İçimdeki Kuş - 1.Bölüm

228 24 2
                                    

Bir pazartesi sabahı. Evet okul var ve erken kalkmak gerekiyor. Sabahın altısında çalan alarmı duymamazlıktan gelmek çok zor. Kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Mutfakta bana kahvaltı hazırlayan anneme bir öpücük verdikten sonra odama çıktım. Hazırlanıp aşağı indim kahvaltımı yaptıktan sonra okula gittim. En yakın arkadaşım olan Helin ve onun sevgilisi Mert beni kapıda karşıladılar. Şaşmamalı! Yine sap diye dalga geçecekler benimle. Aklımdan bunlar geçerken bunu bölen Helin oldu. 

"Eylül bu sabah okula yine mi yalnız geldin" dedi alaycı tonda.

Ben önemsememiş gibi yaparak "Helincim beni beklesen yalnız gelmek zorunda kalmam" dedim. Bu sahnelere çok alışıktık.
Helin tam konuşacakken Mert atıldı:

"Kusura bakma Eylül, Helin benimle gelmek zorunda."

"Aman iyi be sabahları Helin'i çekemem zaten. Bana kulaklığım yeter" dedikten sonra hep beraber güldük. 

İkisi beni hep birileriyle tanıştırma çabasındadır. Ne kadar istemiyorum desemde beni dinlemezler.  Bunu onlara da söyledim. Sürekli kendi aralarındaki olan ilişkiyi bana överler.
Bir keresinde bana seni biriyle tanıştıracağız demişlerdi. Ben kabul etmesemde bir şans ver diye zorlayınca kabul etmek zorunda kaldım. Neyse bizim her zaman takıldığımız bir cafe var oraya gittik. Çocuk yarım saat sonra geldi. Halbuki saatleri söylemişler geç kalmıştı. Hemen kötü bir şey söylemek istemedim ve bunu bir kenara attım.
İlk içeri girdiğinde bu değildir heralde diye düşündüm. Ama masaya yaklaşınca anladım. Böyle kocaman kavanoz gözlükleri vardı. Saçını yana doğru taramıştı. Yetmezmiş gibi bir de pantolonunu resmen kafasına kadar çekmişti. Tamam gözlükleri anlarımda o saç ve pantolon nedir ya ?
Hiç bozuntuya vermedim ve tanıştık. Konuşması gayet düzgündü. Ama yaptığı son şeyde sinirden kahkahalara boğuldum. Gerizekalı kahveyi üstüme döktü. Helin'le beraber temizlemeye lavoboya gittik. Helin'e siz benimle dalgamı geçiyosunuz, benimle tanıştırmak için getirdiğiniz çocuğa bak gibi şeyler söyledim. Helin ben bu kadar olduğunu bilmiyordum gerçekten diyerek topu Mert'e attı. O çocuk gittikten sonra ikisinide bir güzel azarladım. Benimle dalga geçmek neymiş gösterdim onlara. Bidaha şaka olsun gerçek olsun beni kimseyle tanıştırmayacaksınızıda dedikten sonra eve gittim. Böylede saçma bir anım var işte. Helin ve Mert beni ne kadar sinirde etseler onları çok seviyorum. Onlarında bu tür dalga geçmeleri beni sevdikleri için yaptıklarını biliyorum.

Sevgilimin olmamasının nedeni sadece istememem. Bilmiyorum belkide sadece aşkı arıyorumdur. Garip olansa aşka inanmamam.

Medyada Eylül var ^^

İçimdeki KuşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin