Vizyon

218 14 8
                                    

İlk hikayemdir.
İyi okumalar. ❤️

Bembeyaz bir boşlukta kaybolmuştum.Heryer ve beyazdı. Sadece beyaz. Sonra birden ağaçlık bir alan ve arkasından yükselen ateş. Kurtlar bir o yana bir bu yana bir bu yana kaçışıyorlardı. Ateşleri arasından bir kurt atlıyor - siyah kürkü bir karaltı denebilecek kadar simsiyah. Kahverengi tüylü bir dişiye doğru koşuyordu. Kahverengi dişiye baktığımda, altı tane yavru vardı. Onları saklıyordu. Siyah kurt dişi kurdun yanına geldi ve yavrulara baktı. Anladığım kadarıyla o yavruların babası o kurt tu. Yavruların üçü en büyükleri gibi görünüyordu, diğer kalan üç yavru da onlardan sonraki en büyük yavru olabilirdi. Beşi erkek, biri dişiydi. Anne kurt un altında yeni doğmuş bir yavru vardı. Bir hareketlilik dikkatimi çekti o sesin geldiği yere doğru kafamı döndüm. Çalıların arasından bir kaç kurt daha geldi fakat onların kaçacağını düşünmüyorum, en öndeki gri kurt öne adım attı, ve attığı an siyah kurdun hırlamasıyla durdu. Ona baktıktan sonra ona doğru ilerlemeye başladı işte o anda herşey patlak verdi ve siyah kurt gri kurdun üstüne atladı. Siyah kurt onlara göre daha büyük ve güçlüydü, fakat diğer kurtların da sayısı fazlaydı. Siyah kurt önde başlasada bu kadar çok kurt varken karşı koyamazdı. İşte onu anladığı an iş işten geçmişti, göğüs kafesinin içinden bir pençe geçti. Siyah kurt son kez dişi kurda baktıktan sonra yere düştü. Dişi kurt acı ve hüzün içinde uladı. Büyük yavrular ise babalarının ölü cesedine baka kaldılar. Anne kurt yavrularına son bir bakış attıktan sonra yavrularının zaman kazanması için diğer kurtların önüne atladı. Yavrular kaçmaya çalışırken ilk erkek yavruyu yakaladılar ve onu öldürdüler, sonra başka bir yavrunun çığlığı ile ona döndüm ikinci en büyük yavru da öldürülmüştü ve son bir daha asla unutamayacağım çığlıktan sonra yavru dişi kurt un da öldüğünü gördüm. Diğer son kalan üç yavru ise kurtulmuş ateşle harmanlanmış ormandan çıkmışlardı. Dur bir dakika üç yavru yoktu ki yeni doğmuş yavru da vardı. Küçük yavruyu gözlerim aradı fakat bulamadın onun yerine anne kurdun ve baba kurdun cesedi ile karşılaştım. Fakat yavruyu göremedim.

Asena; Kurdun UyanışıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin