Sonunda o gün gelmişti. Görev günü. Draco da Hermione de günlerdir bugün için hazırlanıyorlardı. Planı sadece Draco Hermione ve Dumbledore biliyordu. Nihayet akiam oldu. Draco ve Hermione ihtiyaç odasında buluşacaklardı sonra Draco gidecekti.
Hermione ihtiyaç odasının kapısında geçti.
"Draco"
"Hermione burdayım gel otur"
Hermione gitti ve yanına oturdu Draco'nun. Sarıldılar bir kez daha planın üstünden geçtiler. Hermione de Dumbledore görünümlü maketi yapıp yerine bırakma görevi almıştı. Draco zamanın geldiğini gördü ve Hermione'yi uğurladı. Kaybolan Dolap'a gitti ve büyüyü fısıldadı. Yaklaşık bir dakika sonra Bellatrix ve diğer ölüm yiyenler gelmişlerdi. İlk önce Draco çıkacaktı Astronomi Kulesine. Dumbledore orada olacaktı. Sonra diğer ölüm yiyenler de gelecekti.
Draco yavaş adımlarla Astronomi Kulesinin merdivenlerinden çıkıyordu. Çok heyecanlıydı. Kalbi yerinden çıkacak gibiydi. Normal asası siyah ceketinin gizli cebindeydi ve elinde Weasley Şaka Dükkanından aldığı sahte asa vardı. Merdivenlerin sonuna geldi. Dumbledore orada onu bekliyordu. Dumbledore ona güven verici bir bakış gönderdi. Draco titreyerek sahte asayı Dumbledore'a uzattı. Bir iki dakika sonra Bellatrix ve diğer ölüm yiyenler karşılarına çıkan Harry Ron ve bazı yoldaşlık üyelerini etkisiz bırakmış ve gururlu bir şekilde merdivenlerden çıktılar.
Draco inandırıcı olması için ağlıyordu. Teyzesi Bellatrix arkadan ona yaklaştı.
"Hadi Draco bunu yap. Lord seninle gurur duyacak" dedi o cırtlak sesiyle. Draco duruşunu dikleştirdi ve tam büyüyü yapacakken arkadan ayak sesleri geldi.
•Hermione ihtiyaç odasından Draco'yla vedalaşarak çıktı. O da çok heyecanlıydı. Draco Dumbledore'u öldürdükten yani öldürmüş gibi yaptıktan sonra üçü Dumbledore'un ofisinde buluşacaklardı. Hermione yavaş ve sessizce Astronomi Kulesi'nin tam altına geldi. Ordaki çimlerin arasına saklandı. Yanında minik Dumbledore maketi vardı. Yukarıdan ışık geldiğinde onu büyütüp tam Dumbledore'un olduğu yerin hizasına yerleştirecekti. Merdivendeki ayak seslerini duyuyordu. Bellatrix'in cırtlak sesini,Greyback'in korkunç sesini hepsini duyuyordu. Sonra bir ışık huzmesi göründü. Tam da Hermione maketi büyütmek için asasını çıkardı ama o sırada hiç beklemediği bir şey oldu ve gözleri şokla açıldı.
🌾
Lütfen ama lütfen yorum yapın hikayenin toplam yorum sayısı 15 olmadan yeni bölüm atmayabilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hidden Love || Dramione Texting
FanficBilinmeyen Numara: Ben sana çok aşık olan birisiyim ve bugün sana aşık olduğum tescillendi beyaz gelinciğim Bilinmeyen Numara: Çünkü Amortentia'dan senin o lanet olsun ki beni baştan çıkaran elma kokunu aldım ⛓DRAMİONE TEXTİNG⛓