«Ο Γιάννης είναι εντελώς μαλάκας! Μπορεί να με αποφεύγει αλλά το βλέπω εγώ στο μάτι του οτι με θέλει!» Η Κατ κλαψουρίζει καθώς περπατάμε δίπλα δίπλα.
«Μήπως αυτό που βλέπεις στο μάτι του είναι τρόμος;!»
Σταματά να περπατά τρομαγμένη. «Λες το 3 fake profil στο ινστα να ήταν λίγο υπερβολικό;!»
Γελάω λίγο με την παιδική συμπεριφορά της. «ίσως, σε συνδυασμό με το ότι τον παρακολουθείς απο το παράθυρο του σπιτιού του» Βάζω τα χέρια μου στις τσέπες.
«Αυτό ήταν μια φορά!» Φωνάζει και περνάει μπροστά μου.
«Μια φόρα που σε είδε εννοείς..!»
«Ιαν! Μη μου τη σπας! Έχω σοβαρά προβλήματα εδώ!» Γυρίζει προς τα εμένα και σφίγγει τις γροθιές της σαν πεντάχρονο. Αυτό το κορίτσι δεν μπορεί να είναι πράγματι 15 σε λίγες μέρες.
Της τσιμπάω τη πρησμένη απο το κρύο μύτη της. «Μη μου βγάζεις γλώσσα εμένα μικρή Κατ!» Εκείνη μορφάζει και με σπρώχνει.
«Τι κάνατε με τον Στέφανο οσο ήμουν Νάντια;» Αλλάζει εντελώς διάθεση.
«Τον παίζαμε επιτέλους με την ησυχία μας»
Δυσανασχετεί. «λέγε ρε ηλίθιε!»
Τα μάτια μου τότε πέφτουν πάνω του. Σε εκείνον τον τύπο στη γωνία με τη κουκούλα και τα χέρια σταυρωμένα. Με άγριο κοιτάζει. «Τι..να κάναμε μωρέ.. .. τίποτα» της απαντώ και αρχίζω να σπρώχνω αργά τη μέση της μακριά μου. «Κατ πήγαινε αγόρασε καμία.. τσίχλα δε ξέρω» της λέω για να τη ξεφορτωθώ απο δίπλα μου το συντομότερο.
«Μα δε θέλω τσίχλα..» διαμαρτύρεται καχύποπτα.
« Ωραία θέλει ο Γιάννης!» Επιμένω και τη σπρώχνω μέσα στο πρώτο κατάστημα που βρήκα μπροστά μου.
Και τώρα καρφώνω τα μάτια μου πάνω του. Σκανάρω καθε χιλιοστό του, το λαδί φούτερ του, λερωμένο με στάχτη στον ώμο. Τατουάζ με ανάποδα γράμματα πάνω στο γδαρμένο μάγουλο του και παπουτσια σχεδόν σάπια πάνω στα πόδια του. Αν και μοιάζει με σκουπίδι είναι πιο επικίνδυνος απο οτι φαίνεται.
«Τι θες;» Του γρυλίζω.
«Αν νομίζεις οτι εχει ξεχαστεί αυτό που έκανες είσαι γελασμένος, εισαι μπλεγμένος πολυ άσχημα Ίαν, το μόνο που ψάχνουμε..είναι τη κατάλληλη στιγμή» κάνει ενα βήμα μπροστά μου απειλητικά. «Θα πληρώσεις για όλα, θες δεν θες»
STAI LEGGENDO
Κάτω Απ'την Σελήνη
Teen FictionΟ Ίαν είχε πάντα τέλειες σχέσεις με τον μεγαλύτερο αδελφό του. Ώσπου γνωρίζει την κοπέλα του. Με εμφάνιση που σου κόβει την ανάσα, και προσωπικότητα τόσο σπάνια όσο και το όνομα της, η Σελήνη κλονίζει την σχέση των δυο αχώριστων αδελφών. Ο Ίαν συν...