olyan volt az az este, mint amiről az összes reménytelen romantikus álmodik...
...órákon át sétáltunk és beszélgettünk, mezítláb mászkáltunk az autóúton, nem volt nálunk semmi, csak egy majdnem lemerült telefon, majd a végén kifeküdtünk a partra néztük az eget és számoltuk a hullócsillagokat a fülledt augusztusi éjszakában.
olyan volt az az este, mint mikor második évadra újraosztják egy sorozat szerepeit és nosztalgiázva visszanézed a pilot epizódot...
...pontosan tudjuk, hogy bárki is jön ez után, nem fogja megugrani ezt a szintet és bármennyire próbálkozik is, nem lesz ugyanolyan, mint az első.
olyan volt az az este, mint mikor egy nyaraláson a kemény mag kiül az erkélyre olyan kempingszékeken és majdnem a napfelkeltéig beszélget...
...egyikünk sem akart elmenni kajáért, bármennyire is voltunk éhesek, mert megtörte volna a pillanatot.
olyan volt az az este, mint amiről minden indie lány beszél tiktokon...
...valahogy pont tökéletes, de mégsem tűnik annak, idilli környezet, mély diskurzusok, nem kell zene, pedig azthinnéd, hogy az mindig jó, de nem. akkor nem kell, sőt pont az az utolsó dolog amire szükséged van a pillanatban.
olyan furcsa beszélgetések voltak ezek, de teljesen őszinték. te elmondtál egy dolgot amit én nem tudok magamról, én mondtam egyet amit te nem tudsz rólam. beszéltünk arról, hogy miért nem kívánsz, ha hullócsillagot látsz (túlságosan megörülsz, annyira, hogy mire észbekapsz már lehullt a csillag), illetve az asztronómia témánál maradva arról is, hogy lehet, most épp hullócsillag zápor van, de az emberek csak hosszú évek múlva fogják megtudni. volt szó békákról, búvárokról, több Eszterről is, meg a horizonton csillogó hajók fényeiről.
-nincsbefejezés-
ESTÁS LEYENDO
napfelkelte a sínek mellől
Historia Cortaa racionalitással óhatatlanul jár annak a fura művészeti eszmének az elvesztése is.