozpoznać kto mówi daną kwestie. Życzę miłego dalszego czytania.Chciałbym porozmawiać o Ibukim.
Co się stało? (To miała być nasza randka a nie o jakimś Ibukim pogaduszka wrrr)
Ibuki jest indywidualistą co uniemożliwia mu rozwijania się i swoich umiejętności. Mimo że go nie lubię to chce mu pomóc i nauczyć polegania na innych. Jesteś mi w tym potrzebna.
W-w-w jaki sposób?
Umiesz grać w piłkę?
Tak, nawet całkiem dobrze..
Na jakiej pozycji?
Pomocnik/czasami napastnik
Masz jakąś technikę hissatsu?
Tak- Lodowy płomień.
***Myśli Shindou***
Trochę głupia nazwa ale okOk, a więc czy mogłabyś ją zaprezentować?
LODOWYYYY PŁOMIEŃŃŃŃ!!!!
Główna bohaterka mocno kopnęła wcześniej podaną przez Shindou piłkę celując prosto w oddaloną o kilkanaście metrów bramkę.Twoje umiejętności są wystarczające. Spojrzał i uśmiechnął się do dziewczyny której tak mocno zakręcił w głowie swoją osobą.
Dobra to teraz Ci powiem o co chodzi.
Chcę żebyś trenowała że mną i Ibukim. On na bramce ja w obronie a ty w defensywie. W taki sposób nauczymy Ibukiego pracy z obroną.Okej, nie ma problemu. To kiedy pierwszy trening?
Za 30 min ma tu przyjść Ibuki pod pretekstem wyjaśnienia sobie ze mną pare spraw. O niczym nie wie. Wtedy zaczniemy. A teraz weź to (podał jej strój drużyny Raimon'a) i się przebierz w naszej szatni.
O-okej
***Moje myśli***
Nie byłam przygotowana na taki obrót sytuacji. Przy okazji będę mogła częściej widywać się z Bąbelkiem. No właśnie Bąbelkiem... Powiedział że moje umiejętności są wystarczające!!! To oznacza że według niego jestem dobra!!!!
CZYTASZ
Zakochana w Szmacie
حركة (أكشن)Shindou jest jednym z czołowych zawodników Inazuma Japan/Galaxy jednak jest niemiły dla Ibukiego dlatego zyskał pseudonim Szmaty. Na początku książka może wydawać się dziwna i nieciekawa, jednak z czasem zaczyna mieć jakiś sens XD Książka jest w p...