Taehyun hâlâ alamadığı cevabı beklerken, karşısında şok içinde ve hiçbir tepki vermeyen çocuğa baktı. İçinde ise delicesine bir korku vardı. Arkadaşlıklarına zarar gelsin istemiyordu. Onu kaybetmek istemiyordu.Beomgyu hâlâ bir tepki vermezken elini yavaşça koluna götürdü.
"Beom?"
Beomgyu, Taehyun'un seslenmesiyle girdiği transtan çıkıp, karaya çıkmış balık gibi bakmaya başladı etrafa. Taehyun onun bu tatlı haline gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı.
Sonunda "E-efendim?" diyerek bir yaşam belirtisi verebilmişti.
Taehyun "bir soru sormuştum en son?" deyince ise Beomgyu yavaşça kafasını salladı.
"Ha o mesele. O şey ya... o ihtimal yüksek. Baya yüksek..."
Taehyun aldığı cevap ile kocaman gülümserken Beomgyu heyecanla olacakları bekliyordu. Belki bir sarılma, belki bir öpücük, belki bi heyecandan kendini yerden yere atma, belki başka şeyler... Ama beklemediği bir şey vardı ki, o da çalan kapı zili... Evet, böyle bir klişenin olmasını kesinlikle beklemiyordu. Öyle ki, 'hadi ama! dizi mi çekiyoruz burada?!' diye geçirdi içinden.
Taehyun sinirle gözlerini kapatıp "hay şansımı..." diye mırıldandığında Beomgyu da ondan farksız değildi. Sonunda hayalim gerçekleşiyor derken, gelip bi kapı zili bozmuştu tüm ortamı.
Taehyun ayaklanıp eliyle kapıyı işaret etti. "Şey yapayım o zaman ben, kapıyı kapatayı- aman açayım diyecektim."
Beomgyu onun bu heyecanlı konuşmasına kıkırdadı. "Şey yap o zaman sen, kapa- ay aç diyecektim, yanlış oldu."
Taehyun onun bu dediğine yalandan kızgın bir bakış atarak kapıya doğru ilerlemişti.
Beomgyu içeride heyecanla Taehyun'un kapıyı açıp gelmesini beklerken duyduğu ses ile yerinde tepinip, bir kez daha şansına söverek arkasına yaslandı.
Tahmin edeceğiniz üzere o ses Hueningkai'ye aitti...
"BİZSİZ FİLM PARTİSİ Mİ YAPIYORSUNUZ AMK ÇOCUKLARIIII"
__________________________________
hueningkai bi rahat durur musun artık annecim lütfen, bozdun tüm ortamı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
friend? || taegyu
Fanfictionxxocean: baksana taehyun, beomgyu'yla çok yakışıyorsunuz kgtaehyun: güzel şakaymış kardeşim bir daha olmasın |texting| |09.08.2020 - 04.09.2020|