Tokyo utcáin halad egy fekete hajú, ónix szemű férfi. Ő nem más, mint Uchiha Sasuke, a tokyo-i rendőrség egyik hadnagya. Arcáról semmiféle érzelmet nem lehetett leolvasni, meghalt benne valami a múltjában, pontosabban hat évvel ezelőtt. Elvesztette élete szerelmét, aki után kutatott, de mintha kitörölték volna magát a létezését is. Aznap mikor Itachi és Naruto közölték vele a hírt, Sasuke mindent hátrahagyva hazaindult és csak kutatott, de hiába. Mire hazaért, a Haruno család eltűnt, a lakást felforgatva hagyták hátra, gazdáinak hűlt helye maradt. Azóta persze kiderült, hogy Tsunade itt van valahol Tokyoban, egyedül él, elragadta őt a szerencsejáték és az alkohol...
Az Uchiha család napjai is megváltoztak, Sasuke nem tudott megbocsájtani bátyjának, amiért nem tartotta be az ígéretét, magába roskadt, az ösztöndíjat sem kapta meg, mert ott hagyta a tábort. Érettségi után beállt rendőrnek, azóta pedig hadnagy lett belőle és Tokyoba költözött. Mindezt a lányért tette, akit szeret, azóta szereti... ha lehunyja szemét csak a smaragdzöld szemeket látja maga előtt a csodás rózsaszín hajkoronával. Sasuke sosem adta fel a keresést, mélyen legbelül hiszi, hogy Sakura életben van. Eltűnt személyként szerepel a rendőrségi nyilvántartásokban, de a többség azt állítja, hogy a lány holtteste valamelyik tenger mélyén fekszik. Hiszi, hogy egy napon újra láthatja a lányt.
Minden idejét az utcán tölti, figyeli a bandák közötti háborúkat, ami Tokyo utcáin folyik, beépített emberei is vannak, akik információt szereznek neki Kazuki Harunoról, de a 6 év alatt semmi előrelépés nem történt. Ez a két ember nem más, mint Suigetsu és Juugo, akik azóta is vele vannak. Barátja Uzumaki Naruto sokszor meglátogatja, de ő Konohában él Hinatával. Itachiról nem sokat hallott, átvette a Konohai rendőrség vezetését és ő lett a főnök, régi osztálytársával Izumival egymásra találtak, amikor a lány hazatért az egyetemről. Édesanyjával sokszor telefonon beszél, de kezdi unni, hogy anyja kerítőnőt játszik. Szerinte fiának tovább kellene lépnie és lassan családot kell alapítania. Butaságnak tartja, nem fog ismerkedni, neki csak egy valaki kell...
Ezekkel a gondolatokkal lépett be az őrsre, ahol éppen behoztak valakit. Sasuke az asztalához lépett, átnézte az aktákat, és elindult a kihallgató szoba felé.
- Mit hoztatok? – kérdezte unottan a fekete hajú.
- Nem beszél a srác, de fiatalokkal üzletelt az egyik sikátorban. – felelt egy járőr.
- Mindjárt fog beszélni. – gúnyos mosoly jelent meg a hadnagy száján.
Így teltek Sasuke mindennapjai, munka, aztán néhány óra alvás és újra munka. Egy kisebb emeleti lakást bérelt, ahová csak aludni járt.
Egy esős napon Sasuke az irattárban keresgélt, mikor Suigetsu lépett be. A fiú hat év alatt semmit sem változott. Fehér haja ugyanúgy állt, laza ruhát viselt.
- Mit akarsz? – nézett fel Sasuke a papírok közül.
- Újabb eltűnések történtek a külvárosban. – dőlt neki az ajtófélfának. – Egy embert megtaláltak, de elvágták mindkét csuklóját és megfojtották. - Sasukénak egyből a Haruno vezér jutott az eszébe, régen volt már ilyen brutális gyilkosság a környéken. – Az informátorom volt az. – zökkentette ki Sasukét.
- Ezek szerint tudja, hogy a nyomában vagyunk. – állapította meg Sasuke.
- Mi a következő lépés Sasuke? – érdeklődött a fehér hajú. Sasuke nagyot sóhajtott. Nem válaszolt, de fogalma sem volt róla, hogyan tovább. Először is ki kell derítenie, hogy tényleg ő tért-e vissza.
- Figyelj a hátad mögé. – az ónix szemű csak ennyit mondott, hiszen lehet, hogy Suigetsu is célpont lett. Juugot is értesíteni fogja, hogy figyeljen jobban.
Ugyanabban az időben, Amerikában
Los Angeles tengerpartján egy hatalmas luxusvilla helyezkedik el. Itt él egy rózsaszín hajú nő az apjával és annak testőreivel. Sok minden történt a hosszú évek alatt. A nő teljesen megváltozott, a szépsége most is elragadó volt, de belül egy szörnyeteg volt. A kiképzés, amin átesett borzalmas volt, amikor megérkeztek Amerikába, egy cellába dobták, hogy kiállja a próbákat, amiknek szadista apja alávetette. Hamarosan ő lesz a Haruno ház feje, átveszi az üzletet. A rózsaszín most a medencénél pihen, lélekben felkészül a közelgő utazásra, melynek gondolatától emlékek ezrei támadnak fel.
Hol vagyok?- tette fel magában Sakura a kérdést, majd lassan nyitogatni kezdte szemeit, hideg volt, fázott. Próbált visszaemlékezni arra, hogy mi is történt és akkor minden bevillant. Az apja visszatért, bántotta az anyját és elkábították. A rohadék! Egy romos szobában találta magát, feltápászkodott, és az ajtó felé indult. Zárva volt, bár nem számított másra... az ablakoknál próbálkozott, ahogy kinézett észrevette a hatalmas kékséget és akkor döbbent rá, hogy már rég nem Konohában van. A menekülés kizárt, mit is gondolt, hogy az apja hagyja, hogy kimásszon az ablakon? Rettegett, vajon mi lesz vele? Féltette az anyját, ez az őrült meg akarta ölni a saját feleségét. Mi lett belőle? Egy lélektelen szörny, és Sakura tudta, hogy belőle is ilyen embert akarnak faragni. Lecsúszott a fal mentén és csak sírt, eszébe jutott Sasuke, aki valószínűleg már tudja, hogy eltűnt és biztosan azt hiszi, hogy meghalt. Léptek zaja törte meg a csendet, az ajtó kinyílt és egy őr lépett be rajta egy tálcával.
- Egyél. – utasította a lányt, majd letette a tálcát. – Holnap szükség lesz az erődre. – mondta majd sarkon fordult és kiment.
- Kisasszony. – zavarja meg egy öltönyös férfi Sakurát, aki a medencénél napozott.
- Mit akarsz? – nem nézett fel, élvezte a nap meleg sugarait a testén.
- Az apja üzeni, hogy 5 nap múlva várja, Ő már Tokyoban van. – hadarta el egy szuszra.
- Oké, elmehetsz. – zavarta el a férfit. Lehunyta szemét és fáradtan nyúlt el a napozóágyon. Kimerült volt, mert az apja mostanában túl sok feladattal bízta meg, ott volt legutóbb az egyik volt kollégájának elhallgattatása. Elege volt az apjából, miatta a tanulmányait is abba kellett hagyni, hogy átvegye ennek a rideg helynek az irányítását. Teljesen új embert faragtak belőle, akiből minden érzelmet kiöltek. Nem akart visszamenni Tokyoba, hiszen új életet kellett kezdenie, és mindent hátrahagyott. A szívét Konohában hagyta egy fekete hajú fiúnak. Sokszor gondolt rá az évek alatt, de mindent miattuk tett, hogy megvédje őket. Szerette Sasukét, de örökre bezárta a szívét.
Sziasztok! Itt is a 2.évad, remélem elnyeri a tetszéseteket! Igyekszem hozni folyamatosan, csak elkezdtem dolgozni és nehezebben bírom mint gondoltam :D
Jó olvasást! :)
YOU ARE READING
Sasusaku: Separated roads
FanfictionNew Life 2.évad. 6 év telt el azóta,hogy Sakurának nyoma veszett, hiába keresték, mintha felszívódott volna. Vajon Sasuke feladta a lány keresését? Vagy a 6 év alatt végig kereste? Minden ki fog derülni.