Jméno a příjmení: Alyssa Clary Gray
Věk: 18 let 2.10.
Pohlaví:ona
Povaha: je milá,přátelská,kamarádská,radši přijde dříve nežli aby jste na ni nemuseli čekat,její špatná vlastnost je ta že je tvrdohlavá.Jinak je usměvavá,pomůže se vším a vyslechne člověka.
Orientace: Heterosexuální
Minulost: Ještě před tím nežli rodiče umřeli tak nakreslila jejich smrt a tak se objevila její schopnost mít jasnovidecké sny.Rodiče ji umřeli při autonehodě. Takže se svým bratrem vydala do školy pro zvláštní lidi co jsou jiní.Má svého bratra moc ráda a ví o něm všechn jeho tajemství i když se je snaží ukrývat ale nejde mu to Alyssa je vždycky zjistí. Nemá ráda hady protože ji had zabil králíčka Lunu.Má ráda když si někam zaleze a je tam klid a může sledovat noční oblohu a u toho si kreslit.
Dodatek: Teprve se ji snaží naučit ovládat a pochopit ji.
Na škole se snaží kamarádit se všemi.
Je bohatá.
Její oblíbená barva je modrá.
Má strach z hadů velkých škrtičů.
Předmět ve kterém vyniká no jdou ji všechny.
Běh,lukostřelba.
Ano umí kreslit takže ji najdete s blokem v ruce a tužkou mezi prsty.
Nehraje na žádný hudební nástroj.
Oblíbený seriál je Supernatural.
Ano chtěla by kluka.
Knížky čte dost je to taková knihomolka a přečte přibližně za měsíc 10 knížek.
Potkáte ji s papírem a nebo blokem do kterého si kreslí.
Teprve tam přijde.
Schopnost: Jasnovidecké sny
Ship: Chce
Oblečení: Nosí kalhoty a triko.Ale i šaty červené,černé.
Vzhled:Jméno a příjmení: Jace (Jonathan) Gray
Věk: 18 let 7.8
Pohlaví:on
Povaha: je usměvavý,přátelský,milý hodný,ale někdy se umí i pořádně rozzuřit a jediný kdo ho dokáže uklidnit je Alyssa.Jeho špatná vlastnost je ta že řekne hned co si o vás myslí.
Orientace: Homosexuál
Minulost: Rodiče mu umřeli při autonehodě. Takže se svojí sestrou vydal do školy pro zvláštní lidi co jsou jiní.Má svoji sestru rád a udělal by pro ní všechno. Nemá rád sokoly a dravé ptáky. Protože ho otec přinutil zabít svoje ho milovaného sokola.Zlomil mu vaz ale nechtěl to udělat. Protože táta furt na něho tlačil ať to udělá tak to udělal.Pak hodiny možná i dny odmítal s otcem promluvit ani před smrtí neměli dobré vztahy.Otec Jace začal mlátit a ubližovat mu.
Dodatek: Teprve se ji snaží naučit ovládat a pochopit ji.
Na škole je spíše tichý tajnuskářský ale když si najde kamaráda tak se mu otevře a je fajn ho mít za kamaráda.
Je bohatý.
Jeho oblíbená barva je zelená a modrá někdy i černá.
Měl strach z otce a teď se spíše bojí toho že o svoji sestru příjde.
Předmět ve kterém vyniká na písemku se naučí všechno co potřebuje vědět ale pak na to kašle.
Běh.
Neumí kreslit.
Nehraje na žádný hudební nástroj.
Oblíbený seriál je Arrow.
Ano chtěl by kluka.
Knížky nečte vůbec.
Teprve tam přijde.
Schopnost: Vyvolání pocitů
Ship: Chce
Oblečení: Rád nosí černé kalhoty a černé triko. Někdy si vezme i bílé triko.Na sebe by si nikdy nevzal barevné oblečení.V noci spí v trenýrkách a nátělníku nerad ukazuje svoje jizvy které mu způsobil otec.Nepříjde si hezký.
Vzhled: