2. BÖLÜM

238 6 2
                                    

...Aman Tanrım yoksa deniz kızınamı dönüşüyorsun?!.."dedi.Ben Ross un yüzüne tuhaf tuhaf bakarken birden ikimiz birlikte gülmeye başladık.Hatırlıyor musun Taylor,bir 7.sınıfta bir kitap okumuştuk,bir kızın solungaçları çıkıyordu ve deniz kızına dönüşüyordu"dedi."Hatırlıyorum" dedim,ve tekrardan gülmeye başladık.Kabinin dışından bir ses geldi."Bayanlar,işiniz bittiyse kabini boşaltırmısınız,sırada bekleyenler var" "Oh tabiki" dedim ve Ross u dışarı çıkarmaya başladım."Ee şortu almıyor musun?""Bence alalım,daha fazla gezmek istemiyorum" "Tamam ozaman" dedi ve şortla t-şhortü alıp kasaya yöneldik.Elbiseleri aldık ve mağzadan çıktık.Saatime baktım ve saatin epey geç olduğunu farkettik.Ross birden "Bak ne diyeceğim,bize gidelim,bugün bizde kal,zaten saat çok geç oldu.Yarında zaman kaybetmeden bana alışverişe gideriz.Bu fikir banada güzel gelmişti.Annemi arayıp izin aldıktan sonra birlikte arabaya yöneldik.Poşetleri bagaja yerleştirdikten sonra arabaya bindik.Bugün çok garipti diye söylenmeye başladım.Ross "Ee Taylor,doktora mı uğrasak eve geçmeden,o izlerin gerçekten ne olduğunu merak etmeye başladım" dedi.Cevap vermedim,evet,bende merak ediyordum ama doktora gidip gitmemekte kararsızım."Taylor?" "Imm,bence yarın gidelim" dedim "Tamam" dedi.Her nekadar da gitmekten korksamda gidecektim,e tabi annemler bilmeyecekti,boşu boşuna onları endişelendirmeyeccektim.Bir süre sonra arabada bir sessizlik oluştu,radyodan çalan şarkıda bu sessizliğe sessizlik katıyordu.1 saat sonra Fort Severnden çıkmıştık ve Daby'e doğru ilerliyorduk.

ÜÇ DENİZ KIZININ HİKAYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin