Η βραδιά εξελίχτηκε όπως περίμενα.
Ο Στέφανος έβρισκε συνεχώς κάποιο παιχνίδι με ποτό για να μας απασχολήσει, η Σελήνη κέρδιζε σχεδόν στα περισσότερα και πανηγύριζε σιωπηλά, χόρευε που και που με κάποιες φίλες της λες και της ανήκε ολόκληρη η μουσική βιομηχανία, τα αγόρια σχολίαζαν μεταξύ τους το πόσο τέλεια γκόμενα ήταν, και εγώ συνέχισα να πίνω με τους άλλους μέχρι να γινώ τύφλα. Βέβαια όταν ετοιμαζόταν να ξημερώσει και το σπίτι είχε σχεδόν αδειάσει, η τρομερή ζαλάδα μου, με αποκοίμισε στον καναπέ.
Ώσπου γίνει αυτό.
Αισθάνομαι δυο μικροσκοπικά χέρια να με ταρακουνάνε απαλά. «Ξύπνα» η φωνή της αντηχεί στα αυτιά μου.
Ανοίγω τα μάτια μου και βλεφαρίζω γρήγορα, μπερδεμένος εκείνη τη στιγμή. Βλέπω την Σελήνη να στέκεται από πάνω μου με τα βαθυγάλανα μάτια της. «Τι έγινε;» μουρμουρίζω.
Αργεί να απαντήσει καθώς αλληλοκοιταζόμαστε. «Κάποιος με προκάλεσε να κάνω σεξ μαζί σου.» λέει τελικά.
Σηκώνω αμέσως το κεφάλι μου και ανακάθομαι. «Τι; Ποιος;»
«Ο Αλέξης, όμως μην ανησυχείς δεν θα το μάθει ο Στέφανος»
Καγχάζω με το θράσος του Αλέξη αλλά σοβαρεύω γρήγορα για να της πω: «Όχι δεν γίνεται, πες τους να σου πουν κάτι άλλο»
Εκείνη μοιάζει προβληματισμένη. «Όμως...θέλω να την δεχτώ, και ξέρω ότι θέλεις και εσύ»
Ο ενθουσιασμός με κυριεύει ολόκληρο. Γρήγορα όμως συνέρχομαι και αναρωτιέμαι γιατί θέλει να απατήσει τον αδελφό μου. Σχηματίζω ένα συνοφρύωμα. «Είσαι η κοπέλα του αδελφού μου, δεν μπορώ» λέω αυστηρά.
Ρισκάρω και βλέπω μέσα στα ζωηρά μάτια της, παρατηρώ την τέλεια συνοχή του προσώπου της και ιδρώνω προσπαθώντας να μην χαζέψω το αμαρτωλό σώμα της. Ο λαιμός μου ξεραίνεται. Σφίγγω το σαγόνι μου. «Όσο και να το θέλω» ψελλίζω.
Σαν να αντιλαμβάνεται την επίδραση που έχει πάνω μου, χαμογελάει. Ξέρει ήδη ότι έχει κερδίσει. «Όμως ..δεν θα μάθει ποτέ τίποτα»
Δεν κατάλαβα ποτέ και πως έγινε, αλλά είχαμε βρεθεί πράγματι στο μπάνιο.
Είναι απερίγραπτο το αίσθημα που είχα. Κάτι σαν όμορφες ενοχές με κατέκλυζαν καθώς είχα στριμώξει την Σελήνη στο τοίχο.Φιλούσα διψασμένος τα απαλά χείλια της, την σκληρή κλείδα του λαιμού της, το στερνό της , το πιγούνι της, κάθε κομμάτι της και διάολε δεν το χόρταινα με τίποτα. Το γεγονός ότι μου απαγορευόταν λόγω του Στέφανου να την αγγίξω με τρέλαινε ακομα περισσότερο. Βγάζει τη μπλούζα μου και έπειτα τη δική της. Ξεκουμπώνω το σουτιέν της γρήγορα πεθαίνοντας για να την έχω τελείως εκτεθειμένη μπροστά μου. Το στήθος της ήταν ίδιο ακριβώς με τις φωτογραφίες. Το πιέζω στα χέρια μου καθώς συνεχίζω να την φιλάω.
YOU ARE READING
Κάτω Απ'την Σελήνη
Teen FictionΟ Ίαν είχε πάντα τέλειες σχέσεις με τον μεγαλύτερο αδελφό του. Ώσπου γνωρίζει την κοπέλα του. Με εμφάνιση που σου κόβει την ανάσα, και προσωπικότητα τόσο σπάνια όσο και το όνομα της, η Σελήνη κλονίζει την σχέση των δυο αχώριστων αδελφών. Ο Ίαν συν...