Çakma Rosana

32 4 0
                                    

Multi ; Nicola Aidan Hills

Süpriz bir sarışına dikkat edin bu bölüm😈😈

İyi okumalar ❤️

AMY DEN DEVAM

HER şeyin üstünden bir hafta geçmiş ve iyileşmiştim yada Stella değişiyle alışmıştım. Aidan ile mühürlendikden sonra ne Onu ne Abilerimi ne de Romeo ve Robin i görmüştüm.

Stella İle kalmış ve arkadaş olmuştuk. Hatta kendi aramızda yarın okul açılacağı için biralar açıp içmiştik. Evettt, doğru içmiştik. Aidan hakkında biraz fazla bilgi ağzından kaçırmış ve susmamıştı.

Aslında işime yaramadı değil ama...

Sonra sarhoş olduğu yetmemiş, 4 şişe daha bitirmiş. Ve bu sayede baklayı ağzından çıkartıp, Andrew a bir takım duygular hissettiğini ve bunun çok güçlü olduğunu söylemiş. Ve beni şok olmuş bir şekilde bırakıp uyuya kalmıştı.

O kafasını koltuğun arkasına sarkıtırken bende etraftaki çöpleri elimde poşetler ile topluyordum. Etraf bittikten sonra, kapıyı yavaşça açıp dışarı çıkmıştım. Çöpleri atıp geri gelmiş, koltuğa kurulup uykuya dalmıştım.

Sabah bağırışma sesleri ile uyanmıştım.

"Açın lan kapıyı ürkek ceylanlar" dedi biri. Koca camdan her şey gözüküyordu. Abilerim, ve Aidan kapıyı kıratcasına tık tıklar Ken arkadan gelen gülüşmeler ile sinir ile dönmüşlerdi.

"Çok kolaysa sen yap kardeşim" dedi Aidan. Stella dört kardeş olduklarını söylemişti. Bu diğer iki kişide o zaman Eir ve Artur oluyordu. Biri hava biri toprak.

"Gerek yok" Dedi Eir olduğunu düşündüğüm kardeş ve beni gösterdi eliyle. Aidan ve abilerim bana doğru bakınca. Bende onlara dik dik bakmaya başladım.

Böyle bir yarım saat oyalandıktan sonra üstüme

Bunları giyidikten sonra Stella İle aşağıya inip abilerimin yanına gittim, o da kardeşlerinin yanına gitti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunları giyidikten sonra Stella İle aşağıya inip abilerimin yanına gittim, o da kardeşlerinin yanına gitti.

"Ben, Aidan, Eir ve Artur bir arabada gidelim, sizde Andrew, Arelly, Aoran ve Amy ile bir arabada gidin" dedi Stella. Ve herkez ayrıldı.

Bir kendi arabamız ile giderken. Önümüzde ki Aidan ın arabasından anlaşılmayan ama kavga ettiklerini belli eden bağırışma sesleri geliyordu. Bizim arabadaki herkez de sessiz ve gergindi.

"Amy..." dedi Andrew. Bende sanki söyleyeceği şeyi sabahtan beri bekliyormuş gibi.

"Efendim" dedim hemen.

"Aidan dan uzak dur ve her ne kadar mühürlü ona olsanda, ona karşı koy onun neler yaptığını bilmiyorsun" dedi.

Bak işte bunu beklemiyordum. Ama diyeceğim sırada Arelly ve Aoran un kötü bakışlarına maruz kaldım. Yaaaa, hadi ama...

Asena; Kurdun UyanışıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin