part 11

474 25 1
                                    

Kris terkejut.Dia segera memangku Eunji ke katilnya.Kelihatan semua berkerumun di katil Kris.

Kris:Chen,kau bawakkan air suam dengan tuala.

Chen:Oh okey.

Lay:Kenapa dengan Eunji ni?,semalam aku tengok sihat je.Check suhu dia?

Kai menolak Kris yang duduk di tepi katil ke tepi.Dia memegang dahi Eunji.Panas.

Kai:Deman ni.Semalamkan dia nonstop kerja.Macam macam kerja dia buat.Sebab tu demam.

Chen kembali dengan bekas berisi air suam dengan tuala kecik.Kris segera membasahkannya dan letakkan di dahi Eunji.

Kris:Korang ada hal ke ni?

Luhan:Aku ada hal ngan Sehun and Suho pergi jumpa Yoo Jae Sook.Ada hal nak bincang.

Chen:Aku kena praktis vokal ngan D.o and Baekhyun.

Chanyeol:Aku ada hal la.Sorry.

Xiumin:Aku kena gi hospital.Hantar orang.Sorry.

Lay:Aku,Tao ngan Baekhyun ada shotting.

Kris:So..aku lah kena jaga Eunji ni ek?(padahal dalam hati suka).

Kai:Kau ada hal ke Kris?Kalau ada takpa aku boleh jaga Kai.Lagipun aku takda hal hari ni.

Kris:Siapa kata aku ada hal?Takda kan kan kan.So aku boleh je jaga minah ni.

Suho:Korang dua dua jaga Eunji ni.Senang citer.Eh dahla aku nak siap.Semua kena siap sekarang.Korang kena pandai cari makan minum semua.Eunji ni tak sihat nak jaga makan minum korang.

Semua:Okeh!!

Setelah mereka  beredar,Kris dan Kai mula jalankan tugas.Mereka mengemas apa yang patut.

Kris mengemas ruang tamu dan tandas.Manakala Kai mengemas dapur.Tiba-tiba terdengar loceng ditekan.

Kai&Kris:Kejap!

Mereka berdua gegas membuka pintu.

???:Aigoo?Eunji napa suara cam lelaki ni.Omo?

Tetamu itu terkejut.Bukan Eunji tetapi dua orang lelaki.

Kris:Anyonghaseyo.Kris imnida.Nak cari Eunji ke?Eunji kat atas.Tak sihat.Nonna ni Song jihyo kan?Hari tu Eunji ada cerita kat saya.

Song jihyo:Omo!Eunji kesayanganku tak sihat?Dia demam ke?Kesiannya

Kai:A.ah dia deman.Kenapa nonna datang ni?

Song jihyo:owh.Lupa pulak.Leka tengok korang hensem sangat ni.Hehe.Ni nonna ada bawak sup panas panas.Elok untuk orang demam.Kalau ada bubur sedap ni.Eunji suka bubur ngan sup.

Kris:Ohw.Terima kasih Noona.

Song jihyo:Urmm tapi dengan korang dua ni boleh ke jaga Eunji?

Kai:No problem.Kitaorang boleh jaga.

Song jihyo:Oh okeh.urm noona ada hal so noona pergi dulu ek.

Setelah Song Jihyo berlalu pergi,mereka menyambung semula tugas mereka.Tiba tiba bunyi lagi loceng kedua.

impossible loveWhere stories live. Discover now