▶1

1.8K 52 2
                                    

Pantolonumu üzerime geçirdikten sonra lacivert gömleğimi de giydim.
Makyajı es geçip sadece parfüm sıktıktan sonra,saçımı at kuyruğu yapıp,converselerimi giydim.
Aynada son bir kez daha kendime baktıktan sonra odamdan çıkıp merdivenlerden indim.
Salona gelince masanın üstündeki babamla olan resmimizi elime alıp,gülümseyerek resimdeki babamın yüzünü okşamaya başladım.
"Senin gibi olacağım baba.Hayalimdeki gibi senin izindeyim.Seni seviyorum,bana şans dile."Çerçeveyi yerine koyduktan sonra telefonu ve anahtarlarımı alıp evden çıktım.
Sınavı dereceye girerek kazanmıştım,bugün de mülakatlar vardı.
Seçimlerin olduğu binaya geldiğimde büyük binaya bir göz atıp içeriye girdim.Uzun sırayla karşılaştığımda
gözlerimi devirip en arkaya geçtim.
Bir saat sonra sıra bana gelmişti.
Kapıyı açıp büyük salona girdikten sonra masadakilerin önüne dosyamı koyduktan sonra karşılarına geçtim.
"Merhaba"dedim.Masanın kenarında sarışın bir adam,onun yanında kumral bir kadın ve kadının yanında kumral bir adam vardı.
Kadın dosyamı inceledikten sonra şaşkınlıkla kaşlarını kaldırıp bana baktı.
"Sınavı derecelikle bitirmişsin?"dedi sorar biçimde.
"Evet efendim."Normalde kimseye efendim falan demezdim ama şuan mecburdum.
"Imh...Mia Grey,neden polis olmak istiyorsunuz?"Sarışın bana dikkatle bakarken kadın sorusunun cevabını bekledi.
"Başka bir mesleği yapamam."Onlara burada babamı anlatamazdım.Asıl hedefimide.
"En büyük amacınız nedir?"Size ne?
"Sizin gibi olmak efendim."Külliyen yalan.Asıl amacım babamın katilini öldürmekti.Babamı vurduktan sonra kaçan ve yıllardır bulunamayan o katili bulup canını alacaktım.Bunun için de polis olmalıydım.Üstelik babamın en büyük hayali;onun gibi polis olmamdı.
"Neden bizim gibi olmak istiyorsun?"bu sefer soruyu soran sarışın olmuştu.Gözlerimi onun mavilliklerine çevirip tek kaşımı kaldırdım.
"Sizin gibi olmak derken,mevkillerinizden bahsetmiştim."Sarışının dudakları yukarı doğru kıvrıldı.
"Ailenin işleri nedir?"Bu seferde kumral adama döndüm.
"Annem öğretmendi.Babam ise polis.İkiside vefat etti."Bunu hiç sesim titremeden söylemiştim.Artık alışıyordum.Onsuzluklara değil,güçlü kalmaya.
"Peki..."Konuşma uzamaya başlamıştı.
Sordukları sorulara verdiğim cevaplar onları şaşırtmışa benziyordu.Sonunda sorular bittiģinde dışarı çıkacaktım ki,kolumdaki elle irkilip kolumdaki eli tutup ters çevirdim.
"Ah!Bırak elimi!"Bunun sarışın olduğunu anladığımda hemen elimi çekilttim.O ise büktüğüm elini ovalıyordu.
"Bir şey mi vardı efendim?"Mavi gözleriyle beni süzdükten sonra sert haline döndü.
Tam bir şey diyecekken yüksek silah sesiyle kendimi yerde buldum.

Ben Evlilik'in yazarı olan kız. Umarım bu hikayeyi beğenirsiniz. Bunu sadece burada paylaşacağım :) 

♣ POLİS ♣Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin