The Room Where It Happened

81 11 7
                                    

Ahoj poutníku, co sem nějakým zázrakem zabloudil! 

Nemám ponětí, jak tě sem Wattpad poslal, ale pokud patříš mezi zástupce toho nádherného druhu lidí, kterým jsou milovnící muzikálů, Vítej!

Jenom tě poprosím. Tohle je moje první kniha na tomhle účtu. Je strašně stará a plánuju ji brzy přepsat. Takže, kdybys byl tak hodný/hodná/hodné a zkusil si místo ní přečíst nějakou jinou Hamilton knihu, třeba ode mně, moc bych to ocenila. :D

Je jich tam na profilu několik, určitě si vybereš. Dělám co můžu, abych je zvládla co nejdříve dopsat, stejně jako se snažím dostat k přepisu téhle knížky. Jak jistě pochopíš, I'm trynna write like I'm running out of time!

Měj se pěkně a co nejdříve nashledanou!

Ever yours, 

Minty-Toffee

Alexander s prázdnou láhví ruce, vyskočil na stůl.

,,Cos to řekl?"

,,Takže ty seš navíc i hluchej" Usmál se s naprosto klidnou tváří Thomas.

To byl moment kdy všem došlo, že souboj v ,,tom kdo dokáže vypít víc" mezi Thomasem a Alexem teď možná skončí vraždou.

Celý večer začal bujarou oslavou, příjedu Thomase z dvouměsíčního výletu do Francie, na kterou Lafayette neprozřeně pozval i mého drahého přítele Alexandera.

Flashback

Problém byl cítit od chíle kdy Alex vkročil do sklepa internátu, ve kterém se celá událost odehrává, a na Thomasův pozdrav se jen otočil a prohlásil že právě skončili nejlepší dva měsíce jeho života.

Nakonec během Jeffova proslovu o tom, jak sladký je návrat do milované země, vyvolal ostrou hádku, která vyústila v souboj v konzumaci alkoholu, mezi oběma hádajícími se, ke které se ochotně přidal i zbytek hostů v čele s Gilbertem.

Samozřejmě celou věc vyprovokoval Alexander, který dorazil T-Jeffa slovy.

,,Of course, if you lack the balls, you can go play toys, maybe Sesame Street is on."

V té chvíli Thomas k nadšení celého publika výzvu bez váhání přijal.

Madisonův křehký organismus, stíhaný nemocemi, který neměl ponětí jak se vypořádat s další zátěží ve formě alkoholu se odporoučel už v druhém kole.

Do spánku během boje upadli i Hercules s Johnem.

U stolu už zbyl jen Jeff, jehož Virginijským genům nedalo moc práce se s četnými promilemi vypořádat, ačkoli mozek už pomalu upadal.

Stejně tak Lafayette nezapřel svůj hrdý Evropský původ.

A Alexander, jehož tělo, už jen proto že bylo mnohem menší než těla těch dvou, by se normálně dávno zhroutilo, pořád čelil každému nápoji s úžasnou výdrží, kterou mu nepropůjčovalo nic jiného než čirá nenávist k jednomu z jeho kudrnatých protihráčů, jenž ho zpoza magentového kabátu bedlivě pozoroval po každém vypitém panáku, nechystá-li se konečně uznat že Virginijci jsou mnohem odolnější než Skotští obyvatelé Karibských ostrovů.

Konec Flashbacku

,,Alexandeře ne!"

Náhle se útočící zapotáčel na stole. Lahev vypadla z jeho zmátořených rukou a roztříštila se o zem.

Než si Jefferson stihl uvědomit co se děje Alexander na něj padal svou muší váhou přímo na něj.

Ačkoli by jindy neměla tíha jeho těla šanci větší osobu jako Jeff povalit, náhlé leknutí odebralo Thomasovým nohám stabilitu a náhle ležel na zemi, s Hamiltonem spočívajícím na jeho trupu.

,,Co to má bejt?"

Odhodil Thomas Alexandera pryč z jeho blízkosti. Ten však zůstal bezvládně ležet na zemi mezi nohama židlí u stolu.

,,Co se stalo?" Přiběhl blíže Laf.

Vzal svého bezvládného přítele do náruče a položil ho na stůl.

,,Co by, říkal jsem ti že tohle tělíčko toho moc nevydží, prostě má dost"

Prohlížel, zda-li se ten maličký nezranil. Pád do měkkého, (nebo spíš na měkkého) jeho pád dostatečně utlumil a nebylo na něm jediné zranění.

Tu však jeho pozornost upoutalo něco jiného.

Zdálo se mu že se Alexův hrudník přestal hýbat.

The Founders | HAMILTON CZKde žijí příběhy. Začni objevovat