T'challa

1.4K 92 37
                                    

Im back bitchess!!

Civil war zamanında tanıştığın Wakanda Kralı ile sıkı bir dostluk kurmayı başarman birçok kişiyi şaşırtmıştı. O ülkesine dönmek zorunda olduğunda bile iletişimi koparmamıştınız. Gerçi sen ona karşı dostluktan öte duygular besliyordun ama arkadaşlığınız o kadar iyiydi ki aranızın bozulması seni  korkuttuğundan belli etmemeye çalışıyordun duygularını.

Ona söz verdiğin gibi Wakanda'yı ziyaret etmek adına yola çıkmıştın fakat Tony 'nin son model teknolojisiyle hareket etsen bile Wakanda'yı bulman biraz uzun sürmüştü. Bir an T'challa'yı arayıp seni almasını isteyecek gibi olsan da sürprizi bozmak istemiyordun. Güç bela Wakanda'ya ulaştığında koruma kalkanına elini uzatmanla etrafının muhafızlarla sarılması bir olmuştu. Ellerini havaya kaldırıp konuştun.

"Merhaba, koca adamlar! Buraya kralınızı görmeye geldim."

Bilmediğin bir dille üzerine gelmeye başladıklarında elini indirdin ve göğsünde kavuşturtun.

"Pekala, kralınız ile aranızın bozulmasını falan istemiyorsunuzdur herhalde."

Seni dinlemeyip üzerine gelmeye devam ettiklerinde elin çantandaki silaha giderken o tanıdık ses bilmediğin dille bağırmış ve muhafızların sıraya girmesini sağlamıştı. Muhafızlar onun önünde eğilirken o, gülümseyerek sana yaklaşıyordu. Abartılı bir şekilde önünde eğildin.

"Majesteleri!"

Yanına gelip seni kaldırmış ve sana sarılmıştı. Sen de ona kocaman sarılarak karşılık vermiştin.

"Seni burada görmek ne büyük lütuf! Sonunda seni görebildim."

"Seni gerçekten özledim. Majesteleri!"

"Majesteleri demene gerek yok biliyorsun değil mi?"

"Biliyorum ama yüzünün aldığı şekli görmek hoşuma gidiyor."

"Bu arada niye bu haldesin? Wakanda'ya özgü festival falan mı var?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bu arada niye bu haldesin? Wakanda'ya özgü festival falan mı var?"

"Yani tam olarak öyle olmasa da güzel bir vakitte buraya geldin, S/A. Gel, seni sarayımda ağırlayayım."

"O sarayın içini görmek için sabırsızlanıyorum."

Birlikte saraya doğru ilerlerken yolda yaşadığın şeyleri anlatıp onun da senin gibi gülmesini sağlıyordun. Yoldan geçenler durup size selam veriyorlardı. Bazıları senin de önünde eğilirken her seferinde kalkmalarını istiyordun. İnsanların ikinizi göstererek fısıldadığını da görmüyor değildin.

Saraya geçtiğinizde T'challa 'nın annesi ve kız kardeşi Shuri ile de tanışmıştın. Özellikle Shuri ile kaynaşman uzun sürmemişti. Sana bugün yapılacak festivalin amacından ve gidişatından bahsediyordu ki abisi gelip konuşmanızı bölüvermişti.

"İkinizin konuşmasını hiç bölmek istemesem(!) de S/A'yı alabilir miyim, kardeşim?"

"Tabi tabi alabilirsin."

Shuri imalı bir şekilde ikinizin arasında gezdirirken gözlerini, gülümseyerek T'challa'nın koluna girdin. Birlikte onun tahtının olduğu salona doğru yürümeye başladınız.

"Ee sarayımı nasıl buldun?"

"Bayıldım. Burası bir harika! Özelikle de ailene bayıldım. Bana kendi kızları gibi davrandılar."

"Annem öyledir de Shuri beni şaşırttı doğrusu."

"Hey! Shuri'ye laf söyletmem, majesteleri."

"Shuri şimdiden seni kendi safına çekmiş, ha?"

"Kızlar birbirlerini desteklemeli, değil mi?"

"Kızlar birbirlerini desteklemeli, değil mi?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bakışıyla gülmeye başlamıştın. O da senin gülüşüne dalıp gitmişti. Birlikte koca terasa çıkmıştınız o sırada. Şehrin saraydan görüntüsü seni adeta büyülemişti. Gözlerindeki ışıltı kralın gururlanmasını sağlamıştı.

"Sevdin mi?"

"Sevmek ne kelime! Burayı görmeyenler çok şey kaybediyor."

"Yarın sana her yeri gezdireceğim, daha çok seveceksin."

"Mükemmel!"

Gülümseyerek ona baktığında sana attığı manidar bakışlar kafanı karıştırmıştı. Ne düşüneceğini bilemiyordun.

"S/A?"

"Efendim?"

"Bu ülkenin ne eksiği var bilmek ister misin?"

"Eksik mi? Neymiş o?"

Merakla ağzından çıkacak kelimeleri bekliyordun.

"Bu ülkenin bir kraliçeye ihtiyacı var."

Tek kaşın istemsizce kalkarken zorla konuştun.

"P-peki aklında biri olmalı. Kim o kraliçe adayı?"

Boğazının kuruduğunu hissediyordun. Zorlukla yutkundun. T'challa ise aranızdaki mesafeyi kapatarak dudaklarınızı birleştirmiş, cevabını çoktan vermişti. Sen de ellerini onun yüzüne çıkardın ve anında karşılık verdin. Ayrıldığınızda alınlarınızı birleştirdiniz.

"Uzun zamandır bu anı hayal ediyordum."

"Ben de."

Gülümsemiş ve yanağını okşamaya başlamıştı. Aklına gelen şeyle gözlerin kocaman açılmıştı.

"Ben şimdi kraliçe mi olacağım yani?"

Kafasını sallayarak seni onayladı.

"Böylece ben de sana majesteleri diyebileceğim artık."

R

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

R.I.P Chadwick, seni gerçekten özlüyoruz. Sensiz bir black panther de hayal edemiyorum şahsen.

Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen.

Yazmaya devam edebilirsem ins bir sonraki bölüm rogersla olacak sanırım.

Sizi seviyore💋 Sağlıcakla kalın.

AVENGERS İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin