(Wszystkie obrazy nie są moje znalazłam je w Internecie tak samo jak okładka.)
Piszcie w komentarzach swoje propozycje na multiversy.
Jeśli ci się spodoba to zapisz książkę w bibliotece prywatnej aby dostawać powiadomienia, i zostaw gwiazdkę.
Nowe rozdziały co tydzień w niedziele wieczorem lub w poniedziałki.
Był normalny dzień w UA cała klasa 1A siedziała w klasie na lekcji z Panem Aizawa. Gdy nagle oślepiło ich białe światło i znaleźli się ciemnym pokoju z dużym ekranem telewizyjnym.
Była tam cała klasa 1A i cała klasa 1B wraz z nauczycielami.
Deku: Gdzie my jesteśmy i co to za wielki ekran?
Mina: Niewinem.
Bakugo: Jak dowiem się kto to zrobił to nogi z du*y mu powyrywam!!!!!!
Aizawa: Bakugo uspokój się musimy się rozejrzeć i dowiedzieć się co tu robimy.
???: Już wam tłumaczymy.
Nagle przed nimi pojawiły się dwie postacie.
Witam jestem Nansi
(Wyobraż ją sobie bez krwi na nogach i i bez pistoletów)(Obraz pochodzi z strony tapeciarnia.pl)
A ja jestem Cole
(Wyobraż go sobie bez okularów) (Obraz pochodzi ze strony tapeciarnia.pl)
Nansi: Jesteśmy strażnikami multiversów .
Nezu: A o co chodzi z tymi strażnikami?
Cole: Strażnicy strzegą pożarku aby nikt z jednego multiversu nie przedostał się do innego i nie ingerował w nich.
Aizawa: Ale to nie wyjaśnia co my tu robimy.
Nansi: Odpowiedzielibyśmy wam już dawno o tym co wy tu robicie gdybyście nam nie przerywali!!
Nezu i Aizawa: Przepraszamy.
Nansi: A więc przeglądaliśmy się multiversom gdy nagle natknęliśmy się na twoją osobę Deku!
Deku: Na mnie!!!
Cole: Tak na ciebie.
Nansi: Wracając do wątku. Zainteresowaliśmy się twoja osobą i przejrzeliśmy inne multiversy z twoja osoba które były bardzo ciekawe więc postanowiliśmy je wam pokazać!
Cole: A dokładnie to wszystko to twój pomysł!
Al. Might: Tak ale co będzie gdy zaatakują złoczyńcy a nas nie będzie!?
Nansi: Spokojnie pomyśleliśmy o tym. Czas w waszym wszechświecie jest zatrzymany więc wszystko gra a i jeszcze jedno każde oglądanie multiversu będzie trwało 20 minut a przerwa około 10 minut a nieprzewidziana przerwa 5 minut. Czas tutaj płynie inaczej więc niezależnie od tego ile tu będziecie nie wpłynie to na wasz wiek bo nie będziecie się starzeć i jeśli wrócicie do swojego świata to tam odczujecie to jako kilka minut. (Autor: To tylko reguła w opowiadaniu a nie w praktyce mojego pisania i aktualizowania)
Cole: Wyjaśniliśmy wszystko więc usiądźcie i zaczynamy.
Jeśli ci się spodobało to zapisz książkę w bibliotece prywatnej aby dostawać powiadomienia o nowych rozdziałach zostaw gwiazdkę jeśli ci się spodobało i komentarz czy pisać dalej.
CZYTASZ
Dekuverse: BNHA (MHA) reaguje na Multiverse Deku
FanfictionDeku oraz inni z UA będą reagować na inne wersje deku czyli multiverse. Stworzyłam te książkę ponieważ nie mogłam znaleźć na Polskim Wattpad tego typu książki. Okładka: Z internetu wzięłam zdjęcia i edytowałam w jedno. Wszystkie zdjęcia nie są moje...