Jeśli ci się spodoba to zapisz książkę w bibliotece aby dostawać powiadomienia, i zostaw gwiazdkę.
Nowe rozdziały co tydzień w niedziele wieczorem lub w poniedziałki.
Nansi: Zaczynamy nowy multivers.
Na ziemi ludzie ewoluowali, 80% populacja posiada dziwactwa a 20% populacja to zwykli ludzie nie posiadający daru ale czy na pewno są zwykłymi ludżmi.
Czteroletni Izuku ze swoją matką siedzą w gabinecie doktora, doktor przegląda prześwietlenie, siada przy biurku i mówi Doktor: Przykro mi Pani Midoriya ale pani syn nie będzie miał dziwactwa.
Po wizycie u doktora Izuku płakał w swoim pokoju skulony na łóżku. Inko weszła do swojego syna i usiadła obok niego.
Ochaco: Nie lubię gdy Deku płacze.
Wszystkie dziewczyny: Ja też nie.
Izuku: Mamo, czy ja naprawdę nie mogę zostać bohaterem?
Inko: Nigdy nic nie wiadomo. Nie posiadasz dziwactwa ale posiadasz inny dar który w przyszłości z pewnością rozwiniesz a teraz uśmiechnij się chodźmy się bawić.
10 lat później:
Nauczyciel mówi do całej klasy.
Nauczyciel: Ponieważ jesteście w trzeciej klasie czas poważnie myśleć o swojej przyszłości rozdam ankiety dotyczące waszych planów ale wy wszyscy... - rozrzuca ankiety po całej klasie
Nauczyciel: ... i tak planujecie iść na bohaterstwo, prawda?
Wszyscy: Tak!!!! – wszyscy zaczynają się chwalić swoimi dziwactwami oprócz Deku.
Nauczyciel: Tak, tak wszyscy macie wspaniałe dziwactwa! Ale używanie waszych mocy jest wbrew regulaminowi.
Bakugo: Psorze! Niech mnie pan nie wrzuca z nimi do jednego worka. Nie będę gnił z tymi miernotami!
Wszyscy oprócz Deku: Przeginasz Katsuki!!!
Bakugo: Lepiej się przymknijcie podrzędne przydupasy!
Nauczyciel: O ile dobrze pamiętam, wybierasz się do Akademii UA.
Uczeń 1: UA? To liceum państwowe?!
Uczeń 2: W tym roku było w ścisłej czołówce najlepszych 0,2% czaisz?!
Uczeń 3: Strasznie mało osób się tam dostaje!
Bakugo: I właśnie to sprawia że jesteście podrzędnymi przydupasami! Rozwaliłem egzamin próbny! Z całej tej szkoły tylko ja mam szansę się dostać do UA. Na bank stanę się lepszy od All Mighta, będę na szczycie rankingów bohaterów! Moje imię znajdzie się na liście najlepiej zarabiających profesjonalistów!
Nauczyciel: O właśnie, Midoriya też chciał iść do UA.
Deku kładzie głowę na ławce i chowa ją w dłoniach ze wstydu. Wszyscy patrzą się na Izuku i zaczynają się śmiać. I jeden z uczniów zaczyna mówić: -Co? Midoriya? Chyba w snach! Przecież samo zakłuwanie nie wystarczy aby dostać się na bohaterstwo!
Deku: Pozbyli się tej zasady! Po prostu nikomu jeszcze się nie udało. W tym Momocie Bakugo atakuje Deku swoim dziwactwem. Bakugo: EJ Deku! Ty jesteś jeszcze niżej od przydupasów! Nie masz dziwactwa! Jeśli chcesz być bohaterem to skocz z dachu może w przyszłym życiu będziesz miał dziwactwo.
CZYTASZ
Dekuverse: BNHA (MHA) reaguje na Multiverse Deku
FanfictionDeku oraz inni z UA będą reagować na inne wersje deku czyli multiverse. Stworzyłam te książkę ponieważ nie mogłam znaleźć na Polskim Wattpad tego typu książki. Okładka: Z internetu wzięłam zdjęcia i edytowałam w jedno. Wszystkie zdjęcia nie są moje...