Amy Den~ 2 Saat Önce

40 5 1
                                    

Medyadaki ; Arelly❤️

İyi okumalar🙏

Amy den devam ~2 saat önce~

Evin kapısının önüne geldiğimde babam ama şimdi öğrendiğime sahte üvey babam Charlie 1 saat geç kaldığım için kırbacı ile bekliyordu muhtemelen. Durdum ve biraz düşündüm. Byan Shawn İn dedikleri doğruysa bu sayede evden, içindeki ruhsuz insanlardan da kurtulurum ve kardeşlerime kavuşup mutlu bir aile oluruz. Ama tam tersi olursa bayan Shawn benden çekeceği var. Hemde çok fena. Öyle böyle değil. Sebep bu adam 30 a 150 ekler o zaman sakat kalırım. Derin bir nefes alıp kapıyı tık tıkladım. Kapı Yıldırım hızında açıldı, bilin bakalım kim vardı. Abilerim dermişim ki Sahte İçler Acınası Kirli Üvey Babam CHARLİE cıktı. Şaşıranlar. Bakiyim. Hımmmm... Yok

"1 saat geç kaldın" diye kükredi ve bütün komşuların duyduğuna emin olduğum bir şekilde sessizlik çöktü.

Ama ben umurumda değil miş gibi yanından bilerek omzuna çarparak geçtim. Böyle bir hareket beklemiyormuş olacak ki kapıyı sessizce kapatıp yerleri ağlatan bir kırbaç vurdu. Parkeden öyle bir ses çıktı ki bir ara parke için ağlamaya karar verdim.

"Bu ne terbiyesizlik böyle ilk geç geldiğin için 15 kırbaç, ikinci ise omzuma bilerek çarptığın için" dedi sinirden köpüren bir Boğa gibi.

Ama bilmiyor ki gerçeği, herşeyi öğrendiğimi. 1 saat geç kalmamım sebebi yarım saat içerisinde gerçek, anne ve babamın adının Shift ve Ruht olduğunu, 3 kardeşimin ölü, 3 kardeşimin sağ olduğunu, ve Bayan Shawn dediği gibi bir kurt olduğumu ama karanlık kurt değil Beyaz Kurt oldumu öğrendim. Şimdi kim benimle iddiaya girecek yarım saat içinde bu şeyleri yaşadıktan sonra ağlamadın diye. Girip kazandanız dahi söylemem, meslek sırrı. Ve ayrıca Bayan Shawn İn teklifini kabul etmem gerektığini söylediler. Ha ha. Tamam edecek ama kurallar benim kurallarım olacak ne bir alfa ne de bir klan alfası durdura bilir. Hatta abilerimin resmidir var. Onu, annem ve babam katliamın olduğu yerde olduğunu söyledi. Orada, Robin ve Romeo sayesinde buldum. Ve eve 1 saat geç kaldığımı görünce tam hız eve süreceği sırada vaz geçip bilerek yavaş yavaş geldim. Ve işte buradayım.

"Bir sorun mu vardı Bay Alviot" dedim sırıtarak. Onu biraz koşturduktan sonra salona geri geri yürümeye başladım. Bir ara izlenmiş hissi ile kafamı görülmüyecek bir şekilde etrafa baktım. O sırada bana gelen kırbaç ile kendime geldik kurt hızım ile boğazını parçaladıktan sonra, yerdeki parçaladım adama baktım 18 yıllık bir nefret ile.

Bitti, yeni bölüm bitti.

Asena; Kurdun UyanışıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin