İçimdeki Kuş - 3. Bölüm

126 15 2
                                    

Helin evimin önünde ve beni bekliyor. Özlemiş olmalı. Yanına doğru gittim.

''Helin beni özledin herhalde?''

''Eylül ne alakası var. Biz hep beraber gideriz zaten.''

''Tamam şaka yapıyorum zaten'' dedim ve gülmeye başladık.

Durağa doğru gidiyorduk. Sessizlik oldu. Helin konuştu.

''Şu dünkü çocuk...''

''Ee ne olmuş?''

''Tipi nasıldı'' dedi ve güldü.

Helin'e tipinden bahsetmedim. Ne kadar tatlı olduğunu, benim ondan etkilendiğimi bir anlatırsam bundan bir şeyler çıkarır ve beni rahat bırakmazdı. Olacakları biliyordum.

''Nerden biliyim ben Helin. Normal insan işte.''

''Hadi canım bende zaten hayvan sanıyodum.''

''Ya sus.''

Tam tahmin ettiğim gibi oldu. Helin ona hayvan denmesinden rahatsız olduğumu anlamıştı. Bir Oo patlattı.

''Ne var Helin?''

Helin'in konuşmasına izin vermedim ve gelen otobüse bindim. Yaşlı teyzelerden birinin yanına oturdum ki Helin'le konuşamayalım. Okula geldik. Helin'in otobüsten iner inmez üstüme falan atlayacağını zannettim. Ama hiçte öyle olmadı. İndiğimde  kilitlenmiş ve doğru karşıya okulun bahçesine bakıyordu. Büyük bir merakla yanına gittim. Gördüğüm gerçek miydi? Bir süre bende bakakaldım. 

''B-bu. Bu o.''

''Kim?''

''İşte dünkü çocuk. Arabasının önünde durduğum.''

''Tamam tamam. Hatta rezil olmuştun.''

Helin'e öyle bir bakış attımki o anda sustu. Ama kolunuda cimcikledim. Tam ağzını açıp bir şey söyleyecekken duraksadı, aklına bir şey gelmiş gibiydi. 

''Eylül. Dur! Dur bak bir şey yapma.''

Hıhı diyerek başımı salladım. Benim cimciklemeyeceğimden emin olduktan sonra devam ettti.

''Kızım hani normal insandı? Allah bunu bildiğin özene bözene yaratmış.''

Bunları söylerken bir yandanda çocuğa hayran hayran bakıyorduk. Fark etmesiyle kafamızı başka yöne çevirmemiz bir oldu.

''Helin bunun burda ne işi var ya. Bari karşılaşmasak.''

Güldü ve elini ağzına götürdükten sonra sustu. Biz bahçeye doğru yürümeye başladık. O çocuğun okula gireceğini falan sandık ama sonra arabanın etrafında dolaşarak kapıyı açtı. OHA!! İçinden Rana çıkı.

''Yağız aşkım görüşürüz'' dedi tüm yapmacıklığıyla.

Rana'ya ve Yağız'a bakmamaya çalışarak okula girdik.

Rana nerdeyse her hafta okula farklı bir arabayla gelir. Kız sevgili değiştirmede rekor falan kırmış olacak sanırım. Böyle kendi gibi iki kız arkadaşı daha var. Onlar bizim düşmanlarımız. Rana, Bengü ve Melisa. Helin, Mert ve ben onlardan ne kadar uzak kalmaya çalışsak inadına bize bılaşıyorlar. Ama her seferinde dayaksa dayak, lafsa laf yeyip giderler. Çok ayıp aç olanı doyurmak gerek!

Sınıfa geçtikten sonra hayal kırıklığına uğramıştım. Daha adını bile yeni öğrendiğim çocuktan hoşlanıyordum. Ve en nefret etiiğim kişinin -Rana- sevgilisiydi.

Medyada Mert var

İçimdeki KuşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin