"Touching him was like realizing all you ever wanted was right there in front of you. Memorizing him was as easy as knowing all the words to your old favorite song. Fighting with him was like trying to solve a crossword and realizing there’s no right answer. Regretting him was like wishing you never found out love could be that strong."
- Taylor Swift (Red)
Questions
Zayn draait en keert zich in zijn bed, zoekend naar een comfortabele positie zodat hij eindelijk kan slapen. Al weet hij diep van binnen dat al zijn pogingen even hopeloos zijn. Hij probeert zichzelf wijs te maken dat hij niet begrijpt waarom hij niet in slaap kan vallen, maar dat is slechts een leugen. Natuurlijk weet hij de reden.. En die reden heeft een naam. Hannah.
Een diepe zucht ontsnapt zijn lippen en hij beslist om op zijn buik te liggen. Hij plaatst zijn armen onder zijn kussen en draait zijn hoofd naar de rechterkant. Lichtjes krullen zijn mondhoeken naar omhoog bij het beeld dat zijn ogen bewonderen. Zijn rechterhand haalt hij van onder zijn kussen en streelt hij fluweelzacht over Perrie's kaaklijn. Zayn hoopt dat hij haar niet wakker maakt.
Het is vaker gebeurd dat Zayn het moeilijk vond om in slaap te vallen, om allerlei verschillende redenen. Meestal doordat hij zijn familie zo hard miste. Dan keek hij naar het meisje dat naast hem lag en dat kalmeerde hem keer op keer.
Hij bekijkt Perrie's zachte en lichtroze lippen en even moet hij zich weerhouden om er geen kus op te drukken omdat hij haar misschien wakker gaat maken. Zayn begraaft zijn hand in haar nek en streelt met zijn duim over haar kaaklijn. Die regelmatige beweging brengt hem op een onbegrijpelijke manier tot rust en de zenuwen druppelen uit zijn lichaam. Hij voelt hoe zijn lichaam ontrafelt en hoe zijn oogleden steeds zwaarder worden, maar niet voldoende om echt in slaap te vallen.
Hij blijft naar Perrie kijken, in de hoop dat als er enkele minuten voorbij gaan, het hem eindelijk gaat lukken zijn slaap te vatten. Maar er gebeurt niets, ook al voelt hij dat zijn lichaam uitgeput is en hij echt slaap nodig heeft. Het frustreert hem eindeloos, dus trekt hij zijn hand snel terug. Onder zijn neus gromt hij allerlei woorden die eigenlijk geen samenhang hebben. Hij gaat snel rechtop zitten en vloekt omdat het hem gewoon gek maakt. Hij schenkt een blik op zijn wekker en ziet dat het nog maar 06:08 uur is. Dat frustreert hem nog meer. Het is veel te vroeg om op te staan en hij is bang zijn familie wakker te maken.
Hij gooit zijn benen over zijn bed en meteen krijgt hij er spijt van. Op het moment dat zijn benen van onder zijn lakens zijn, voelt hij verschillende koude rillingen over zijn lichaam glijden. Zijn voeten raken de koude en harde vloer, maar hij negeert het kippenvel dat de aanraking veroorzaakt. Hij plaatst zijn ellebogen op zijn dijen en zijn gezicht begraaft hij in zijn handen. Hij gromt even verder, totdat hij een koude hand op zijn blote en warme rug voelt.
"Zayn?" fluistert Perrie zacht, haar stem gebroken en slaperig.
"Wat is er?" vraagt ze bezorgd.
Zayn maakt geen enkele beweging en blijft verder zitten totdat hij voelt hoe dat Perrie met haar hand op zijn rug wrijft en onzichtbare cirkeltjes creëert. Ze is altijd zo begrijpend geweest en Zayn schaamt zich dat hij nog aan Hannah denkt. Perrie is perfect, altijd begrijpend en geduldig, lief en vrolijk. Ze kan hem altijd opvrolijken. De reden waarom hij voor Perrie viel was omdat ze zo zorgeloos was, in tegenstelling tot Hannah. Hannah was een meisje vol met geheimen die ze niet met hem wilde delen en ook al at de nieuwsgierigheid hem vanbinnen op, hij kreeg het niet over zijn hart om haar daarachter te vragen.
Zayn houdt van Perrie. Hij is er zeker van. Want Perrie was degene die hem hielp Hannah te vergeten, ook al was ze daar zelf niet van op de hoogte.
JE LEEST
вroĸeɴ dreαмѕ [zαyɴ мαlιĸ ѕнorт ѕтory]
Krótkie OpowiadaniaZayn Malik Short Story Soms gebeuren er erge dingen in het leven. Al die gebeurtenissen creëren de persoon die je wordt. Ze zijn alle ingrediënten die nodig zijn geweest om je karakter uniek te maken. Erge dingen gebeuren vaak met mensen die dat het...