Kris hanya memandang sahaja Eunji yang berpakaian biasa dan bertopi.Bukan dalam mimpi yang Eunji pakai pakaian yang sangat cantik.Dia mengeluh kuat.
Kris:Haih!!
Eunji:Kenapa kau mengeluh?Eh tadi kau mimpi apa sampai kau menjerit tadi?
Kris:Aku mimpi kau kena makan ngan harimau.
Eunji:Omg!!,kejamnya mimpi kau.Aku rasa nasib malang akan menimpa aku sbb aku dekat ngan kau.
Kris:What?Whatever.Jom kita pergi satu tempat ni.
Eunji:Kat mana?
Kris:Adalah.Jom.
Kris menarik tangan Eunji dengan kuat.Eunji hanya membiarkan sahaja.
Mereka sampai disebuah kedai ais krim.Kelihatan tak ramai orang.Kedai tu terletak tepi jalan.Seolah olah macam warung.
Kris:Kau nak ais krim apa?
Eunji:Kau belanja ke?
Kris:Taklah,orang hutan belanja.
Eunji:Okeh whatever aku nak ais krim choclate.
Kris:Nak ais krim choclate 2
Penjual ais krim itu mula melakukan kerja.Setelah dia mengam sercoop ais krim,dia meletakkan dia con dan memberi kepada Eunji.Ketika Eunji hendak ambik,penjual ais krim yang memberinya dengan menggunakkan batang panjang pemegang con menarik semula kon.Eunji cuba mengambil tetapi penjual ais krim memusingkan kon tersebut.
Eunji mula geram.Dia dan penjual ais krim bersaing hendak mendapatkan ais krim.Setelah 5 minit,barulah Eunji berjaya mendapatkan ais krim.
Kris hanya tergelak besar.Dia sempat merakam aksi Eunji.Eunji hanya menjeling ke arah Kris.
Penjual ais krim:Semoga awak berdua bahagia dan kekal selamanya.
Kris:Harap terjadi.
Eunji:Jadi apa?
Kris:Takda apa apa.
Eunji:Weh kau padam balik video tadi tu.Malu lah.
Kris:Tahu pun malu.Siapa suruh tak mintak tolong aku ambikkan.
Eunji:Eleh...So nak pergi mana lagi ni ?
Saat mereka sedang leka berbual,tiba tiba datang seorang wanita muda menghampiri mereka.
???:Omg!!Kris?
Kris:Hannah?Kim Hannah?
Hannah:Yeah that me.How are you dude?long time no see.
Kris:I perfectly fine.Woah you sooo gorgeus darling.
Hannah:Dont be silly.I had some weight since i come Korea.
Kris:For me you still beautiful as usual.
Eunji:Ehem ehem!
Kris:Sorry,let me introduce this woman.She's my manager.Her name is Eunji.
Eunji:Anyong.
Hannah:Omg!!.Anyong. my name is hannah.Wow you so beautiful.
Eunji:Tqvm.Can i ask some question?
Hannah:Sure.
Eunji:Are you Kris Girlfriend?
Kris yang ketika itu sedang minum air tersedak.Ehek ehek.
Hannah:Hahahahahaha.You so funny Eunji.No la.Kris is my chingu.Btw im already married.Are you jelous?
Eunji:Erm no no.
Hannah:Its first time Kris brought girl to walk.Wah.Something fishy right here.
Kris:Hey...shut up.
Hannah:Whateber.Omo,i need hurry because my husband is waiting.So bye Kris and wife to be Eunji.I hope i reach some good news between you two.Bye!!
Hannah meminta diri untuk pulang.Kris menjeling Eunji.Eunji suka aku ke?
YOU ARE READING
impossible love
Fanficmengisahkan Eunji yang hidup dengan bapanya.Bapanya yang suka berjudi dan berhutang mendatangkan kepayahan kepada Eunji untuk membayar hutang bapanya.Satu hari,hari yang malang buat Eunji.Eunji kehilangan kerja dan bapanya pula menghilangkan diri.Pe...