taehyunie♡:
uyudun mu?
beomgyu'm:
hayır, uyumadım.taehyunie♡:
kapıyı açar mısın o zaman, zile basarsam sizinkiler rahatsız olabilir.
beomgyu'm:
ne?? buraya geldiğini söyleme bana?taehyunie♡:
tamam söylemem ama bundan sonra ki hayatıma ağaç olarak devam etmek istemiyorum, açsan artık kapıyı? :(beomgyu'm:
tamwm gwlşyoeum hemwn*görüldü*
________________________________________
Beomgyu hızla yatağından kalkıp kapıya koştu. Ses çıkarmamaya özen göstererek kapıyı açtığında kapının pervazına yaslanmış iki eli cebinde yeri izleyen Taehyun ile karşılaşmıştı. Taehyun kafasını Beomgyu'ya çevirip gülümsedi. Beomgyu önünden çekilerek geçmesi için yer verince, yaslandığı yerden doğrulup sessizce -yerini gayet iyi bildiği- odaya adımladı. Beomgyu da kapıyı kapatmış yavaş adımlarla arkasından yürüyordu. Aklında ise gecenin bu saatinde neden buraya geldiği ile ilgili bir ton soru vardı.
Odaya geldiklerinde Taehyun, Beomgyu'nun yatağına sakince otururken, Beomgyu yine yavaşça kapattı kapıyı. Odanın ışığı kapalıydı ama sokak lambasından gelen ışık, birbirlerini görmeye yetecek kadar aydınlatıyordu odayı. Beomgyu çalışma masasının sandalyesini yatağın karşısına koyup karşısına oturdu. Taehyun, Beomgyu'yu incelemeye devam ederken, Beomgyu daha da utanıyordu. Odadaki sinir bozucu sessizliğe dayanamayıp konuştu en sonunda.
"Neden geldin bu saatte?"
Taehyun omuz silkti. "Seni görmek istedim."
Beomgyu temel görevi kanı vücuda pompalamak olan organının değişen ritmine karşılık boğazını temizledi. Sanki
Taehyun duyacakmış da onun duymasını engellemek için yapmış gibiydi.Usulca kafasını salladı 'anladım' dercesine. Ve odayı yine sinir bozucu bir sessizlik sarmıştı. Taehyun'un bakışları Beomgyu'nun üzerinde turlarken, Beomgyu bunun farkında olarak bakışlarını odanın içinde dolandırıyordu. Ne oluyordu bu çocuğa böyle? Birkaç dakika sonra tekrar bozuldu odadaki sessizlik. Bu sefer bozan ise Taehyun'du.
"Özür dilerim."
Beomgyu kafasını ona çevirip anlamayan bakışlar atmaya başladı. "Niçin?"
Taehyun derin bi nefes aldı. "Sinemaya gitmedim çünkü gerçekten yorgun hissediyordum ve elim ağrıyordu biraz da. O yüzden orada senin yanında moodum düşük bir şekilde durmak istemediğim için eve geldim. Sonra Yeosang aradı, dışarıya çıkalım mı biraz dedi onu da reddettim. Ama sonra iyi hissetmediğini, en azından onun evine gidip biraz sohbet etmemizi falan önerdi. Bu sefer reddetmek istemedim çünkü biliyorsun, Yeosang yıllardır çok değer verdiğim bir arkadaşım ve yanında olmak istedim. Yani sinemaya gitmeme sebebim seninle ilgili bir sorun olduğundan değildi. Kırdıysam gerçekten özür dilerim."
Beomgyu tam şu an ağlamak istemişti. Gecenin bir saati özür dilemek için evine kadar gelen bu çocuğa olan hislerini bastırmak için elinden geleni yapıyordu yıllardır. Ama arkadaşıydı işte. Onun için bundan fazlası değildi. Kafasını geriye atıp gelen yaşları geri göndermeye çalıştı. Ardından Taehyun'a dönüp kocaman gülümsedi. "Sorun değil, affettim bile."
Evet affetmişti. Hep affederdi ki zaten, ne olursa olsun küs kalamazdı Taehyun'a.
Taehyun da gülümseyerek yerinden kalkıp kollarını sardı arkadaşına. Taehyun, Beomgyu'nun nefesini tuttuğunu fark edince yavaşça geriye çekilip yüzüne baktı. Fazla sıktığını düşünerek kollarını gevşetti biraz. Beomgyu, içinde tuttuğu nefesi titrek bir şekilde geri bırakınca bu yaptığının fazla heyecandan olduğunu anlamayarak gülümsedi Taehyun tekrar.
Kollarını birbirlerinden ayırıp yerlerine geri oturduklarında, Beomgyu şakayla karışık bir şekilde konuştu. "Yarın da söyleyebilirdin, gecenin bir yarısı gelmene gerek yoktu."
Taehyun sorusuna "Bana kırgın bir şekilde uyumanı istemedim." cevabını verdiğinde ise, Beomgyu başını yana eğerek sanki dünyanın en güzel şeyiymiş gibi baktı karşısındaki çocuğa.
Bir süre öyle durduktan sonra Taehyun tekrar ayaklandı. Beomgyu da onunla beraber kalktı yerinden.
"Ne oldu?"
"Gideyim artık ben, yarın okulda görüşürüz" diyerek kapıya doğru ilerlerken Beomgyu hızla konuştu.
"Burada kalsan olmaz mı?"
Taehyun duyduğu soruyla yüzünü tekrar ona çevirdiğinde, Beomgyu toparlamak için hemen arkasından ekledi. "Saat çok geç oldu sizinkiler uyumuştur, rahatsız etmeye gerek yok şimdi."
Taehyun telefonunun ekranından saate baktıktan sonra haklı olduğu kanısına varıp 'tamam' dercesine başını salladı. Beomgyu memnuniyetle gülümseyerek yatağı gösterdi. "Sen burada uyursun ben kendime yer yatağı yaparım."
"Gerek yok yer yatağı yapmana, beraber uyuruz burada. Ne olacak sanki, daha önce de uyuduk."
Beomgyu, kalbi artık kontrol edemeyeceği kadar hızlı atmaya başladığında arkasını dönüp hızla elini kalbine götürdü. Garip bir şekilde hâlâ yerinde duruyordu. Taehyun, Beomgyu'nun ne yaptığını anlamaya çalışarak bakarken tekrar arkasını dönüp gülümsedi.
"Tamam o zaman, ben sana giyecek bir şeyler vereyim."
Dolabına yönelip giymesi için bir şeyler alıp Taehyun'a uzattı. Taehyun üzerini giymek için banyoya gittiğinde, o çoktan yatağın içine girmiş, gözlerini kapatmış, heyecanla Taehyun'u bekliyordu. Evet daha önce de çok kez birlikte uyumuşlardı ama hisleri her geçen gün arttığı için her seferinde daha da heyecanlanıyordu.
Beomgyu yan tarafının çöktüğünü hissetmesiyle Taehyun'un geldiğini anlayıp gözlerini açtı. Ellerini başının altında birleştirmiş Beomgyu'ya dönük bir şekilde uzanmıştı. Nefesini yüzünde hissediyordu Beomgyu. Taehyun gülümseyince, o da ona ufak bir gülümsemeyle karşılık verdi. Bu şekilde birbirlerini izlemek utandırdığı için "iyi uykular" diyerek gözlerini kapattı Beomgyu. Taehyun onu "iyi uykular" diye cevapladığında ise, hâlâ Beomgyu'yu izlemeye devam ediyordu. Aklında ise anonimin söylediği şeyler dönüp duruyordu.
'Birbirinize olan bakışlarınızın farkındayım.'
'Nasıl bakıyoruz ki birbirimize?' diye düşündü bir süre. Yeonjun'a, Soobin'e ya da Kai'ye karşı farklı mıydı ki? Nasıl baktığını bilmiyordu ama hislerinin farklı olduğuna emindi Taehyun. Fakat bunun da sebebi belliydi. Onlarla lisede tanışmıştı ama Beomgyu'yla çocukluktan gelen bir arkadaşlıkları vardı. Ona karşı daha farklı bir sevgi beslemesinin sebebi tabii ki de normaldi. Beomgyu'nun nefesi düzene girdiğinde uyuduğunu düşünmüş ve gözünün önüne düşen saçını usulca geriye doğru iterken onun da duyduğundan habersiz usulca fısıldamıştı.
"Kafamı allak bullak ediyorsun."
________________________________________
aman aman taehyun beyciğim neler diyorsunuz öyle
bu arada medya çok çok çok çok çok sevdiğim bir şarkıdır, kesinlikle tavsiye ederiim 🙆🏻♀️💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
friend? || taegyu
Fanfictionxxocean: baksana taehyun, beomgyu'yla çok yakışıyorsunuz kgtaehyun: güzel şakaymış kardeşim bir daha olmasın |texting| |09.08.2020 - 04.09.2020|