Hedefler

72 6 1
                                    

Her ne kadar savaşabileceğimi bilsemde en ufak bir hatamda ölebileceğimi de biliyordum.

Sonuçta herhangi bir kurdun midesindeyken iyileşmem bir şeyi değiştirmezdi.

O yüzden de bir taktik belirleyip saldırmam lazımdı.

Toplam 9 kurt saymıştım bunlardan 4 tanesi 1.seviye,4 tanesi 2.seviye ve lider olan da 3.seviyeydi.

Sayılarının fazla olmasından dolayı beni liderle veya 2.seviye kurtlarla savaşırken rahatsız etmesin diye önceliğimi 1.seviye kurtlara verecektim.

Saldırma planımıda hazırladıktan somra bacaklarıma verebileceğim kadar güç verip yan yana olan 1.seviye kurtlara doğru atıldım.

Hızım 2.seviye kurtlardan bile fazla  olduğu için daha 2 kurt ne olduğunu anlayamadan ölmüştü bile.

Lider olan kurt sürüsünden 2 kurdun öldüğünü görünce bana doğru hırlayıp benden daha üstün bir hızla saldırmıştı.

Yakınımda ki ağaca doğru koşmaya başlayıp arkamdan bana doğru yaklaşan lider kurttan kaçmaya başlamıştım.

Ağacın üzerine doğru koşup bana oldukça yaklaşmış olan lider kurdu atlatabilmek için zıplayıp ağacın üzerinde koşmaya başlamıştım.

Aslında sadece 2 adım atıp yaklaşık 7 metre yukarı çıkabilmiştim tabi sonrasında takla atarak  bana doğru zıplamaya hazırlanan lider kurdun üzerinden atlamıştım.

Bu fırsatı kaçırmayıp sersemlemiş olan lider kurttan uzaklaşıp geriye kalan 1.seviye kurtlara doğru koşmaya başladım.

O sıra da birden durmak zorunda kalmıştım çünkü üzerime doğru 3 tane 2.seviye yeşim kurdu koşuyordu.

Bende yönümü değiştirip yalnız kalan 2.seviye kurda doğru koşmaya başladım.

Benim ona koştuğumu gören yeşim kurdu da bana doğru atıldı.

Neredeyse göz göze geldiğimiz yeşim kurdunun kafasına doğru  son hız bir yumruk salladım.

Son saniyelerini yaşadığını bildiği halde halen daha bana hırlayacak kadar korkusuz olan bu hayvan kafasına yediği yumrukla başı patlayarak öldü.

O sırada da hem sırtımda hemde göğsümde keskin bir acı hissettim.

Ölen kurdun arkasından bana doğru yaklaşan lider kurdu görememiştim.

Tabii ki arkamdan bana saldıran 2.seviye kurdu da.

Hareket kabiliyetim iyice sınırlanırken lider kurda doğru bir yumruk sallayıp hem kendimden uzaklaştırıp hem de  birkaç kemiğinin kırılmasını sağladım.

Arkama doğru dönüp sırtıma pençe atan kurdun boğazını tuttum.

Elimi o kadar kuvetlice sıktım ki parmaklarım kurdun boğazından içeri doğru girip gırtlağını iyice kavramamı sağladı.

Son güçümle elimi geriye doğru çekerek yeşim kurdunun boğazını tamamiyle kopardım.

Geriye 5 kurt kalmıştı.

2'si 1.seviye,2'si 2.seviye ve sonuncusu lider olanda 3.seviye.

Lider olan kurda doğru atıldım.

Normalde olan hızım bir miktar azalmıştı ama şuanda lider kurttan daha hızlıydım.

Bunu farketmemi sağlayan şeyse lider kurtun kullanabileceği tüm gücüyle, son hız bana doğru saldırmasıydı.

Daha ne kadar kötü olabilirdi derken tüm kurtların bana doğru atıldığını farkettim.

O sırada da  aklıma elementlerim geldi.

{GECE} elementim sayesinde bu karmaşadan kurtulabilirdim.

Vücudumun içine odaklanıp dantianımın içindeki {GECE} elementine tüm dikkatimi verdiğim zaman vücudumda ki tüm gözeneklerden dışarı doğru siyah bir duman yayılmaya başladı ve aklımda birden bir teknik belirdi.

Bu teknik elementin kendi tekniğiydi.

Üzerime doğru atılan lider kurt sanki bir boşluktaymış gibi içimden geçti.

Tabii ki diğer kurtlarda aynı sonla karşılaştı.

Lider kurttan sonra ki içimden geçen her kurda bir yumruk sallayıp ölmelerini sağladım.

O sıra da lider kurt ayağa kalkıp benim öldürdüğüm tüm sürüsüne bakıp gökyüzüne doğru öleceğini bile bile tüm gücüyle uludu.

O sırada da benim kafasına attığım yumrukla öldü.

Artık daha fazla dayanamayan bedenim yavaş yavaş çökmüş ve benim yere düşmeme sebep olmuştu.

Halen daha uyanıktım ama birkaç dakika boyunca olan hiçbir şeye tepki verememiştim.

Sonunda biraz daha iyi hissetmeye başladığım zaman ayağa kalkıp tüm kurtların cesetlerini yüzüğüme attım.

Yaralarımın tamamiyle iyileşmesi yaklaşık 2 saat aldı.

Ben halen daha ormanın içerisinde ilerlerken kulağıma doğru bir şırıltı, su sesi gelmeye başladı.

Duyduğum su sesine doğru ilerlemeye başladım.

Yaklaşık 2,3 kilometre sonra büyük bir su havzası gördüm.

Yaklaşık 200 300 metreden dağlardan aşağı doğru akan bir şelale.

Şelaleyi takip edip bir yerde birikmiş ortalama bir göl.

Ve gölün aktığı bir su yolu vardı.

Etrafı ağaçlarla kaplı bir göldü.

Uzağı görebilen gözlerim sayesinde şelalenin arkasında bir mağaranın olduğunu anlayabilmiştim.

Bu mağarayı yaşayabileceğim bir yer olarak belirleyip oraya doğru yürümeye başladım.

Yolun yarısında suyun içinde ki hayvanları farkkettim.

Çoğunluğu 7. Seviye olsa da 8. Seviye hatta 9. Ve 10. Seviye su hayvanları dahi vardı.

Bu suyun görünen yüzüydü.

Büyük ihtimalle suyun derinliklerinde 15,20 ve 25. Seviye hayvanlarda vardı.

O sıra da aklıma bir fikir geldi.

Önümüzde ki 2 ay içerisinde bu gölü geçip o mağaraya giremezsem 2 ay boyunca kazandığım her şeyi atacaktım.

Kendime koyduğum bu hedef ve cezayla daha hızlı gelişebileceğimi bildiğim için kendime bir de ödül koymalıydım ki daha da hevesli olayım.

"Benim en çok sevdiğim şeyler neler?" diye düşündüm.

Kızlar,güzel kızlar ve altın.

O yüzden de bu hedefimi gerçekleştirebilirsem eğer ki,bir süre boyunca ormanda kendime 3.eşimi arayacaktım.

================================

Öldürülen insan sayısı: 1856

================================

Köydeyim ve internet yok.(3)










Seth ( Bir Süreliğine Durduruldu!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin