Harry sa ku mne nakolonil a začal ma bozkávať. Neprestával v bozkávaní, načiahol ruku ku notebooku a vypol live stream a zvalil ma na gauč............................................................................
Zanechával mi vlhké bozky na perách,krku a potom prešiel ku kľúčnej kosti. Tlkot jeho srdca sa pomerne zrýchlil. Začal mi sať kožu na krku, na ktorom by určite ostal obrovský cucflek, keby som bola človek. Čo potom spravil bola najväčšia chyba! Z ďasien sa mi vysunuli tesáky. On si nič nevšimol stále sa skláňal nado mnou a zanechával mi na krku bozky.
Harry
Jej ruky sa silno zapreli do môjho hrudníka a ani som sa nenazdal a dopadol som na tvrdú zem. Bol som celkom vystrašený lebo som tomu nevhápal, o čo jej zase ide ??? Zrazu som započul hlasné zavrčanie. Otočil som sa a chcel sa sa pozrieť na miesto kde sme ležali no Lucy tam nebola. Bol som šokovaný. Stála oproti mne s vycerenými zubami a krvou podliatými očami.
Vyzerala, že je hladná a ja som hneď vedel čo bude nasledovať. Chcela ma zabiť, vypiť krv až do poslednej kvapky... Ja som bol korisť a ona predátor.
Svojou rýchlosťou prešla ku stoličke, ktorej ľahkým pohybom odlomila nohu. Časť dreva ktorá jej ostala v ruke vyzerala ako drevený kôl.
Stále tam stála. A hladovito na mňa pozerala. Keď som sa jej hlbšie zapozeral do očí nemohol som si nevšimnúť jedinú emóciu. A to STRACH.
"Harry musíš utiecť!!!" kričala na mňa
"J-aa-a" nevedel som čo mám povedať či urobiť
Cez zuby opäť na mňa kričala "Hneď"
Utekal som ku vchodovým dverám a dobre som vedel, že Lucy mi je v pätách. VCenoval som jej posledný pohľad pred tým než som vyšiel z domu. A videl som aj to ako si drevený kôl vrazila do hrudea pritom mi opakovala aby som utekal a nezastavoval sa.
Neváhal som ani len sekundu a hneď osm sa rozbehol. Nevedel som kam utekám a ani ma to po pravde nezaujímalo. Ak toto prežijem budem najšťastnejší človek. Pozrel som za seba. NIkto tam nebol. Lucy ma neprenasledovala. Zastal som a uvedomil si aký som idiot. Zvrtol som sa na päte a rozbehol sa naspäť domov a v kutiku duše som veril, že tam Lucy ešte je.
Sedela na schodoch a z hrude si vyberala ešte úlomky z kolu keďže nebol nijako upravený. Keď si ma všimla ako sa na ňu pozerám, vyskočila na nohy a spýtala sa :
"Počúval si ma vôbec čo som ti hovorila?"
"Hej" bez rozmýšľania som odpovedal
"Tak čo tu robíš ???" nechápavo sa na mňa pozerala
"Ty mi neublížiš!!"
"To nemôžeš vedieť!!!" nahnevane odpovedala
"Viem to" jasne som odpovedal "Milujem ťa " na každučkú slabiku som kládol dôraz.
Hnev sa jej vytratil z očí a jemne sa usmiala.
"Sadni si do obývačky, hneď sa vrátim" povedal som jasne.
Kývla hlavou a prešla okolo mňa. J aosm išiel so kuchyne a vytiahol 2 poháre. Z chladničky som vytiahol fľašu whisky a a sáčok s krvou. Mám nejaké zásoby ktoré mi zohnal Jeff.
Sebe som si nalial whisky a Lucy krv. Oba poháre som uchovil do ruky a išiel za Lucy. Sedela na pohovke a asi hypnotizovala to miesto kde sme sedeli pred tým. Podal som jej pohár s krvou. Usmiala noo prekvapene na mňa pozrela. Jej pohľad hovoril za všetko:
"Odkiaľ to máš ??"
" od Jeffa" povedal som trošku potichšie noo dobre viem, že to počula.
"Od toho idiota???" nechápavo a nahnevane na mňa pozerala "Chcel ťa zabiť a potom od neho zháŃaš krv pre mňa??"
"Lucy kvôli tebe by som dokázal aj zomrieť."
Lucy pokrútila hlavou a s úsmevo sa ma spýtala:
"Dokázala by som ťa prinútiť aby si na mňa zabudol a už nikdy by si si nespomenul, že som tu nikedy bola či existovala" povedala tvrdo a rázne a zároveň veľmi vážne.
"To by si nespravila" objavila sa mi na tvári menší náznak úsmevu.
"Máš pravdu" povedala ako by sklamane a nahla sa ku mne jemne ma pobozkala a do bozku povedala "pretože ťa milujem "
"aj ja teba " odpovedal som bez čakania.
Obaja sme si vypili svoje a potom sme len tak sedeli. Lucy si oprela hlavu o moje plece. Celý čas som ju pozoroval. Bola strašne krásna. Keď tu zo mňa vyletela otázka :
"Nad čím rozmýšľaš ??"
"Nad Katherine. Nemôžem uveriť, že ona je moja mama. Proste to nedokážem a ešte ani neviem čoho je schopná ale viem jedno, že iež hľadá liek ako sa stať opäť človekom"
Nič som nechovoril len som je dal jemný bozk do vlasov a vdýchol som jej úžasnú vôňu.
Lucy
Z ticha nás vytrhlo zvonenie o mobil. Pozrela som na diplej na ktorom blikalo neznáme číslo. Zdvihlasom :
"Prosím"
"Dúfam, že som vám nepokazila romantickú chvíľku" hneď som vedela kto to je
"Čo chceš??"
"Nič!!! Len vyzeráte tak sladko, že som vám to musela prekaziť!!! hahh"
"Zabijem ťa. A ty nnebudeš vedieť ani kedy!!"
"Dcérka tým by som si nebola taká istá. Pamätaj som vždy krok pred tebou!!"
Nahnevane som zrušila a Harry dobre vedel kto volal. Vyskočila som na nohy a povedala som :
"Harry zavri sa tu a nikoho nevpúšťaj. Okay!! Prídem tu keď budem môcť!!!"
Rýchlo vyšla pred dom a stratila sa v tmavej ulici ............
ESTÁS LEYENDO
Harry and my vampire life
Fanfictrailer tu :) --- https://www.youtube.com/watch?v=DDMdFuQahbU